Omistatko lemmikin? |
Tokihan omistan. |
|
71% |
[ 35 ] |
Njaah... En, mutta olen hankkimassa. |
|
8% |
[ 4 ] |
Enpa. |
|
20% |
[ 10 ] |
|
Total Votes : 49 |
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 05, 2007 10:58 am
jenovaranger Miten kissasta voi tehdä anorektikon? xd Tiedän yhden kissan joka oli ihan oma-aloitteisesti anorektikko. Ei vaan syöny yhtään mitään, tai jos söikin, niin ehkä yhden tai kaksi papusta kerrallaan. Eläinlääkäri sanoi että ihan selvä anoreksiatapaus. Nykyään se kyl sit taas syö ihan kunnolla. Ei enää tietookaan anoreksiasta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 07, 2007 11:19 am
Anoreksia on eri asia kuin Anoreksia Nervosa. rolleyes Anoreksia on pelkkää ruokahaluttomuutta. Kissan aivot eivät ole tarpeeksi kehittyneet mihinkään omakuvan vääristymisiin lol
Meille tulee kissat Pienu ja Pisku kun saadaan koti alle.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 2:28 am
Meillä on myöskin kissa, leijonankeltainen kolli jolla on ikää noin seitsemän vuotta ja takana kulkurin elämää. Sälli on hyvin koulutettu aikuisiällä valjaisiin, vaatteisiin, sisäkissaksi, kynsien leikkuuseen, korvien tutkimiseen, hampaiden pesuun, lapsenvahdiksi pikkutytöille, -pojille sekä pienille koirille ja muuhun vastaavaan kohtalaisen kummaan. Toisin sanoen, saimme löytöeläintalosta vähän kuin puolivahingossa kissan, jota oppivaisempaa en ole ikinä tavannut vaikka koko ikäni eläinten kanssa tekemisissä olen ollutkin.
Aikaisemmassa kaipailtiin tietoa normaalin kissan painosta. Kollikissa painaa 4-5kg, naaras vähän vähemmän. Meidän katti on aika täsmälliset 6kg ja se alkaa olemaan melkoisen roteva. Ei lihava, mutta suuri kissaksi kuitenkin, alkaahan sitä ikääkin olla. Ja sitä velttoa nahkaa on vähän joka puolella, kun se muinoin oli aika paksu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 19, 2007 5:37 am
minulla on kissa, joka on hieman ylipainoinen. sillä on monta nimeä: Karvapallo, Ruija, Moose, Ruikkis, Mummo, Pullukka, Pupsi, Pummi, Rontti, Ruikku... on se ollut meillä jo aika monta vuotta. haluaisin kultakaloja....ne ovat söpöjä ja kuulemma helppo hoitoisia. kunhan kissa ei yrittäisi syödä niitä...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 07, 2007 1:26 pm
Minulla on ensi maaliskuussa 3 vuotta täyttä englannispringerspanieli poika Leewi, jonka kanssa harrastan tokoa ja agilityä ja näyttelyissä ollaan kanssa käyty mutta ei oikein ukko pärjää kun lanne on jotenkin luisu ja runko pitkä. (pitkä lause) Ja sitten minulla on ensi huhtikuussa 10 vuotta täyttävä hermeliini herra, Kalle. Pyöreitä siis pääsee pikku puputtaja juhlimaan ensi vuonna. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 11:48 am
Mulla on kotona lyhytkarvanen collie Kiki ja maatiaiskissa Cahppe. Molempia rakastan yhtä paljon. Tykkään eläimistä ja isona mun ammatti liittyy luultavasti eläimiin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 11:54 am
Kiki tippu portaikosta itsenäisyyspäivänä, makas vfaan ja täris! Voi mun pientä kultia! :'( Nyt se kuiteski on kunnossa. Yhtenä päivänä yhet hullut saksanpaimenkoirat hyökkäsv sen kimppuun ku olin kikin kaa lenkil. Niiden saksisten portti oli auki, ja ne muutenki on purru mun äitii käteen ja kerran ennenki hyökännyKikin kimppuun! Sillon tosin en ollu mukan mut viime kerral olin kaksin koiran kanssa. Se oli kamalaa. KIssa tuo välil hiirii sisään. Se on ulko kissa. Mitä siihen sanotte, että Kiki saa välillä tärinä kohtauksia! Se tärisee vaan..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 18, 2007 6:58 am
Huoneeni nurkassa nököttää vähintäänkin tarantellan kokoinen hämppäri. Kaikki talon muut asukit on ihan kauhuissaan mutta mie vaan annan sen hämppärin hengata siellä nurkassaan. Nimesin hänet Helmutiksi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 22, 2007 2:20 am
Tulee ikävä Myy'tä ja Chi'tä näitä juttuja lukiessa... No, kyllä mä vielä palaan Suomeen ja saan kissan kotiani sulostuttamaan.
Vaikka olenkin enenpi koiraihminen. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 27, 2008 6:36 am
Hahaa, kuvahooraan kissaani ja koiravanhustani tähän väliin smile (lempipuuhissaan: lojumassa)   Yllättävän hyvin ja nopeaa nuo kaksi toisiinsa tottuivat, koiralla tosin oli aikaisempaa kokemusta kissasta talossa ja taisi lähinnä vaan ihmetellä kun kissa pelkäsi. Kissa ei ollut koiria pahemmin ennen nähnytkään, ja sillä olikin hieman tekemistä ensin jotta sai kaikki uskomaan että hän on tämän talon pomo. Nyt ne jo nuolevat toistensa kuonot heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 07, 2008 7:43 am
meille tulee kuukauden päästä kissanpentu. saa nähdä miten Ruija suhtautuu siihen. käytiin katsomassa pentua ja se on söpö ja tosi pikkuinen. sillä ei ole vielä nimeä. saadaan viimein tänne tuollainen leikkisä pikku napero. 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 20, 2008 9:13 am
meillä kuoli yksi kissa crying nyt saatin pentu se on saman näkönen biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 20, 2008 9:22 am
meillä on ollu hamsterin poikasii ja hamstereita aikusii ne synnytti heart on olllu montaki hamsterii tosi monta en jaksa laskee ees ja meil täl hetkel on koira ja kaks kissaa ja pupui kaks niilläki on ollu poikasii heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 21, 2008 5:56 am
Neljä kissaa aiheuttavat välillä päänvaivaa. Nyt kolmen muun emo on häätänyt ainakin kaksi jälkeläistään ulkoelämään, yksi on hyvinkin voinut jo kuolla oltuaan kateissa niin kauan. Kaksi muuta uskaltautuivat piha-alueelle, mutteivat tule enää sisään. Kaikki ovat tätä nykyä leikattuja, mutta eipä auttanut.
Olipa sekin, kun punkit ovat levinneet näille korkeuksille. Kesällä otettiin Lakun niskasta iso punkki irti, toiselta kissalta pari viikkoa sitten. Varmasti maatilalla ja viljelysmailla on vaikutusta asiaan, mutta muilla ei punkkeja tunnu olevan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 22, 2008 7:35 am
meidän kissan pentu se on niiku ninja ja hyppii paikoista toisiin ja aamulla väijyyy varpaita ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|