Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Killan Kotiteatteri // Keskustele elokuvista Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Amitia

Adventuring Dragon

17,325 Points
  • Megathread 100
  • Lapin Patrol Kastra: Victory! 250
  • Spirit of the Smackdown! 100
PostPosted: Tue Feb 20, 2007 11:06 am

meppu
Muita hyviä leffoja mitä olen katsonut viimeisen vuoden aikana on TransAmerica, ... Da Vinci Code, etc.. Liian paljon hyviä elokuvia tullut kyllä nähtyä..

On muuten loistava elokuva tuo TransAmerica. Aloitin suurin epäluuloin, minä kun en yleensä pidä mistään homo- tai transuelokuvista, en tiedä minkä takia, enkä non-action-draamojakaan jaksa usein katsoa, mutta yllättäen pidinkin paljon.

Da Vinci-koodi taas elokuvana ei ollut kovinkaan vakuuttava. Inhosin sitä kuinka kaikki Sophien ratkaisemat mysteerit törkättiin vaan Langdonille. Amerikkalaiset... Audrey Tautou on loistava näyttelijä, en ymmärrä miksi sen roolista oli tehty niin mitäänsanomaton, vaikka kirjassa Sophie on räväkkä persoona.
PostPosted: Fri Feb 23, 2007 10:12 am

Amitie
VOI LOL TUO GHOST RIDER JOTA KOKO AJAN MAINOSTETAAN!! 10 x rofl LMAO. XD Miten joku VOI...

Miksi miusta tuntuu siltä,että kaikki Irc-gallerian etusivulla mainostetut elokuvat ovat olleet täyttä kuraa sweatdrop
Nojoo, katsoin tuossa viime viikonloppuna taas yhden lempileffani, Aleksanterin(eng. Alexander). Siihen ei sitten koskaan kyllästy *huokailua* Näyttelijät on valittu niin loistavasti ja koko Aleksanterin 30 vuotinen elämä saatiin hyvin pakattua about kolmen tunnin pituiseen elokuvaan. biggrin (eikä saa unohtaa hempeitä Alexander x Hephaistion-kohtauksia~)
Thumps up for O mighty Oliver Stone.

ChiliPepper

wic

Brutal Witch

PostPosted: Sat Feb 24, 2007 5:30 am

kaksi elokuvaa jota tässä lähiaikoina on katsottu ja jotka ovat jääneet mieleen ovat Hard Candy ja Pan's Labyrinth.
Hard Candyssa neljätoista vuotias tyttö järjestää ***** epäilemälleen miehelle ansan ja lähtee vierailulle tämän kotiin. elokuvassa oli jännä puoli, että se oli kuin ylös alaisin käännetty punahilkka. se kuka on vaarallinen onkin tyttö...
Pan's Labyrinth oli kokonaisuudessaan aivan ihana! ei mikään tyhmä amerikkalainen. pidän ohjaajan tyylistä. elokuva on samalla kaunis että julma. ehdottomasti parempi fantasiaelokuva mitä tsh surprised ot sekä potterit. en osaa oikein kertoa tästä mielenkiintoisesti, se pitää nähdä itse. pidin varsinkin loppukohtauksesta ja tietenkin Ofelia hahmosta. (hieno osoitus siitä, että kaikki fantasiaelokuvat eivät pääty onnellisesti)
PostPosted: Sun Jul 15, 2007 11:42 am

Fufufu, nappasin viimeisiä paikkoja muiden Potter-fanien nenän edestä ja selviydyin ensi-iltaan katsomaan Feeniksin Kiltaa. (loppuviesti ei sisällä spoilereita)

...ja se oli minusta aika huono. Repliikit tuntuivat kuin suoraan paperista luetuilta, eikä kuulostanut aidolta. Ja ne jotka eivät ole kirjaa lukeneet (niitäkin ihmisiä kai vielä on) elokuva luultavasti oli hyvinkin paska ja sekava. Paska se oli etenkin niille jotka kirjan ovat lukeneet, mutta en rupea vertaamaan koska ihan mahdotontahan se on niin paksusta kirjasta hyvää (en nyt parempaakaan sanaa kuin "hyvä") tiivistelmää saada. Mutta olisivat ne parempaakin varmasti saaneet aikaan. Toisaalta ihan kiva nähdä hieman toisenlainen versio.

Paras muistoni oli se, kun elokuvateatterin oven edessä hirveässä ihmismassassa sanoin serkulle hieman kuuluvampaan ääneen "Olisipa minulla nyt megafoni, voisin huutaa siihen että Harry Potter kuolee." Sitä seurasi omituinen hiljainen hetki, kunnes joku lähistöllä sanoi "No eikä kuole..." ja fanityttöjen jännitystä kihisevä keskustelu jatkui normaalisti wink
Joo, repesin.

