|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 3:14 am
WishIHadAnAngel kan alltid fråga hippie (niddler)... den stackarn går man ju på samma skola(tom klass) på.... Inte är jag någon stackare för det heart Jag har inte planerat att dra dit. Men I might just ändra mig...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 5:40 am
Åker kanske dit till kl 6 eller något. : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 12:34 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 7:41 am
JAG kommer lätt biggrin
OCH VALGARV va fan menar du med att det blir ditt sista???? >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 8:12 am
Niddler WishIHadAnAngel kan alltid fråga hippie (niddler)... den stackarn går man ju på samma skola(tom klass) på.... Inte är jag någon stackare för det heart Jag har inte planerat att dra dit. Men I might just ändra mig... *krama* då blidde jag glycklicsh.... >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 1:42 am
Daenis JAG kommer lätt biggrin OCH VALGARV va fan menar du med att det blir ditt sista???? >_> Han syftar på att det blir dyrare och dyrare tror jag det var han sa... o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 2:26 am
Känka hemsida plx. x3
Jag har aldrig varit på Uppcon, funderar på att testa nån gång. Men jag tycker inte om stora comvent, tillochmed Domocon var för stort för mig. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 22, 2007 2:33 pm
Jag kanske kommer! Chans att träffa Alicia som typ är offline hela sitt liv.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 21, 2007 7:14 am
Jag hinner få mitt första studiebidrag till Uppcon. Lotto, jag har bara 700 spänn kvar att leva på tills september. >.< Så jävla weak att dra in barnbidraget. xP
Hur som helst, jag KANSKE kommer. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 07, 2007 1:47 pm
Varför heter det 08 för?
..och inte 07 menar jag...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 08, 2007 5:00 am
monoo Varför heter det 08 för?
..och inte 07 menar jag... Därför att det är det åttonde offentliga arrangemanget, det är alltså döpt efter vilket möte i ordningen det är, inte år.
Jag kommer om jag kommer in gratis, vilket jag bannemighoppas att jag gör. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 08, 2007 5:16 am
Sakana-sama monoo Varför heter det 08 för?
..och inte 07 menar jag... Därför att det är det åttonde offentliga arrangemanget, det är alltså döpt efter vilket möte i ordningen det är, inte år.
Jag kommer om jag kommer in gratis, vilket jag bannemighoppas att jag gör. biggrin
Men borde det inte vara bara "8" då, och inte "08"? Asförvirrande jueeee.
08 betyder antingen ett år, eller Stockholms telefonnummergrejen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 08, 2007 7:39 am
monoo Sakana-sama monoo Varför heter det 08 för?
08 betyder antingen ett år, eller Stockholms telefonnummergrejen.Inte när man snackar i konventtermer~ (?) o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 08, 2007 12:49 pm
Shinobi_8745 monoo Sakana-sama monoo Varför heter det 08 för?
08 betyder antingen ett år, eller Stockholms telefonnummergrejen.Inte när man snackar i konventtermer~ (?) o: Inte? Hur kommer det sig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 1:36 am
monoo Shinobi_8745 monoo Sakana-sama monoo Varför heter det 08 för?
08 betyder antingen ett år, eller Stockholms telefonnummergrejen.Inte när man snackar i konventtermer~ (?) o: Inte? Hur kommer det sig?Jag vet inte, det bara är så, alltid varit så (vad jag vet) och kommer alltid förbli så. :0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|