|
|
|
|
Posted: Sun Apr 22, 2007 8:03 am
VAd gör man egentligen här på gaia online??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 22, 2007 8:04 am
ja tack så mycket det ska jag försöka göra!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 23, 2007 1:57 pm
Det var ju ingen som svarade, Little_Pikachu >__>
Du har varit medlem ett tag, du borde ha märkt vad man gör. Man pratar med folk. Detta är ett community.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 23, 2007 11:11 pm
Hej ^^ jag är väl också ny antar jag. Har typ inte varit så aktiv i Svenska Gillet. Men jag tycker också att man ska sluta klaga på folk när dom gör små fel som stav fel (har hänt mej vissa gåner) och nya trådar som redan finns..
Annars så tycker jag att Svenska gillet är ett rätt roligt ställe att posta på smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 23, 2007 11:20 pm
Squall83 Hej ^^ jag är väl också ny antar jag. Har typ inte varit så aktiv i Svenska Gillet. Men jag tycker också att man ska sluta klaga på folk när dom gör små fel som stav fel (har hänt mej vissa gåner) och nya trådar som redan finns..
Annars så tycker jag att Svenska gillet är ett rätt roligt ställe att posta på smile Hur ska du/de annars bättra sig? :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 24, 2007 9:49 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 26, 2007 2:54 am
Meningen med att påpeka stavfel är ju för att folk ska lära sig hur det verkligen stavas. :3 Jag förstår att folk kan ta illa åt sig när man rättar dom, men lär dom sig av sina misstag så gynnar det dom själva.
Arla och Miku påpekade att jag använde "och" när det skulle vara "att", och jag är glad över att dom förklarade för mig hur det ligger till. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 26, 2007 11:35 am
Anashi` Meningen med att påpeka stavfel är ju för att folk ska lära sig hur det verkligen stavas. :3 Jag förstår att folk kan ta illa åt sig när man rättar dom, men lär dom sig av sina misstag så gynnar det dom själva.
Arla och Miku påpekade att jag använde "och" när det skulle vara "att", och jag är glad över att dom förklarade för mig hur det ligger till. heart WTG är du Petsy? <_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 26, 2007 11:37 am
Mikusagi Anashi` Meningen med att påpeka stavfel är ju för att folk ska lära sig hur det verkligen stavas. :3 Jag förstår att folk kan ta illa åt sig när man rättar dom, men lär dom sig av sina misstag så gynnar det dom själva.
Arla och Miku påpekade att jag använde "och" när det skulle vara "att", och jag är glad över att dom förklarade för mig hur det ligger till. heart WTG är du Petsy? <_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 26, 2007 12:02 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 26, 2007 12:04 pm
Jag gillar nya Petsy~ heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 26, 2007 12:10 pm
Jag visste! biggrin Du använde de där namnet back in the days också va? Jag hade inte vågat komma ut med min information ninja
Mikusagi: Var inte du elak mot Little_Pikachu på det sätt som vi specifikt blev ombedda att inte vara?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 26, 2007 12:20 pm
Jalkazar Mikusagi: Var inte du elak mot Little_Pikachu på det sätt som vi specifikt blev ombedda att inte vara? Inte enligt mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 26, 2007 12:56 pm
aja det kan vara bra också så länge man inte låter arg när man berättar hur det ska ligga till med staving..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|