| Lia heeft geld teveel! |
| Yes |
|
8% |
[ 1 ] |
| Very true! |
|
8% |
[ 1 ] |
| Yeah, so what? |
|
33% |
[ 4 ] |
| So, ik heb geld te kort! |
|
50% |
[ 6 ] |
|
| Total Votes : 12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 05, 2007 2:39 am
Het zou wel tegek zijn als ik nu een jongen kan awarden, eens kijken of dat gaat lukken vandaag!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 05, 2007 6:07 am
yup, eigenlijk zou jijzelf een prijs moeten krijgen, want kijk t forum now, overal jou naam XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 05, 2007 6:47 am
Mijn prachtige naam hahaha, Ik ben niet altijd zo actief hoor, alleen als ik een wedstrijd heb ofzo (zoals de vorige keer met kerst).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 05, 2007 7:06 am
De wuppies are back (again) (een wuppie zou ik je duz geven)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 05, 2007 8:53 am
•♥• Maar je bent geweldig! 4laugh de actieve terugkomers zijn de beste, en dan telkens die leuke wedstrijden.
(zijn de wuppies terug??) •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 05, 2007 11:01 am
ja alleen niet meer bij de supermarkt gewoon in de winkel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 05, 2007 1:08 pm
Aelin Miresse Jeeeej! Dankjewel ^^ Ik ben vereerd! Wat heb ik gemist XD Ik gun het je geheel maar.... waarom heb je het nu gehad XD?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 06, 2007 7:21 am
kittyocean Aelin Miresse Jeeeej! Dankjewel ^^ Ik ben vereerd! Wat heb ik gemist XD Ik gun het je geheel maar.... waarom heb je het nu gehad XD? eh...omdat ik heel erg lief ben?? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 06, 2007 8:11 am
Aelin Miresse kittyocean Aelin Miresse Jeeeej! Dankjewel ^^ Ik ben vereerd! Wat heb ik gemist XD Ik gun het je geheel maar.... waarom heb je het nu gehad XD? eh...omdat ik heel erg lief ben?? sweatdrop Zou een goeie reden zijn, of omdat jij gewoon dol bent op forums? (denk ik jou kenende =P)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 10:33 am
Twas de actitiviteits prijs, maarem, Ik heb zaken te verkopen, waar doe ik dat hier?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 1:30 pm
Miss Flowerbomb Twas de actitiviteits prijs, maarem, Ik heb zaken te verkopen, waar doe ik dat hier? •♥• De dutch gaia exchange? Als het niet-gaia-items zijn dan... Wat wil je precies verkopen? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 9:05 am
Darlaa Miss Flowerbomb Twas de actitiviteits prijs, maarem, Ik heb zaken te verkopen, waar doe ik dat hier? •♥• De dutch gaia exchange? Als het niet-gaia-items zijn dan... Wat wil je precies verkopen? •♥•sell ... to buy razz anders kom ik ook niet meer rond sweatdrop ik ken dat ... ma goed ik wil best wel mee doen ... ik weet niet of ik nog weer veel online kom aangezien ik enorm druk ben met rijbewijs hallen en project van de vakantie en volgend jaar stage ma goed ik doe m'n best 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 10:57 am
QYDrop Darlaa Miss Flowerbomb Twas de actitiviteits prijs, maarem, Ik heb zaken te verkopen, waar doe ik dat hier? •♥• De dutch gaia exchange? Als het niet-gaia-items zijn dan... Wat wil je precies verkopen? •♥•sell ... to buy razz anders kom ik ook niet meer rond sweatdrop ik ken dat ... ma goed ik wil best wel mee doen ... ik weet niet of ik nog weer veel online kom aangezien ik enorm druk ben met rijbewijs hallen en project van de vakantie en volgend jaar stage ma goed ik doe m'n best 3nodding Succes ermee!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|