|
|
|
|
Posted: Sat Apr 07, 2007 3:35 pm
Luultavasti olen tulossa. Ei kyllä mitään hajua missä yövytään porukan kanssa.. Cossaamistaki ajattelin harkita, jos saan puvun nyt valmiiksi ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 08, 2007 1:25 pm
Yhyy. Ei pääse... Sinä viikonloppuna on kaveri käymässä täällä ja sitten maanantaiaamuna lähteekin lento Japaniin. 3nodding
Ollut mukana niin monena vuonna, että ois ollut kiva taas, etenkin kun siellä Jyväskylässä on vähän tilaakin, toisin kun Hesassa oli...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 26, 2007 7:43 am
Ohhoo, sain wicin kautta majoituksen. Eli me kaksi olemme tulossa. Loistavaa.
Eli kehotan kaikkia epäsosiaalisia tapauksia liittymään You die! -kyltin alla kulkevien iloiseen joukkoon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 26, 2007 8:20 am
Mahtavaa! Kyllä te saatatte jossain kohassa huomata jonkun oranssihiuksisen pahviseiväisjutskaa kantavan vanavedessä vaanijan. mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 26, 2007 9:26 am
Kaippa sinne ollaan tulossa. Nyt kun ei ole edes niin kovin pitkä matka. Mutta mitään en ole cossaamassa, en osaa pukuja tehdä wink Minäpä sitten yritän bongata You die! -kylttisiä ihmisiä lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 27, 2007 4:57 am
Joo, tulossa olen, kun musiikkileirinkin jätän väliin sen takia. Tällä hetkellä mietin cossaavani Mitsukia Full Moon wo Sagashitesta, mutta jos kerkee. Pikkuveli on taas Naruto, ja kavereista löytyy L ja Raito... Taidan laittaa ihteeni lapun "Zeggo" tai jotain, koettakaa bongata ja minä koetan bongata teidät.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 31, 2007 10:41 pm
Mut voi bongata ryhmäcosplay kisasta. Ryhmästä nimeltä El Chupacabra
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 03, 2007 3:50 am
Hyvin todennákösesti ollaan menossa (miná ja kaveri) jos saadaan autollinen kaveri mukaan :'D ja jonkinlainen majoitus, mahdollisimman halpa, lattiamajoituski kyl olis ihan riittává, kattellaan biggrin varsinaist cosplayaamist en oo ainakaa suunnitellu, mut ehká jotain aiheeseen sopivaa vois pistáá páálle ^^ jos siis edes páástáán láhtemáán rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 03, 2007 3:59 am
jos jotain cossaisin ni varmaan jonku Kenshinin puvun tyyppisen kehittáisin, mut ei taida kársivállisyys ja taito riittáá ^^ ja ilman miekkaa ja blondina, luultavasti ilman arpeaki razz mut sen puku on kyl kiva... noh jaa
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 09, 2007 5:01 am
Aikomus olis mennä jos vain rahat ja aika sallii...
Cosplay olis tietysti hauskaa mutta tuskin saan mittää hyvännäköistä pukua aikaiseksi...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 3:05 am
Mää oon tulossa sinne ja aion cossata narutosta Temaria. kaveri cossaa kankuroa ja seurassa hilluu serkku muttei cossaa ketään. kai.
Eka kerta koko animeconissa ni saapi nähdä mitä siitä sitte tulee biggrin onneksi saan ompelijaäidiltä vähän apua puvun teossa. 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 1:47 pm
Tulossa ollaan ainakin yhdelle päivälle varmaan sunnuntaille, ja en kyllä taida cossata ketään jossen sitten yhtäkkiä innostu ja saa kilokaupalla energiaa, työt nuo ilkeät energiansyöjät, mut jotain erilaisempaa vois kehittää. >W<;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 5:23 am
Kyl ainakin nailla nakymin ollaan tulossa. Ja minut voi tunnistaa isosta mahasta. wink (Ja juu, se onkin yks niista syista, miksi oikea elama vetaa puoleensa enemman kuin Gaia.... Siella se miun pikku "merihevonen" kasvaa ja kokee muodonmuutoksen.) whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 4:19 am
Onpahan sekin reissu nyt sitten varmistettu. Minä todennäköisesti ajan.
Ja mikäli bongata koittaa, niin ainoa vihje mitä voi antaa on että etsikää käsiinne blondi joka näyttää siltä että on aivan väärässä paikassa. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 6:00 am
Heeei, itse asiassa voisin tehdä itselleni Amitie-pinssin, tai no itse asiassa Amitia-pinssin, sillä nimi vaihtuu ihan kohta kunhan vaan saan viimeiset 2.5 tonnia kerättyä. Eli pinssissä siis tulee lukemaan Amitia, Gaia. Huraa. Ja kuten sanottu, oranssit hiukset, punainen koulupuku (ainakin hame on punainen, en tiedä saanko liivin valmiiksi vai joudunko turvautumaan harmaaseen joka on valmiina) ja pahvinen, isoa miekkaa todella etäisesti muistuttava JUTTU.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|