|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 1:37 am
ButtonFly Onvertaald. Ik ben al helemaal in de wolken als er Amerikaanse anime op Jetix komt... crying ...Waarom is het leven zo hard? Kopspijkers weg, geen anime op Jetix crying Het is balen ja. Ik denk dat als er een Anime Kanaal komt, het best goed zou lopen!! Probleem.... de videoband verkopers zouden gouden zaken met mij doen. Want ik ga dan heeeeel veel opnemen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 3:12 am
kittyocean ButtonFly Onvertaald. Ik ben al helemaal in de wolken als er Amerikaanse anime op Jetix komt... crying ...Waarom is het leven zo hard? Kopspijkers weg, geen anime op Jetix crying Het is balen ja. Ik denk dat als er een Anime Kanaal komt, het best goed zou lopen!! Probleem.... de videoband verkopers zouden gouden zaken met mij doen. Want ik ga dan heeeeel veel opnemen XD We maken gewoon hier op Gaia een petitie voor Japanse anime op tv en sturen die naar Jetix ofzo domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 5:23 am
of je gaat gewoon meer anime op je computer kijken >.> I'm addicted..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 6:04 am
kiek of je gaat gewoon meer anime op je computer kijken >.> I'm addicted.. Geen plaats voor... crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 8:30 am
ButtonFly kittyocean ButtonFly Onvertaald. Ik ben al helemaal in de wolken als er Amerikaanse anime op Jetix komt... crying ...Waarom is het leven zo hard? Kopspijkers weg, geen anime op Jetix crying Het is balen ja. Ik denk dat als er een Anime Kanaal komt, het best goed zou lopen!! Probleem.... de videoband verkopers zouden gouden zaken met mij doen. Want ik ga dan heeeeel veel opnemen XD We maken gewoon hier op Gaia een petitie voor Japanse anime op tv en sturen die naar Jetix ofzo domokun Dat heeft geen zin; die zenden alleen maar dingen uit die gedubbed zijn. Zelden Japans gesubbed.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 10:51 am
kittyocean ButtonFly kittyocean ButtonFly Onvertaald. Ik ben al helemaal in de wolken als er Amerikaanse anime op Jetix komt... crying ...Waarom is het leven zo hard? Kopspijkers weg, geen anime op Jetix crying Het is balen ja. Ik denk dat als er een Anime Kanaal komt, het best goed zou lopen!! Probleem.... de videoband verkopers zouden gouden zaken met mij doen. Want ik ga dan heeeeel veel opnemen XD We maken gewoon hier op Gaia een petitie voor Japanse anime op tv en sturen die naar Jetix ofzo domokun Dat heeft geen zin; die zenden alleen maar dingen uit die gedubbed zijn. Zelden Japans gesubbed. Naar Nickelodeon kan ook, er heerst namelijk hevige concurrentie tussen Jetix en Nickeloden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:16 am
ButtonFly kittyocean ButtonFly kittyocean ButtonFly Onvertaald. Ik ben al helemaal in de wolken als er Amerikaanse anime op Jetix komt... crying ...Waarom is het leven zo hard? Kopspijkers weg, geen anime op Jetix crying Het is balen ja. Ik denk dat als er een Anime Kanaal komt, het best goed zou lopen!! Probleem.... de videoband verkopers zouden gouden zaken met mij doen. Want ik ga dan heeeeel veel opnemen XD We maken gewoon hier op Gaia een petitie voor Japanse anime op tv en sturen die naar Jetix ofzo domokun Dat heeft geen zin; die zenden alleen maar dingen uit die gedubbed zijn. Zelden Japans gesubbed. Naar Nickelodeon kan ook, er heerst namelijk hevige concurrentie tussen Jetix en Nickeloden. Nickelodeon dubbed ook en die zie ik geen anime uitzenden. mischien dat yorkidding ooit weer terugkomt of een nieuwe zender.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:21 am
Darlaa Nickelodeon dubbed ook en die zie ik geen anime uitzenden. mischien dat yorkidding ooit weer terugkomt of een nieuwe zender. 's Avonds komen er de amerikaanse versies...Goed, van Argaï, Montana, Calimero etc. dan weer niet domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:25 am
Er zijn nog zat mensen die denken:
Anime = Pr0n
Manga = Anime = tekenfilm dus manga is pr0n.
Of ze noemen alle japanse animaties pokemon, of ze noemen het manga. Ik las eens manga, vraagt zo'n klasgenoot: wat lees jij? (Manga) Lees jij DAT?! Daar zit toch zoveel seks in???
Ik las Megatokyo. Als je Megatokyo kent, weet je dat zoiets er NIET in voorkomt stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:28 am
kittyocean Er zijn nog zat mensen die denken: Anime = Pr0n Manga = Anime = tekenfilm dus manga is pr0n. Of ze noemen alle japanse animaties pokemon, of ze noemen het manga. Ik las eens manga, vraagt zo'n klasgenoot: wat lees jij? (Manga) Lees jij DAT?! Daar zit toch zoveel seks in??? Ik las Megatokyo. Als je Megatokyo kent, weet je dat zoiets er NIET in voorkomt stare whaha ^_^, dat is echt stom... sorry dat ik het moet zeggen.. kunnen die mensen dan niet beter kijken >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:29 am
ninja
*heeft de Naruto movie gezien*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:29 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:31 am
Shin Asuka ninja *heeft de Naruto movie gezien* en hoe was het? Ik ken naruto niet, heb wel wat plaatjes gezien maar lijkt me zo op het eerste gezight echt helemaal niets.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:32 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 11:33 am
Darlaa Shin Asuka ninja *heeft de Naruto movie gezien* en hoe was het? Ik ken naruto niet, heb wel wat plaatjes gezien maar lijkt me zo op het eerste gezight echt helemaal niets. het was zeker wel cool is wel een aanrader, ook al ken je de serie niet smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |