|
|
|
|
Posted: Sun Mar 11, 2007 1:32 pm
Vill åka dit och träffa folk! D:
Typ alla + Kyuu m.fl.
Men min plånbok hatar mig. Konstigt nog så äter den upp alla pengar jag lägger in i den.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 11, 2007 2:57 pm
Wtf <.<; Specifik du är xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 4:16 pm
Niddler De typ uppdaterar inte sajten D: Eller jo. "[...] hittils har vi fått in lite över 300 bokningar, vilket innebär att mer än hälften av alla biljetter är bokade. För er som inte har bokat och vill komma på Domokon så rekommenderar vi att ni bokar och betalar biljett snarast [...]" Omg, skynda skynda. Domokon er populer konvent. http://www.domokon.se/02 (korta uri är vackra >w<) Vet man om biljetterna är slut än? Eller hur många som finns kvar? definns en hel del kvar fortfarande... tror inte vi kommer sälja slut till 02...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 2:20 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 30, 2007 2:14 am
det blir visst inge domokon för mig, min moder är för ond för att låta mig gå.. men, djävulen är ju överallt ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 31, 2007 3:44 am
Betalade igår. Är alltid ute i sista sekunden. - 3-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 31, 2007 9:33 am
Dark Erica Betalade igår. Är alltid ute i sista sekunden. - 3- Same. Jag fick biljett 580. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 01, 2007 1:36 am
ska lätt komma till domokon i uniform, min ak5 och ett pansarterräng fordy.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 03, 2007 12:48 am
Ja just det, det där domokon var ju den här månaden... *kollar tråden* ...öhh... ...2 dagar för sent! dOh!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 17, 2007 6:39 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 17, 2007 8:24 am
Ingen som tog bilder på fredagen, då vi var där? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 17, 2007 12:27 pm
Dark Erica Ingen som tog bilder på fredagen, då vi var där? xD http://Pappiliott.bilddagboken.se/index.php?main=L3Avc2hvdy5odG1sP2lkPTQyODMyMDE2JnQ9MTE3NjUwMTYwMSZjdXJyaW1nPTM=
Du är ju INTE med i Papps bilddagbok.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 01, 2007 11:28 am
Förresten... Vad tyckte ni som var på båda Domokon - vilken lokal var bäst? Jag vet att Derica var skeptisk. Vad tyckte du? Och vad tyckte resten?
Nova i Vallentuna var ju lätt större. Typ fem ställen att spela på totalt, till exempel. Och "hallen" (vad ska man kalla den?) var ju skitstor <3 Och gångarna däruppe på väggarna var härliga. Dessutom jättenära matbutik och knappast långt till andra matställen.
Lokalen i Täby (vad hette den?) var trång och konstigt formad. Trånga korridorer, jämförelsevis lågt i tak. "Mysigt"? xp Dock väldigt nära till ett helt köpcentrum.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 01, 2007 2:18 pm
Jag tyckte mer om Täby mad Den ger mig bra vibbrationer~ *nynnar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 05, 2007 12:33 am
NI BARA DROG. D: Jag och pappi vart emo som faen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|