|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 11:04 am
ja, maar vind je hotel adpe niet erg rommelig dan verhalen enz die nooit worden afgemaakt enz enz, als je het bij elkaar zou gooien en van adpe hotel mischien 2 of 3 topics maakt ipv honderden. Ik vind het echt een heel leuk idee hoor om iedereen z'n kamer enzo te geven. maar het voegt op t moment niet heel erg meer toe aangezien er nog maar 3 of 4 actief zijn. en als je het op die manier oplost zou je mischien dus project zone kunnen veranderen in rpg's/hotel adpe/aankomende nieuw projecdt(naam weet ik niet) -- edit-- ik denk dat zowel het hotel adpe, en de rpg erop vooruit gaan aangezien het makkelijker terug te vinden is en makkelijk om op beide te reageren wat de meeste mensen graag doen maar ze beide steeds moeten zoeken. ook word hotel adpe overzichtelijker omdat je nog maar 1/2 of 3 topics heb om op te reageren en dus de verhalen minder door elkaar lopen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 11:17 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 11:23 am
kittyocean    Dit is geen kritiek. Dit is feedback ^_^en die is altijd welkom! Ik had er nog noit over nagedacht dat de RPG beter niet bij de Media zou kunnen... maar goed, een apart forum ervoor... is dat niet te veel dan? en ik weet dat we een forum te veel hebben. Grootse plannen die nog nooit zijn afgerond. Hij moet gewoon nog een doel krijgen. Maar zou de RPG wel bij Hotel ADPE passen? Het is namelijk een hele andere setting..... I made all the images myself! Do not steal them please!
 of voorpagina, of offtopic. daar past het dan nog het beste bij.
of gooi de battle spel eraf en maak er rp van.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 11:25 am
number_17 kittyocean    Dit is geen kritiek. Dit is feedback ^_^en die is altijd welkom! Ik had er nog noit over nagedacht dat de RPG beter niet bij de Media zou kunnen... maar goed, een apart forum ervoor... is dat niet te veel dan? en ik weet dat we een forum te veel hebben. Grootse plannen die nog nooit zijn afgerond. Hij moet gewoon nog een doel krijgen. Maar zou de RPG wel bij Hotel ADPE passen? Het is namelijk een hele andere setting..... I made all the images myself! Do not steal them please!
of gooi de battle spel eraf en maak er rp van.Een heel forum voor 1 topic? niet wat overdreven?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 11:44 am
kittyocean number_17 kittyocean    Dit is geen kritiek. Dit is feedback ^_^en die is altijd welkom! Ik had er nog noit over nagedacht dat de RPG beter niet bij de Media zou kunnen... maar goed, een apart forum ervoor... is dat niet te veel dan? en ik weet dat we een forum te veel hebben. Grootse plannen die nog nooit zijn afgerond. Hij moet gewoon nog een doel krijgen. Maar zou de RPG wel bij Hotel ADPE passen? Het is namelijk een hele andere setting..... I made all the images myself! Do not steal them please!
of gooi de battle spel eraf en maak er rp van.Een heel forum voor 1 topic? niet wat overdreven? dan heb je wel de ruimte voor character aparte topic, uitbreiding in aparte topics, oude rp topics (het verhaal dus) zijn makkelijk terug te vinden. Er zit wel groei in zoiets hoor smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 11:48 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 11:51 am
kittyocean    True, maar goed, die oude RP's zijn ernstig gestorven en al... I made all the images myself! Do not steal them please!
 Jup : das waar, ik weet ik dat er op een gegeven moment mee gestopt ben omdat ik er niet zo goed in was : maar het was altijd wel erg leuk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 11:52 am
kiek kittyocean    True, maar goed, die oude RP's zijn ernstig gestorven en al... I made all the images myself! Do not steal them please!
