|
|
|
|
Posted: Sun Jul 16, 2006 3:09 am
Jag vaknade genom att jag inte kunde andas genom näsan xD Sen så gick jag upp, satte mig här och fick ett "God morgon :'D" sms från Shinobi, som låg nere i mitt vardagsrum <_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 16, 2006 3:13 am
Vaknade av att jag frös och sedan la Morgan täcke över mig, och så sov vi sked. Mysigt sätt att vakna!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 16, 2006 3:26 am
Vaknade av den bastu-liknande värmen i tältet. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 16, 2006 4:04 am
Vaknade, spelade DDR, kallduschade, mådde illa, klädde på mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 16, 2006 12:10 pm
Yuki kasstade ut mig genom fönstret
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 16, 2006 1:31 pm
Jag vaknade flera gånger imorse, för jag sov oroligt men orkade inte hålla mig vaken x_x Mardrömmar 'n' s**t. Jag buffade säkert på Lingon och sade något varje gång jag vaknade. Till slut gick jag upp och startade den bärbara datorn! biggrin
Efter ett tag vaknade Lingon, så satte även han sig vid en dator, innan han gjorde frukost åt oss.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 17, 2006 12:53 am
Min mobil väckte mig, sen började katterna jama utanför dörren, sen gick jag upp för att gå på toa och då såg jag att någon av tisteltassarna hade spytt på golvet. YEY! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 12:40 pm
Av att Tess's kamera gav ifrån sig ett konstigt ljud, pga att den dog direkt efter att hon tagit ett kort på mig och Iris då vi sov .__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 12:42 pm
Jag vaknade (hemma hos mig) klockan 7:30 av mobilen. Senare vaknade jag (hemma hos Robbie), 10:30 för att han kittlade mig. talk2hand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 3:04 am
jag vakna av att jag hade ramlat ner från sängen och krypit ner under sängen xd osså råkade jag skalla sängbenet.. men men jag är uppe nu iaf så biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 3:54 pm
Vaknade av att jag fick ett sms, det är fortfarande onsdag för mig. <_<; Fast ändå inte.
Men igår, tisdag, vaknade jag av att Iris petade jätteförsiktigt på min hand xDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 4:34 am
Klara kom in och kastade min ringande mobil på mig, klockan var nån gång innan 6 sa tiny... min arm gjorde ont så jag fick lägga mobilen på sängen och prata... jag var trött... >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 6:08 am
Jag tvärvaknade idag. Bara satte mej upp, öppnade ögonen och var jäteförvirrad.. .-.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 3:05 am
Vaknade med bakfylla och tuppkam. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 9:13 am
Vaknade upp av att alarmet på minmobil upprepade sig hela tiden och jag gick till slut upp för att ringa ett samtal. Blev helt totaldissad. :/
Andra gången vaknade jag av att mamma kastade tvätt på mig (hon trodde sängen var tom) Alldeles svart runt ögonen. Kajal + mascara + gråta = emo)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|