|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 6:59 am
Singing Apple Mikusagi Lingon, jag orkar inte fånga buizel så om du gör det byter jag gärna mot något 3nodding Den finns väl i Diamond också? s**t hur långt framme e du i spelet? jag har presic besegrat mitt andra gym....wahaha och jag har bara frångat 5...totalt...hehe känns lite kontigt, domokun dd? Jag har bara besegrat ett gym surprised men jag har fångat en del pokémon... så rolig musik i staden med gruva! Psyduck, den har jag! Är inte den typ vattenpsyk? Jag vill använda min abra ._. Level 14 och den kan fortfarande bara teleport.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 7:00 am
Mikusagi Singing Apple Mikusagi Lingon, jag orkar inte fånga buizel så om du gör det byter jag gärna mot något 3nodding Den finns väl i Diamond också? s**t hur långt framme e du i spelet? jag har presic besegrat mitt andra gym....wahaha och jag har bara frångat 5...totalt...hehe känns lite kontigt, domokun dd? Jag har bara besegrat ett gym surprised men jag har fångat en del pokémon... så rolig musik i staden med gruva! Psyduck, den har jag! Är inte den typ vattenpsyk? Jag vill använda min abra ._. Level 14 och den kan fortfarande bara teleport. Varje gång jag kastar en av mina dyrbara pokebollar så flyr den, vad är ditt knep ninja jag har aldrig lyckats fånga en...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 7:03 am
I någon stad ville en person byta abra mot machop, så jag gick och fångade en machop surprised Abra teleportar sig ju hela tiden. Om man skall fånga en själv måste man nog ha någon Pokémon som använder en attack som gör att motståndaren inte kan lämna arenan. Det finns en sådan attack, det vet jag... Jag märkte nyss att min är level 15, inte 14.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 7:09 am
Mikusagi I någon stad ville en person byta abra mot machop, så jag gick och fångade en machop surprised Abra teleportar sig ju hela tiden. Om man skall fånga en själv måste man nog ha någon Pokémon som använder en attack som gör att motståndaren inte kan lämna arenan. Det finns en sådan attack, det vet jag... Jag märkte nyss att min är level 15, inte 14. Haha okey whee sj är jag lite blind när det gäller levlar, trodde att min piplup var level 10 när den var 14 <.< Var kan man fånga Machop? har aldrig sett dom
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 7:15 am
Singing Apple Mikusagi I någon stad ville en person byta abra mot machop, så jag gick och fångade en machop surprised Abra teleportar sig ju hela tiden. Om man skall fånga en själv måste man nog ha någon Pokémon som använder en attack som gör att motståndaren inte kan lämna arenan. Det finns en sådan attack, det vet jag... Jag märkte nyss att min är level 15, inte 14. Haha okey whee sj är jag lite blind när det gäller levlar, trodde att min piplup var level 10 när den var 14 <.< Var kan man fånga Machop? har aldrig sett dom De bor i grottor. Stenapa. Min abra utvecklades på level 16, och lärde sig confusion! Äntligen! biggrin Jag kan använda den i strid nu! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 7:45 am
Mikusagi Singing Apple Mikusagi I någon stad ville en person byta abra mot machop, så jag gick och fångade en machop surprised Abra teleportar sig ju hela tiden. Om man skall fånga en själv måste man nog ha någon Pokémon som använder en attack som gör att motståndaren inte kan lämna arenan. Det finns en sådan attack, det vet jag... Jag märkte nyss att min är level 15, inte 14. Haha okey whee sj är jag lite blind när det gäller levlar, trodde att min piplup var level 10 när den var 14 <.< Var kan man fånga Machop? har aldrig sett dom De bor i grottor. Stenapa. Min abra utvecklades på level 16, och lärde sig confusion! Äntligen! biggrin Jag kan använda den i strid nu! ^^ STOLT? biggrin heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 7:52 am
