Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Ylakerran Peliluola // Puhetta peleista ja pelaamisesta Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 18 19 20 21 22 23 ... 51 52 53 54 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Tsuzue

PostPosted: Tue Jun 28, 2005 1:17 am

Liftrasir
Ei nyt varsinaisia peleja... mutta...

Crimson Room, Viridian Room ja Blue Chamber

Nuo viihdyttivat minua pari tuntia. Eli ideana on paeta huoneesta pirate
en paassy mistaan huoneesta poijes.. stressed
PostPosted: Tue Jun 28, 2005 3:03 am

Rikku86
Onko kenell䫫䤮 Gamecube-konsolia, kun olis yks kysymys muistikortista sweatdrop Sain eilen muistikortin Gamecubeen ja se aluksi tallenteli normaalisti mut sitten se ei oikein tallentanu ja jouduin alustamaan muistikortin, mut onko sen alustamisen tarkoitus sitten sellaista ett ei voi en䤠tallentaa aiempia pelej䬠mit䠯n pelannu, kun pelit kysyy koko ajan ett pit䩳 alustaa muistikortti ja sit ei varmaan alusta sit䠪a kysyy saman kysymyksen taas jne... Ett onko nyt sitten muistikortissa vika? domokun
voi voi ongelmia heti kattelyssa confused

YamiEiji

ToraHiksa

PostPosted: Tue Jun 28, 2005 8:09 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Tue Jun 28, 2005 8:12 am

ToraHiksa

thoughtless`

PostPosted: Tue Jun 28, 2005 11:41 am

Olen edistynyt. ._. Pelasin jopa jotakin jussina.
Serkun luona PS2:lla Dragon Ball pelia, ihan hauskaa olin kun rokitin serkkua (ei vain kerrota miten huijattiin...).
PostPosted: Tue Jun 28, 2005 11:53 am

Tsuzue
pikkuveikkani vaittaa kiven kovaa etta final fantasy VII ei oo via edes tullut suomeen.. voihan asia tietty nain olla, mina kun en niista mitaan tieda, mut rupesin vaan miettiin, etta mista te ootte sen pelinne hankkineet?

Sehan on jo wanha peli... eek Ostin sen Prisman alennuskorista talvella. Tai siis, joskus nelja vuotta sitten kirosin kovaa kun joka puolella oli vain FFVII-peleja vaikka tahdoin ja halusin FFVIIIn (sanokoon muut mita sanoo mutta minun mielestani se on ehdottomasti paras FF)

Vai meinaako veljesi sita Advent Children- elokuvaa? Tai jotain muuta FFVIIsta lypsettya tuotetta?

Liffy Glitter

Zeggo

PostPosted: Tue Jun 28, 2005 12:07 pm

Liftrasir
vaikka tahdoin ja halusin FFVIIIn (sanokoon muut mita sanoo mutta minun mielestani se on ehdottomasti paras FF)

kiintoisaa. meilla on vain yksi ainokainen FF-peli, se onkin den kaheksas dar. pikkuveli innostui pelailemaan pidemmalle, itse kun halusin pelata jarkevasti ja rauhassa, pikkuveli eteni noin cd-n pidemmalle kuin mina ja sitten pitikin tonkia netista walkthrough etta etenis. ja kun mainitsin taas senkin pelin niin pikkuveli torayttaa TAAS "pitaakin alottaa se alusta"... miten joku jaksaa gonk itse puuduin tutoriaalien jalkeen siihen, kun yritin kayttaa kaikki gf- ja magic-jutut hyodykseni. argh.

mutta onhan se hyva peli, taysin ja ehdottomasti. mrgreen

...ja edelleen ainut FF-peli mita meilta loytyy razz sweatdrop
PostPosted: Tue Jun 28, 2005 12:21 pm

Taxet
Crew

kitimoogle

PostPosted: Wed Jun 29, 2005 7:36 am

ma tykkaan eniten FF IX:sta!!!
Monet ei sen tyylista pida, mutta ma olin ihan myyty kun sita pelailin!
Se on niin ihanan kirjava! ^^
PostPosted: Thu Jun 30, 2005 8:57 am

Commander Keen- pelit kylla rulettaa yli kaiken! 3nodding

Harmi vaan kun nykyisin on HIEMAN hankala loytaa mokomia... gonk

Ruoka

Taxet
Crew

PostPosted: Thu Jun 30, 2005 11:10 am

PostPosted: Fri Jul 01, 2005 6:19 am

Pikku-Timppa
...Vitosen tahtoisin jostaa l�yt��...

Samoin! 3nodding

Ruoka

Liffy Glitter

PostPosted: Fri Jul 01, 2005 2:31 pm

Sen mina vaan sanon etta miten kukaan voi haluta pelata Aliens vs. Predatoria marineilla...?!

Alienit ja niiden tuoma kauhu on ihkua x)

"AAAAA MISSA SIE OOT!?!?! Nyt se on jossain nurkan takana ja... EIKU SIE OLITKI SIELLA! KYAAAAAAGH!"

---

Pheow. Se oli janna peli kun kerranki sai pelata ihan ihmisen kanssa.

---

...joskus pelasin sellaista pelia ku Hanhiemo, tai joku vastaava, luultavasti silla oli enkunkielinen nimi... Ala-asteella oli kiva sita pelata... mutta en koskaan saanut pelata sita kauaa, kun joku mulkvisti tahtoi koneelle. Mietin, etta jos sen jostain saisi... ongelma on kun en tieda mista.

Niin siina siis oli idea etsia asioita ja palauttaa ne tietyille ihmisille. Esmes... joku... viulu kissalle. Ja sitten tuli aina sellainen hiphei-ihkuli laulu. Jos joku sai selvaa ja tietaa ja jos joku tietaa saako sita mistaan nii... sanokoon hep ja kertokoon lisaa.

Ku mie haluan pelata sen edes KERRAN lapi...
PostPosted: Sat Jul 02, 2005 2:03 am

Löysin taas erään mahtavan nostalgisen pelin 3nodding Elder Scrolls: Arena! koko versiopa vielä :3 löytyy sieltä omilta sivuiltansa... tosin minua rupesi hiukan hatuttamaan tuo dosboxin kanssa säätäminen, mutta kyllä se siitä onnistu ku parit ärräpäät siihen päästi mukaan

Tosin jostain vatun syystä tuo peli lagaa aivan jumalattomasti minulla :/ Shaiba kone, eh?

Taxet
Crew

Wicked
Captain

PostPosted: Tue Jul 05, 2005 11:38 am

Tsuzue
pikkuveikkani vaittaa kiven kovaa etta final fantasy VII ei oo via edes tullut suomeen.. voihan asia tietty nain olla, mina kun en niista mitaan tieda, mut rupesin vaan miettiin, etta mista te ootte sen pelinne hankkineet?
Mina ainakin lainasin kaveriltani PC-versiota. Sita en kylla tieda, kusta se on sen hankkinu, mutta kuitenkin...
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 18 19 20 21 22 23 ... 51 52 53 54 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games