Liffy Glitter

Killedvictim3

PostPosted: Tue Jul 17, 2007 4:41 am

wic
kaksi elokuvaa jota tässä lähiaikoina on katsottu ja jotka ovat jääneet mieleen ovat Hard Candy ja Pan's Labyrinth.
Hard Candyssa neljätoista vuotias tyttö järjestää ***** epäilemälleen miehelle ansan ja lähtee vierailulle tämän kotiin. elokuvassa oli jännä puoli, että se oli kuin ylös alaisin käännetty punahilkka. se kuka on vaarallinen onkin tyttö...
Pan's Labyrinth oli kokonaisuudessaan aivan ihana! ei mikään tyhmä amerikkalainen. pidän ohjaajan tyylistä. elokuva on samalla kaunis että julma. ehdottomasti parempi fantasiaelokuva mitä tsh surprised ot sekä potterit. en osaa oikein kertoa tästä mielenkiintoisesti, se pitää nähdä itse. pidin varsinkin loppukohtauksesta ja tietenkin Ofelia hahmosta. (hieno osoitus siitä, että kaikki fantasiaelokuvat eivät pääty onnellisesti)

Oijoi, nuo kummatkin ovat loistavia.

Hard Candy on ihanasti kieroutunut elokuva, joka pitää ottessaan alusta loppuun asti. Ikinä ei voinut olla varma mitä Hayley tekee seuraavasti ja mikä oli totta ja mikä ei. Loistavaa.

Pan's Labyrinthissa häilyttiin vielä näkyvämmin toden ja fantasian välillä. Olin yllättynyt elokuvan julmuudesta - positiivisesti. Kuten sanoit, kun vertaa joihinkin amerikkalaisiin lässyfantasioihin, Pan's Labyrinth oli tuhat kertaa parempi. Paljon omaperäisempää, yllättävämpää ja ennalta-arvaamattomampaa. Loppu on kyllä hieno. Mutta en kyllä ymmärrä, miksei elokuvan nimenä voitu pitää 'Faunin labyrint'tina [Espanjaksihan se on niin, El laberinto del fauno], minäkin tyhmänä luulin ennen elokuvaa että Pan on päähenkilö. O_o
PostPosted: Sat Aug 11, 2007 11:37 am

Sehän nyt on jo todettu ja todistettu moneen otteeseen että minä käyn muita hitaammalla taajuudella...

Voin nimittäin sanoa suoraan että minulla ei ole edes kaukaisesti tullut miele viereenkään että Spaceballs 2 olis tekeillä. Brooks kirjottanu sitä ilmeisesti jo jonki aikaa... surprised

Mikäli kaikki kuulemani huhut ovat totta, niin päästään toteuttamaan yksi toive, joka minulla on ollut ihan pikku natiaisesta asti. 3nodding

Taxet
Crew

tuitu

4,700 Points
  • Beta Critic 0
  • Peoplewatcher 100
  • Beta Voter 0
PostPosted: Sun Aug 26, 2007 9:57 am

Boondock Saints, tällä hetkellä paras lehva minkä oon nähny. ihastuin irkkuaksenttiin. heart

Simpsons Movie oli parempi ku aattelin, mut eipä mulla isoja odotuksia siitä ollutkaan.
PostPosted: Sun Aug 26, 2007 11:31 am

Simpsonileffa oli hauska silloin kun siinä ei ollut ns. "vakava hetki" meneillään. Onneksi niitä vähemmän naurattavia kohtia oli sen verran vähän että voisin julistaa tuon hyväksi elokuvaksi. Jos pitää tv-sarjasta, todennäköisesti pitää tästäkin.

Spider pig ei ollut hauska. Ylikäytetty.

Liffy Glitter

meppu
Crew

PostPosted: Mon Aug 27, 2007 5:28 am

Harry Potter ja Feeniksin kilta heart

Viime torstaina vihdoin ja viimein näin sen ja se on aivan ihana! Vaikkakin alku meni aika nopeasti ja muutama kohta kirjasta uupui, niin silti. Ja Pimento oli juuri sellainen kuin odotinkin, eli ärsyttävän ihana. Mutta kaikista ihanin hahmo oli kyllä Nigel. Ylisöpö! ^^

Ekan kerran tuli tippa silmään kun Harry ja Sirius halas toisiaan siinä alussa. Ja sitten itketti ja paljon kun Sirius kuoli.. Tosin alkoi minua itkettään jo siin vaihees kun Harry ja kumppanit menivät sinne salaisuuksien osastolle.. emo

Missäköhän vaiheessa alan sitten itkemään kun on aika kuudetta leffaa katsoa..? Seiskaleffasta puhumattakaan..
PostPosted: Thu Aug 30, 2007 9:58 am

Joku (minä!) on taas vähän myöhässä elokuvineen...

