Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Manga Thread :) Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 ... 50 51 52 53 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Suosikkisi suomennoksista?
  Dragonball / Sandland / Kajika
  Ranma½ / Inuyasha
  One Piece
  Salapoliisi Conan
  Kamikaze Kaitou Jeanne / Time Stranger Kyoko
  Tokyo Mew Mew
  Neon Genesis Evangelion
  GUNNM
  Joku muu...
  En lue suomennoksia.
View Results

Eathlinn
Crew

PostPosted: Sun Jun 26, 2005 2:51 pm

Queen's Knight on vallan hyva.

Korealaiset muuten osaa tehda hyvia tarinoita... Vaikkapa Threads of Time. Ja draamat... Korealaiset draamat on ihan omaa luokkaansa... heart
PostPosted: Mon Jun 27, 2005 12:25 am

[ Message temporarily off-line ]

Tsuzue

Hecatonchiros

PostPosted: Mon Jun 27, 2005 1:34 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Mon Jun 27, 2005 2:45 am

Eathlinn
(Tama minu piti tehda... ei hukata kaytannossa koko postia... meppu kirjoitti paljon ja mielnkiintoista asiaa... redface )

Saat anteeksi ^___^ Ja onnekseni muistin viela mita olin kirjoittanut, niin oli helppo korjata se posti ^___^

meppu
Crew

ResiIience

Hilarious Gaian

6,050 Points
  • Forum Regular 100
  • Junior Trader 100
  • Friendly 100
PostPosted: Mon Jun 27, 2005 3:51 am

Err, en suomennetusta perusta, varsinkaan kun en ole muita kuin tata murteeksi kaannettya One Piecea. Mieluummin sitakin englanniksi lukisin. Nyt viela menin missaamaan sen vol.2:en sad

Top 5. Lasketaampas, en ole lukenut kaikenkaikkiaan kuin muutamaa, neljaa mangaa kirjana+ noin kymmenta netissa, joten yritetaan kyhata niista jonkinlainen lista.

I. Chobits. Ihanaa CLAMP:ia piirrosjalkena, ihana juoni ja teema. *we want more*
II. Kannade. Tassakin upeaa taidetta, jotenkin sympaattinen. Paras nettimanga mita olen loytanyt.
III. Tsubasa reservoir chronicle. Err, CLAMP, mukavantuntuinen alku ainakin, persoonalliset hahmot.
IV. Tokyo mew mew. Paras magical girl-shoujo 3nodding Ja kissat rulaa aina vain.
V. NOIZ-oneshot. Kannattaa lukea, mita vahan tylsahko, hyva kuitenkin.

NOIZ ja Kannade ovat Aku-Tenshi:sta.

Genreiksi voitaisiin sanoa draama, romantiikka, ihmissuhteet kaikin puolin ja fantasia pienissa maarin.
PostPosted: Mon Jun 27, 2005 7:13 am

Voisin tehda tunnustuksen. ._.
Olen lukenut vain muutamaa manga sarjaa.
Ranma 1/2 (omistan itse 1, seka 6-10).
Negima vol. 1-5 (kaikki omistan).
Conan vol. 1-9.
xxx HoliC vol. 1 (omistan).
One Piece vol. 1-4.
Dragon Ball vol. 1-4.
Dragon Hunter vol. 1-6.
Rurouni Kenshin vol. 4.
Yuyu Hakusho vol. 1.
Maniac Road vol. 1.
Fake vol. 1 (omistan <3).
Seka Rumiko Takashilta muutamia sarjoja ja novelleja, nimet ei muistu mieleen.

thoughtless`

YamiEiji

PostPosted: Mon Jun 27, 2005 9:47 am

meika on kova lukemaan vaikka minka sortin mangaa mutta...
1:Inuyasha
2 biggrin ragonball
3 razz ita-ten
sellaistapa tanaan sweatdrop
PostPosted: Mon Jun 27, 2005 10:15 am

Onko suomennetusta mangasta mihinkään? Luetko? Ostatko? Suosikkisi?

Ostanhan miä mangaa ^^ Aina kun on rahaa... ja siihen ne rahat sitten uppoaakin.. =_= Ja silloin tallon aiti rahaa kirjastosta meitille muutamia kappaleita lainaa. Suosikit ovat Tsubasa ja xxx Holic ainakin täl hetkel kai...

