Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Unisex WC // Killan oma 'chatterbox' Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 18 19 20 21 22 23 ... 264 265 266 267 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Wicked
Captain

PostPosted: Sun Mar 06, 2005 9:58 pm

*haukottelee* On nakojaan ollut vauhti paalla taalla eilen ja mie oon vaan ollu juhlistamassa 1v-synttareita. ^^; Mutta ei se mitaan. Kivaa etta ihmisilla on ollut hauskaa.

Hmmm... Missahan mun Prinsessa Metku ja Kuningas Polkkypaa-tarinat on... >> << >>;; Siina teille Flash-elokuvan aihetta... x)

twisted
PostPosted: Sun Mar 06, 2005 10:03 pm

Wicked
*haukottelee* On nakojaan ollut vauhti paalla taalla eilen ja mie oon vaan ollu juhlistamassa 1v-synttareita. ^^; Mutta ei se mitaan. Kivaa etta ihmisilla on ollut hauskaa.

Hmmm... Missahan mun Prinsessa Metku ja Kuningas Polkkypaa-tarinat on... >> << >>;; Siina teille Flash-elokuvan aihetta... x)

twisted

omia synttareitako??
xD xD xD
kylla taas lentaa hyvaa lappaa aamutuimaan... sweatdrop
leikitaan vaan ettei kukaan kuullu...

Tsuzue

Wicked
Captain

PostPosted: Sun Mar 06, 2005 10:04 pm

Tsuzue
Wicked

twisted

omia synttareitako??
xD xD xD
kylla taas lentaa hyvaa lappaa aamutuimaan... sweatdrop
leikitaan vaan ettei kukaan kuullu...

Mita sina sanoit? ... xd
PostPosted: Sun Mar 06, 2005 11:06 pm

Alkaa ottaa pikkuhiljaa paahan kun olen modina yhes toisessa killassa ja siella on ns. liittymissaannot, mutta ihmiset jotka haluaa sinne liittya, ei ilmeisesti osaa lukea saantoja. Oon 2 viikon aikana hylanny varmaan 10 hakemusta kun ne eivat ole sisaltaneet "taikasanoja" joilla paasee liittymaan ja ne sanat loytyy niist saannoista. Sit viel kun sinne on ikaraja 17, niin ikakin pitaa sanoa, mutta kaikki ei sita sano, niin pitaa ottaa sit itte selville.. ARGH!!!

evil

meppu
Crew

Wicked
Captain

PostPosted: Sun Mar 06, 2005 11:10 pm

meppu
Alkaa ottaa pikkuhiljaa paahan kun olen modina yhes toisessa killassa ja siella on ns. liittymissaannot, mutta ihmiset jotka haluaa sinne liittya, ei ilmeisesti osaa lukea saantoja. Oon 2 viikon aikana hylanny varmaan 10 hakemusta kun ne eivat ole sisaltaneet "taikasanoja" joilla paasee liittymaan ja ne sanat loytyy niist saannoista. Sit viel kun sinne on ikaraja 17, niin ikakin pitaa sanoa, mutta kaikki ei sita sano, niin pitaa ottaa sit itte selville.. ARGH!!!

evil

Jos jotain olen oppinut Gaiassa pyoriessani, niin sisalukutaidon tarkeyden. Aina on parempi lukea ensin FAQ-threadit ja etsia kasiinsa mahdolliset stickyt eri aiheista ennen kuin kysyy typeria. Ei pelkastaan sen takia etta valttyy fleimaukselta muttamyos siksi, etta saa kaiken 'hyodyn' irti tasta virtuaalitodellisuudesta. Esim kalastuksessa jos ei lue 'bait-degrading' stickya niin sita tuhlais rahaa ihan turhaan D- ja A-baittiin.

twisted
PostPosted: Mon Mar 07, 2005 12:06 am

Saisivat kyl kaikki oppia lukemaan kaikki saannot.. *murisee*

Pidin asken kahvitauon ja onnistuin polttamaan suuni. Inhottava tunne nyt suussa.

meppu
Crew

meppu
Crew

PostPosted: Mon Mar 07, 2005 12:42 am

Minulla on idea, koskien naita tan killan threadeja. Seuraavat voisi laittaa stickyksi, niin ne loytaisi sitten helpommin:

-Unisex wc
-Keittio
-Kirjasto
-Venekatos
-Peliluola
-Musiikkihuone
-Kotiteatteri
-Valokuva-albumi
PostPosted: Mon Mar 07, 2005 5:31 am

meppu
Minulla on idea, koskien naita tan killan threadeja. Seuraavat voisi laittaa stickyksi, niin ne loytaisi sitten helpommin:

-Unisex wc
-Keittio
-Kirjasto
-Venekatos
-Peliluola
-Musiikkihuone
-Kotiteatteri
-Valokuva-albumi

Ne loytyy kaikki heti Linkkilista-Stickyn alusta, joten sita kautta ne onoikeastaan helppoloytaa. Ja sita mukaan kun selviaa mitka muut threadit keskusteluaiheineen jaa elamaan, ni niita sitten lisataan sinne myos lisaa.

Katotaan nyt mita tapahtuu kun saadaan taa eka sivu tayteen ja killan topicit jakaantuu kahdelle sivulle. ^^;

twisted

Wicked
Captain

Tsuzue

PostPosted: Mon Mar 07, 2005 8:19 am

ou jee!! ^^
sain pink giftboxin!
tuli were tail! ^^
yay!
PostPosted: Mon Mar 07, 2005 10:50 am

Tsuzue
ou jee!! ^^
sain pink giftboxin!
tuli were tail! ^^
yay!

Wooh!^^
Onneks olkoon!

sweatdrop

Ruoka

Jorke

PostPosted: Mon Mar 07, 2005 10:52 am

Jeij! Onneksi olkoon!
PostPosted: Mon Mar 07, 2005 11:06 am

[ Message temporarily off-line ]

Jorke

Carmen LaVihta

PostPosted: Mon Mar 07, 2005 11:27 am

Voih,kun miraakkeli_88 astui mun kampan ovesta sisaan,on han suurinpiirtein pitanut koko Gaiaa ja mun tietokonetta hallussaan...on ne niin julmia noi pikkusiskot...mutta piti nyt kayttaa hyvaksi tama hiljainen hetki...*sitoo siskonsa tuoliin ja sulkee kylpyhuoneeseen*
Suomikilta nayttaa voivan hyvin ja lihovan...mulla on todellisia puutosoireita kun en ole vahaan aikaa paassy seurailemaan teidan touhujanne...
No joo,mun pitaa taas alkaa kaitsemaan miraakkeli_88:a...ajattelimme katsoa pari InuYasha episodia,jotka suurella vaivalla olen ladannut...
PostPosted: Mon Mar 07, 2005 11:31 am

Heh. Hauskaa etta osa ihmisista taalla tuntee toisensa noinkin laheisesti 'in real life'. *ei tunne livena ketaan muuta manga/anime/gaiahorhoa*

Oli ihan alyttoman hassu tilanne koulussa tanaan. Menin ala-aulaan Liiketalouden laitokselle, ja siina oli isot plakaatit jossa haettiin uusia tutoreita. Ja mainoskuva oli NARUTOSTA!! Mie meinasin pyllylleni pudota kun nain sen. Se koulupaiva alkoi kylla hyvin.

Olis kiva tavata hlo joka sen kuvan siihen oli valinnut. Meinaan tiedan, etta Lahdessaon anime-seura/klubi/joku semmonen niin olis myos kiva tietaa jos siella kukaan tietaa GaiaOnlinesta/on jo taalla. meinaan kuvan valinta viittais vahvasti siihen etta kys ihminen seuraamanga/animegenrea. Oli meinaan toisessa paikassa toinen plakaati missa oli kuva Transformerssista. ^^

twisted

Wicked
Captain

Liffy Glitter

PostPosted: Mon Mar 07, 2005 1:48 pm

Hm, mina tunnen Gaiasta livena... umm... yksikaksikolme... seitseman ihmista domokun ja viidelle niista olen sukua... eek

Huahhah, joo... wic on meilla... me... lataamme Timpan sivuilta hassuja lauluja ja nauramme itsemme kuoliaiksi... olemme faneja. Lisaa lauluja! Nyt tuli hirvea tarve tehda jotain todella taiteellista domokun Kannettava majailee huoneessani, hmm.. noh, evangelionin jalkeen keksitaan jotain hassua.

w00t w00t...
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 18 19 20 21 22 23 ... 264 265 266 267 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games