No niin, tein sen viimein. Aliens vs. Predator on nähty.

Osasin odottaa sen olevan huono. Odotin että se olisi ollut jopa surkea. Ellei hirveä. ...ÄÄÄÄRRRGH voi elämä miten vihasin sitä naishahmoa!!! scream Mikä epäjumala ne eukot oikein pitää hengissä? "Yy ää, olen vahva ja rohkea ITSENÄINEN NAINEN (tm) ja tapan kaikki möllit ja päihitän muut sen minkä ehdin! Enkä ole moksiskaan limaisesta penishirviöstä, die b***h jne."
Oh well, Ripley oli vielä jees, tosin hän osasi sentään kuolla (Alien Resurrection on niin hirveää paskaa etten laske sitä mukaan... ja, no, puolialieniklooni, ei mikään Ripley enää).
Siinä vaiheessa kun se (AvP'n ämmä) ryhtyi kaveeraamaan Predatorin kanssa olisin halunnut kokeilla voiko DVD-levyn kanssa tehdä smart discit..

AvP: Requiemissa on lupaava traileri. Elleivät ole siihen pistäneet parhaita paloja, niin voi olla paljon katsottavampi. Juoni, mikä juoni? Minä haluan vain sen "vs." -osuuden. Paljon verta ja väkivaltaa.

Liffy Glitter

Liffy Glitter

PostPosted: Wed Oct 10, 2007 11:36 pm

Black Sheep on kuraa.
Odotin zombielampailta vähän enemmän.

No heh heh eläimiinsekaantumisvitseille domokun
PostPosted: Thu Oct 11, 2007 2:21 am

Maameren tarinat. <3 Jäin ehkä odottamaan vähän enemmän, mutta olivat kyllä hauskasti koonneet täysin toisiinsa liittymättömiä juttuja kirjoista jännäksi juoneksi, mitä nyt siinä vaiheessa kun pahis muuttuu epämääräiseksi mustaksi massaksi niin olisi kenties voinut käyttää toisenlaista efektiä mutta kuitenkin, alku sai kylmänväreet kulkeen selkää pitkin kuitenkin. <3 Ja en kyllä pitänyt siitä mikälieräikeäpinkki väristä jota käytettiin vähän liikaa kaupungin kuvauksessa. Laulu yllätti. Mutta jos tykkää Miyazakin töistä niin ei kyllä tän kanssa tule myöskään pettymään liian pahasti.

Harry Potterista ja Feeniksin killasta itseasiassa pidin yllätävän paljon, paitsi että mitä nyt nukahdin sen kesken. xD Jotain kenties vialla kun "Harry, oletko varma että Sirius on siellä?" ... "Anna minulle ennustus!!"? Hmmm. Mutta olivat kerrankin koonneet elokuvan nätisti, eihän se kirjaa ajatellen mennyt yhtään oikein mutta elokuvana itsenänsä ihan ok kokonaisuus, parempi kun yksikään edellinen. stare

Einari

Zeggo

PostPosted: Thu Oct 11, 2007 10:09 am

Haluan synttärilahjaksi vuoren leffalippuja ja dvd:itä *o* Ties mitä leffoja näkemättä, mm. Shrek 3, Harry Potter, Simpsonit (Jali ja suklaatehdas, Hitchhiker's guide)... Turhauttavaa.
PostPosted: Fri Oct 12, 2007 1:35 am

Tietokoneessani rupesi nyt taas vaihteeksi toimimaan DVDten äänet ja juhlistin asiaa katsomalla Alienin ja Aliensin. Ennen pidin edemmän Aliensista, mutta nyt en ole enää varma. Kolme ekaa on ehkä yhtä hyviä, Resurrection... no joo. Sitten pitäisi vielä katsoa se Alien vs. Predator joka on homehtunut nurkassa jo hyvän aikaa.

Yralda

Einari

PostPosted: Fri Oct 19, 2007 1:28 am

Hahaa, sain viimeisen kpl:n Tampereen Kodinykkösen yllätyspäiviltä halvalla lähteneestä The League of Gentlemenin toisen tuotantokauden. heart
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces