Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 18 19 20 21 22 23 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon May 02, 2005 1:37 am

ButtonFly
Onvertaald. Ik ben al helemaal in de wolken als er Amerikaanse anime op Jetix komt... crying ...Waarom is het leven zo hard? Kopspijkers weg, geen anime op Jetix crying

Het is balen ja. Ik denk dat als er een Anime Kanaal komt, het best goed zou lopen!!

Probleem.... de videoband verkopers zouden gouden zaken met mij doen. Want ik ga dan heeeeel veel opnemen XD
PostPosted: Mon May 02, 2005 3:12 am

kittyocean
ButtonFly
Onvertaald. Ik ben al helemaal in de wolken als er Amerikaanse anime op Jetix komt... crying ...Waarom is het leven zo hard? Kopspijkers weg, geen anime op Jetix crying

Het is balen ja. Ik denk dat als er een Anime Kanaal komt, het best goed zou lopen!!

Probleem.... de videoband verkopers zouden gouden zaken met mij doen. Want ik ga dan heeeeel veel opnemen XD
We maken gewoon hier op Gaia een petitie voor Japanse anime op tv en sturen die naar Jetix ofzo domokun

ButtonFly

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Mon May 02, 2005 5:23 am

of je gaat gewoon meer anime op je computer kijken >.> I'm addicted..
PostPosted: Mon May 02, 2005 6:04 am

kiek
of je gaat gewoon meer anime op je computer kijken >.> I'm addicted..
Geen plaats voor... crying

ButtonFly

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon May 02, 2005 8:30 am

ButtonFly
kittyocean
ButtonFly

We maken gewoon hier op Gaia een petitie voor Japanse anime op tv en sturen die naar Jetix ofzo domokun

Dat heeft geen zin; die zenden alleen maar dingen uit die gedubbed zijn. Zelden Japans gesubbed.
PostPosted: Mon May 02, 2005 10:51 am

kittyocean
ButtonFly
kittyocean
ButtonFly

Dat heeft geen zin; die zenden alleen maar dingen uit die gedubbed zijn. Zelden Japans gesubbed.
Naar Nickelodeon kan ook, er heerst namelijk hevige concurrentie tussen Jetix en Nickeloden.

ButtonFly

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Mon May 02, 2005 11:16 am

ButtonFly
kittyocean
ButtonFly
kittyocean
ButtonFly

Naar Nickelodeon kan ook, er heerst namelijk hevige concurrentie tussen Jetix en Nickeloden.

Nickelodeon dubbed ook en die zie ik geen anime uitzenden. mischien dat yorkidding ooit weer terugkomt of een nieuwe zender.
PostPosted: Mon May 02, 2005 11:21 am

Darlaa
Nickelodeon dubbed ook en die zie ik geen anime uitzenden. mischien dat yorkidding ooit weer terugkomt of een nieuwe zender.
's Avonds komen er de amerikaanse versies...Goed, van Argaï, Montana, Calimero etc. dan weer niet domokun

ButtonFly

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon May 02, 2005 11:25 am

Er zijn nog zat mensen die denken:

Anime = Pr0n

Manga = Anime = tekenfilm dus manga is pr0n.

Of ze noemen alle japanse animaties pokemon, of ze noemen het manga. Ik las eens manga, vraagt zo'n klasgenoot: wat lees jij? (Manga) Lees jij DAT?! Daar zit toch zoveel seks in???

Ik las Megatokyo. Als je Megatokyo kent, weet je dat zoiets er NIET in voorkomt stare
PostPosted: Mon May 02, 2005 11:28 am

kittyocean
Er zijn nog zat mensen die denken:

Anime = Pr0n

Manga = Anime = tekenfilm dus manga is pr0n.

Of ze noemen alle japanse animaties pokemon, of ze noemen het manga. Ik las eens manga, vraagt zo'n klasgenoot: wat lees jij? (Manga) Lees jij DAT?! Daar zit toch zoveel seks in???

Ik las Megatokyo. Als je Megatokyo kent, weet je dat zoiets er NIET in voorkomt stare

whaha ^_^, dat is echt stom... sorry dat ik het moet zeggen.. kunnen die mensen dan niet beter kijken >.>

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Shin Asuka

PostPosted: Mon May 02, 2005 11:29 am

ninja

*heeft de Naruto movie gezien*
PostPosted: Mon May 02, 2005 11:29 am

[ Message temporarily off-line ]

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Mon May 02, 2005 11:31 am

Shin Asuka
ninja

en hoe was het?
Ik ken naruto niet, heb wel wat plaatjes gezien maar lijkt me zo op het eerste gezight echt helemaal niets.
PostPosted: Mon May 02, 2005 11:32 am

[ Message temporarily off-line ]

kittyocean
Captain

Shin Asuka

PostPosted: Mon May 02, 2005 11:33 am

Darlaa
Shin Asuka
ninja

en hoe was het?
Ik ken naruto niet, heb wel wat plaatjes gezien maar lijkt me zo op het eerste gezight echt helemaal niets.

het was zeker wel cool
is wel een aanrader, ook al ken je de serie niet smile
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 18 19 20 21 22 23 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games