Welcome to Gaia! ::

Reply Konvent & Träffar
End of World Tour-07 [Down and buried.] Goto Page: [] [<] 1 2

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Niddler

PostPosted: Sun Jul 15, 2007 10:57 am

Och, eh, liksom, när börjar du?
PostPosted: Sun Jul 15, 2007 11:23 am

D ark Eric a
Vad blir nästa stopp på din resa då?

Den har ju inte börjat än. o_O

Niddler

"Planerade" utgångsdatumet är i slutet av Juli, mellan 26 - 28, men jag måste fortfarande hitta ett tåg/buss-luffarkort som kan underlätta min resa. Jag är inte direkt pepp på att betala alla resor var för sig och osv.
Kollat de flesta som kan tänkas erbjuda något sånt kort, men hitills har jag inte hittat något. =/

Någon som har ett tips?

Valgarv

Neger i en hink

PostPosted: Sun Jul 15, 2007 12:24 pm

Valgarv
D ark Eric a

Niddler

"Planerade" utgångsdatumet är i slutet av Juli, mellan 26 - 28, men jag måste fortfarande hitta ett tåg/buss-luffarkort som kan underlätta min resa. Jag är inte direkt pepp på att betala alla resor var för sig och osv.
Kollat de flesta som kan tänkas erbjuda något sånt kort, men hitills har jag inte hittat något. =/

Någon som har ett tips?

men tänkte faktisk, att eftersom du vart i Hallstahammar och Gävle, så var det kanske stopp på resan. eller når :3

Köp sånt Shinobi har/hade? Om han hade nåt.
PostPosted: Tue Jul 17, 2007 3:46 am

Är inte sommaren slut typ snart? razz

Lingonsylt

Niddler

PostPosted: Tue Jul 17, 2007 5:35 am

Jag fick veta idag att det är ungefär hela fyra veckor kvar! biggrin
Massa tid att göra oviktiga saker på whee
PostPosted: Tue Jul 17, 2007 9:01 am

Karlstad? haha, där bor ju fan jag

Zero-Egon

350 Points
  • Gaian 50
  • Member 100
  • Dressed Up 200

Shinobi_8745

PostPosted: Wed Jul 18, 2007 12:32 pm

D ark Eric a
Valgarv
D ark Eric a

Niddler

Någon som har ett tips?

men tänkte faktisk, att eftersom du vart i Hallstahammar och Gävle, så var det kanske stopp på resan. eller når :3

Köp sånt Shinobi har/hade? Om han hade nåt.
Låt mig säga att kortet jag har underlättar INTE Valgarvs resa på grund av de många destinationerna, det jag har gäller endast i 5 valfria dagar fram tills någon dag i agusti, och det är lite sent kanske, och jag har kikat precis överallt efter bra luffar/sommarkort och det finns inga om man inte ska resa utanför europa. n_n;;;;
PostPosted: Wed Jul 18, 2007 12:40 pm

Shinobi_8745
Låt mig säga att kortet jag har underlättar INTE Valgarvs resa på grund av de många destinationerna, det jag har gäller endast i 5 valfria dagar fram tills någon dag i agusti, och det är lite sent kanske, och jag har kikat precis överallt efter bra luffar/sommarkort och det finns inga om man inte ska resa utanför europa. n_n;;;;

What storebror said. Verkar inte vara så aktuellt med sånna kort längre, vilket är rätt synd. =/

Ser ut som jag får skrota denna idé, fast jag tänker fortfarande resa lite iallafall. Måste iallafall upp till Norrland (Umeå, minst), sen Västerås, Gävle/Valbo/Sandviken och några destinationer till.

@ Egon: KAN DU GERÉJ FAN PÅ ATT DU GÖR.

Valgarv

Shinobi_8745

PostPosted: Sat Jul 21, 2007 5:56 pm

Men oi, tror det finns ett sätt att lösa skiten på, lite halvdyr och jävligt krånglig :'3

Finns ett tågluffarkort för typ 3-4K som gäller i 22 dagar, dock bara 3 dagar i landet man köper den i... MEN! Skulle det inte gå att utnyttja det om någon utanför, typ i finland, danmark eller norge köpte kortet och skickade det till en? skulle vara dåligt crazy om det skulle funka liksom. xD;;;
PostPosted: Sat Jul 21, 2007 7:33 pm

... Låter ju inte helt omöjligt, men jag bestämde mig för att inte ens överväga att köpa ett kort som kostar mer än 2k. Jag menar, wtf, så dyrt får det inte vara. x:

Bra idé though. xD

Valgarv

Dora The Exploded

Dangerous Explorer

6,900 Points
  • Contributor 150
  • Hygienic 200
  • Risky Lifestyle 100
PostPosted: Thu Jul 26, 2007 7:56 am

haha har du oxå en sån här forum?? biggrin jag tyker du ska komma hem till mejj wink
men först får vi lära tjänna varran, har du msn? biggrin
PostPosted: Thu Jul 02, 2009 6:43 pm

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

The Fury In A Box

Shameless Exhibitionist

Reply
Konvent & Träffar

Goto Page: [] [<] 1 2

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out