|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 3:08 pm
hmm... måste tänka, ja har jätte dålig fantasi när jag är trött, men jag kan försöka komma på nått :B
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 3:09 pm
Drobvirks Cassandra_The_Nosferatu Jag skulle kunna hjälpa till....? Och jag är inne varje dag så... *ler* Va härligt! De blir jätte bra! ^__^ Super - jag har ett ämne också... fast, ja... *flin* kanske blir för svårt? *suddar* nej, det är det inte... Måne XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 3:10 pm
bara för att vara extra säker så kommer en ganska dum fråga: om jag skulle ge er temat natt, så kan ni alltså rita exakt vad som helst bara det är natt, t.ex. ett träd på en äng mitt i natten? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 3:10 pm
Cassandra_The_Nosferatu Drobvirks Cassandra_The_Nosferatu Jag skulle kunna hjälpa till....? Och jag är inne varje dag så... *ler* Va härligt! De blir jätte bra! ^__^ Super - jag har ett ämne också... fast, ja... *flin* kanske blir för svårt? *suddar* nej, det är det inte... Måne XD det gillade jag!!XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 3:12 pm
Yay!
Hur många ämnen ska vi dommare komma på (ifall det är vi som ska göra det)?
nvm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 3:12 pm
Svea Viking bara för att vara extra säker så kommer en ganska dum fråga: om jag skulle ge er temat natt, så kan ni alltså rita exakt vad som helst bara det är natt, t.ex. ett träd på en äng mitt i natten? sweatdrop Ja kanske ._. Jag valde bara ett simpelt tema.. Det kan vara vad som hällst bara det är natt razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 3:13 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 3:13 pm
Mr_RPG Yay! Hur många ämnen ska vi dommare komma på (ifall det är vi som ska göra det)? 1 var.. Men vi funderar på fler! XD Vi vill nämligen att detta ska hålla på ett tag razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 3:15 pm
Ska man bestämma sig nu för ett ämne eller ska man vänta på sin tur?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 3:16 pm
Mr_RPG Ska man bestämma sig nu för ett ämne eller ska man vänta på sin tur? du får gärna bestämma det nu :]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 3:18 pm
Bara för att ja vill se vem som värkligen är bäst så ska ni få ett kanske ganska så svårt ämne:
Ni skall rita en varelse, villken som helst, människa, varulv, vad som helst. Bara den har antingen en mantel eller en stor scarf på sig. >: D
Om ni tycker det är för svårt, säg till. Då tar jag nått annat ^^'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 3:19 pm
Psykadelisk postmordern skit målningar.
För svårt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 3:19 pm
Svea Viking Bara för att ja vill se vem som värkligen är bäst så ska ni få ett kanske ganska så svårt ämne:
Ni skall rita en varelse, villken som helst, människa, varulv, vad som helst. Bara den har antingen en mantel eller en stor scarf på sig. >: D
Om ni tycker det är för svårt, säg till. Då tar jag nått annat ^^' Prefekt! >: D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 3:21 pm
Drobvirks Svea Viking Bara för att ja vill se vem som värkligen är bäst så ska ni få ett kanske ganska så svårt ämne:
Om ni tycker det är för svårt, säg till. Då tar jag nått annat ^^' Prefekt! >: D Haha! >: D
då får det bli mitt tema. Lycka till nu ni två! för nu ska ja sova! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |