|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 29, 2005 2:48 pm
Aranea Jag �r �vertygad om att det ligger ett budskap i Magical Trevor. Jag tror att alla m�n (som ju �r djur) kommer g� och v�ldta och ritualm�rda sm� barn f�r att deras ***** satanistiska sida kommer fram i ljuset! Det ligger något i det Aranea säger.
Men iallafall... jag har svårt att lägga av med det här sudokut jag håller på med just nu... måste vara Aftonbladets hittills, och jag kommer ingenstans med det. Ändå måste jag fortsätta. Snart kommer jag att typ svimma när jag ser siffror... men jag MÅSTE klara av det här... åtta... tre... fyra... *paralyserad*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 29, 2005 2:52 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 29, 2005 3:03 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 1:55 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 2:07 am
Sakana-sama Krimz0r hahah �g! xd Jag har varit besatt av allt m�jligt... Starwars, Sagan om ringen, filmer som "Magical Trevor".. Ljudfiler ocks�... Gillar speciellt en som handlar om att en kille ringer till SJ's automatiska t�gupplysning.. heart P� tal om ljudklipp, jag �lskar en vid namn nattuggla. Jag ska se om jag har kvar den. Den �r s� j�vla bra!
EDIT: H�r finns den
http://people.fruitsalad.org/sam/music/natt_uggla.mp3 Hon är läskig! gonk Är hon på riktigt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 30, 2005 11:03 am
Har sett på salad fingers typ några gånger idag....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 31, 2005 3:14 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 31, 2005 8:20 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 29, 2006 9:44 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 08, 2009 2:25 am
Yeah, yeah, yeah, the cow is back Yeah, yeah, yeah, the cow is back Back, back, back from his magical journey Yeah!
What did he see in the parallel dimension? He saw beans, lots of beans, lots of beans, lots of beans. Oh, beans lots of beans lots of beans lots of beans. Yeah, yeah!
Okej, varför är kossan en han? Alltså det är ju en ko! En transkille måhända?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|