 Jup : das waar, ik weet ik dat er op een gegeven moment mee gestopt ben omdat ik er niet zo goed in was : maar het was altijd wel erg leuk.    Dat zeker!!! I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 12:27 pm
announcement (nodig) 6 sticky's waarvan enkelen eigenlijk niet echt nodig zijn. 4 topics actief van de 21. begrijp je dan niet dat je mischien gewoon bij sticky's kan houden bv ofzo... want echt veel leden zijn er niet, en der zijn gewoon 17 kamers die inactief zijn. en dan heb ik alleen maar naar de datum geweest wanneer er voor t laatste is gepost bv 3d appartement (bij sticky's dan) is ook heel lang inactief geweest. Het is leuk en geeft iedereen een optie. ook is het enorm origineel. maar voegt het nog echt iets toe... zou het niet iets versimpeled kunnen worden ? als je t bijvoorbeeld bij 2 sticky's houd (denk aan dat verhalen door elkaar verhaal) en dan bv kitty's kamer (incheck balie ofzo) en nog enkele mensen die dat dan vragen en het active KUNNEN houden. en dan dus de rpg daarbij zodat je ong 8 tot 10 topics daar heb. dan heb je een redenlijk goed overzicht en zie je in 1 oog opslag alles wat er daar te vinden is.... zo voorkom je dus ook dat de rpg sterft ( wat trouwens ook niet de enigste reden is dat ie sterft hoor). p.s word er eigenlijk ook iets met deze dingen/tips gedaan ? en in wat voor termeinen moet ik dan denken ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 2:27 pm
Eastvane announcement (nodig) 6 sticky's waarvan enkelen eigenlijk niet echt nodig zijn. 4 topics actief van de 21. begrijp je dan niet dat je mischien gewoon bij sticky's kan houden bv ofzo... want echt veel leden zijn er niet, en der zijn gewoon 17 kamers die inactief zijn. en dan heb ik alleen maar naar de datum geweest wanneer er voor t laatste is gepost bv 3d appartement (bij sticky's dan) is ook heel lang inactief geweest. Het is leuk en geeft iedereen een optie. ook is het enorm origineel. maar voegt het nog echt iets toe... zou het niet iets versimpeled kunnen worden ? als je t bijvoorbeeld bij 2 sticky's houd (denk aan dat verhalen door elkaar verhaal) en dan bv kitty's kamer (incheck balie ofzo) en nog enkele mensen die dat dan vragen en het active KUNNEN houden. en dan dus de rpg daarbij zodat je ong 8 tot 10 topics daar heb. dan heb je een redenlijk goed overzicht en zie je in 1 oog opslag alles wat er daar te vinden is.... zo voorkom je dus ook dat de rpg sterft ( wat trouwens ook niet de enigste reden is dat ie sterft hoor). p.s word er eigenlijk ook iets met deze dingen/tips gedaan ? en in wat voor termeinen moet ik dan denken ? kunnen we niet echt zeggen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 12:29 am
We nemen alles op wat je zegt, en dan kijken we of iets haalbaar is. En of wij er de meerwaarde van inzien. Wij kunnen niet met zekerheid zeggen op welke termijn of dat het uberhaupt mogelijk is.
Wij doen hier dan ook geen uitspraken over blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 5:03 am
kittyocean We nemen alles op wat je zegt, en dan kijken we of iets haalbaar is. En of wij er de meerwaarde van inzien. Wij kunnen niet met zekerheid zeggen op welke termijn of dat het uberhaupt mogelijk is. Wij doen hier dan ook geen uitspraken over blaugh kunnen we nu een keer wel doen ja 3nodding nu hebben we het nieuwe forum
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 7:37 am
You are lucky people xD In een tussenuur op school heb ik even een sinterklaas en kerst event voor de guild uit mijn mouw geschudt :3
Ik zal wel de medewerking van enkele guildleden nodig hebben, maar desbetreffende personen zullen binnenkort een PM van mij krijgen ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 9:04 am
Zakou Nenharma You are lucky people xD In een tussenuur op school heb ik even een sinterklaas en kerst event voor de guild uit mijn mouw geschudt :3
Ik zal wel de medewerking van enkele guildleden nodig hebben, maar desbetreffende personen zullen binnenkort een PM van mij krijgen ^_^ kieskeurig blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 9:22 am
number_17 Zakou Nenharma You are lucky people xD In een tussenuur op school heb ik even een sinterklaas en kerst event voor de guild uit mijn mouw geschudt :3
Ik zal wel de medewerking van enkele guildleden nodig hebben, maar desbetreffende personen zullen binnenkort een PM van mij krijgen ^_^ kieskeurig blaugh Nee niet echt, maar je gaat niet bij de slager een zak krentenbollen halen wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|