Singing Apple Mikusagi Singing Apple Mikusagi I någon stad ville en person byta abra mot machop, så jag gick och fångade en machop surprised Abra teleportar sig ju hela tiden. Om man skall fånga en själv måste man nog ha någon Pokémon som använder en attack som gör att motståndaren inte kan lämna arenan. Det finns en sådan attack, det vet jag... Jag märkte nyss att min är level 15, inte 14. Haha okey whee sj är jag lite blind när det gäller levlar, trodde att min piplup var level 10 när den var 14 <.< Var kan man fånga Machop? har aldrig sett dom De bor i grottor. Stenapa. Min abra utvecklades på level 16, och lärde sig confusion! Äntligen! biggrin Jag kan använda den i strid nu! ^^ STOLT? biggrin heart Ja, kanske lite. Fast nu vill den inte lyda mig o.O Den har svimmat kanske en gång så jag vet inte vad som är fel. Jag får väl springa runt lite med den innan jag möter gymledaren i växtgymmet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 7:57 am
Om jag var moderator *blink blink* skulle jag ha flyttat den här tråden redan igår surprised
Jag läste det här om andra gymmet:================================================== = Prizes: 2640 Y = = TM86 [Grass Knot] = = Forest Badge [Cut can now be used, = = traded Pokemon up to = = Level 30 now obey you] = ================================================== Hur starka Pokémon kan jag kontrollera innan dess? Jag tror att min kadabra Kazza är level 17, det kanske är därför den är så bångstyrig. Någon som vet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 7:58 am
Mikusagi Singing Apple Mikusagi Singing Apple Mikusagi I någon stad ville en person byta abra mot machop, så jag gick och fångade en machop surprised Abra teleportar sig ju hela tiden. Om man skall fånga en själv måste man nog ha någon Pokémon som använder en attack som gör att motståndaren inte kan lämna arenan. Det finns en sådan attack, det vet jag... Jag märkte nyss att min är level 15, inte 14. Haha okey whee sj är jag lite blind när det gäller levlar, trodde att min piplup var level 10 när den var 14 <.< Var kan man fånga Machop? har aldrig sett dom De bor i grottor. Stenapa. Min abra utvecklades på level 16, och lärde sig confusion! Äntligen! biggrin Jag kan använda den i strid nu! ^^ STOLT? biggrin heart Ja, kanske lite. Fast nu vill den inte lyda mig o.O Den har svimmat kanske en gång så jag vet inte vad som är fel. Jag får väl springa runt lite med den innan jag möter gymledaren i växtgymmet. du vet väll att pokemon som du har bytt med andra växer snabbre, och om dom har nått en viss level och du inte har slagit en viss antal gymledare så lyder intedin p. dig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 8:05 am
-fick Pearl dagen före releasedatumet- xD;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 8:08 am
Shinobi_8745 -fick Pearl dagen före releasedatumet- xD;;; Just det, det hade jag glömt. Jag fick också det, fast senare än du för min brevbärare kommer senare razz Så, hjälp oss nu Shinobi!
Vad var det för Pokémon du tyckte att jag skulle döpa efter dig? o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 8:11 am
Singing Apple du vet väll att pokemon som du har bytt med andra växer snabbre, och om dom har nått en viss level och du inte har slagit en viss antal gymledare så lyder intedin p. dig Just det! Pokémon man har fått genom att byta lyder inte lika gärna! Det hade jag glömt! Det får väl gå ändå.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 8:29 am
Mikusagi Singing Apple du vet väll att pokemon som du har bytt med andra växer snabbre, och om dom har nått en viss level och du inte har slagit en viss antal gymledare så lyder intedin p. dig Just det! Pokémon man har fått genom att byta lyder inte lika gärna! Det hade jag glömt! Det får väl gå ändå.Cool avi, har du bytt jobb igen gonk det var väll inte du som tog min farfar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 8:48 am
Min kompis sickade mig en "shiny" Bagon! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 9:00 am
Mikusagi Shinobi_8745 -fick Pearl dagen före releasedatumet- xD;;; Just det, det hade jag glömt. Jag fick också det, fast senare än du för min brevbärare kommer senare razz Så, hjälp oss nu Shinobi!
Vad var det för Pokémon du tyckte att jag skulle döpa efter dig? o.O Scyther. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|