|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 04, 2007 6:25 am
[ Fruit Cake ] Zakou Nenharma [ Fruit Cake ] Zakou Nenharma [ Fruit Cake ] Nou ik wilde even zeggen dat ik vanaf 4augustus tot 23augustus op vakantie ben in Spanje! biggrin en dus zal ik misschien een of twee keer langs komen (om de nieuwe MC te bekijken ninja ).
Enjoy je bent maar een kleine 3weken van me af! ninja domokun Hmm lekker ik ben net 2 dagen terug uit het zonnige Spanje. Zorg dat je genoeg water en zonnebrand mee neemt wink Doe ik, Waar zat je ergens? surprised Roses, ik weet niet of het je wat zegt... Ehm, iets van 100 km boven Barcalona aan de kust ^_^ Oow Barcalona, dat is de andere kant van de wereld D: Nee ik zit heeeelemaaaal in het zuiden: Malaga! biggrin Malaga! Daar zijn we een keer geweest voor een golfweekje van mijn vader. Lekker eten ^_^ Wel met het vliegtuig maar dan nog xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 04, 2007 7:36 am
Zakou Nenharma [ Fruit Cake ] Zakou Nenharma [ Fruit Cake ] Zakou Nenharma [ Fruit Cake ] Nou ik wilde even zeggen dat ik vanaf 4augustus tot 23augustus op vakantie ben in Spanje! biggrin en dus zal ik misschien een of twee keer langs komen (om de nieuwe MC te bekijken ninja ).
Enjoy je bent maar een kleine 3weken van me af! ninja domokun Hmm lekker ik ben net 2 dagen terug uit het zonnige Spanje. Zorg dat je genoeg water en zonnebrand mee neemt wink Doe ik, Waar zat je ergens? surprised Roses, ik weet niet of het je wat zegt... Ehm, iets van 100 km boven Barcalona aan de kust ^_^ Oow Barcalona, dat is de andere kant van de wereld D: Nee ik zit heeeelemaaaal in het zuiden: Malaga! biggrin Malaga! Daar zijn we een keer geweest voor een golfweekje van mijn vader. Lekker eten ^_^ Wel met het vliegtuig maar dan nog xD ja, het zou niet handig zijn om 4 van de 7dagen te moeten rijden :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 11, 2007 2:53 am
•♥• Heb je dit helemaal aleen gedaan Zakou? excuses.. samen met Micah? sweatdrop (Micah, volgen hier nog meer mensen Heroes?) •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 11, 2007 4:21 am
Ik heb nog niet echt veel gedaan, maar wel allemaal alleen. Krijg wel wat hulp en ideetjes van hier en daar. Maar het valt best mee ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|