Loppujen lopuksi en ole lukenut kauhiasti mangaa joten minun ei kannata tietämättömyyden vuoksia mitään top 5:sta laittaa.

Seikkailu, kauhu ja rakkaus (pitää muuten olla hyvaa sellasta >_> olen lopen kyllastynyt tyypilliseen rakkauteen...toisaalta en saisi sanoa siitakaan mitaan >_>) Sit tykkaan ihan arkielamankin kuvauksista jos ne on hyvia (loppujen lopuksi en ole tallaisia lukenut, mutta pidan siita kun ne kuvaa paahenkiloitten arkee samalla ^^")

Edit: ihmissuhteet on parempi sana kun rakkaus ^^" ja shonen ai!!!! heart

Grimmuli

Wheezing Prophet

Liffy Glitter

PostPosted: Mon Jun 27, 2005 11:04 am

Sanokaas jotain Shounen ai-mangoja. FAKEt minulla on jo kaikki, ja Gravia voisi ostaa mutta en viitsi... lisaa?
PostPosted: Mon Jun 27, 2005 11:14 am

Liftrasir
Sanokaas jotain Shounen ai-mangoja. FAKEt minulla on jo kaikki, ja Gravia voisi ostaa mutta en viitsi... lisaa?
D: Siulla kaikki FAKEt? Jo on epareilua. Itsellani vain eka osa ja en paase Hesaan ostamaan lisaa osia. o.o'
Mutta mutta. ._. Huomasitko, etta ekaa osaa myydaan +13 ja +16 versiona, muut +16 mutta olikohan se 8. osa +18 muovikaareessa...? o.~'

thoughtless`

miraakkeli_88

PostPosted: Mon Jun 27, 2005 11:46 am

hm...mangaa suomeksi?no mika ettei! Ranma ja Conan ovat ihan jees...
toista sanoisin One Piecesta.. lainaten Yukia voisin sanoa nain:
It's awful.I try to forget it, but then my memory wakes up screaming!
stare etta sellaista...englannin kielinen manga rulez!
lopuksi->
1.InuYasha
2.Gravitation
3.Ranma 1/2
4.Legal drug/Fake
5.Angel Sanctuary

taytyy kyll sanoa etta jarjestys aina vaihtelee..mika millonki innostaa..tanaan talla tavalla..huomenna ehka jotenkin muuten
PostPosted: Mon Jun 27, 2005 2:08 pm

meppu
Eathlinn
(Tama minu piti tehda... ei hukata kaytannossa koko postia... meppu kirjoitti paljon ja mielnkiintoista asiaa... redface )

Saat anteeksi ^___^ Ja onnekseni muistin viela mita olin kirjoittanut, niin oli helppo korjata se posti ^___^

Kiitos. Virheista oppii sanovat... confused

Eathlinn
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Mon Jun 27, 2005 2:14 pm

[Thoughtless]
Liftrasir
D: Siulla kaikki FAKEt? Jo on epareilua. Itsellani vain eka osa ja en paase Hesaan ostamaan lisaa osia. o.o'
Mutta mutta. ._. Huomasitko, etta ekaa osaa myydaan +13 ja +16 versiona, muut +16 mutta olikohan se 8. osa +18 muovikaareessa...? o.~'

Joo huomasin xD Fennica comicsin myyja mainitsikin etta siina on muovit koska [mahdollinen spoileralert] se sisaltaa kinkya gaysecksia [/spoil] sweatdrop Spoilasi, se piru sad twisted
PostPosted: Mon Jun 27, 2005 2:17 pm

Se on kylla totta, etta kun hiukan enemman on mangaa lukenut, niin suosikit vaihtelevat...

Jos lisaisin vetta myllyn... Hyvia ovat myos Hunter X Hunter, Tsubasa (paras Clamp , jossei siis Legal Drugia lasketa, osin juuri mielettömän cross over hassakan takia), Sanctuary ja Angel Sanctuary, DNAngel, Alichino...

Boylove puolelta... Odottelen Viewfinderin julkaisua vesi kielellä, sen verran upea piirrostyyli... smile
Only Ring Finger Knows on varsin suloinen, Desire ja Passion ovat hyvinkin luettavia. Skyscapers of Oz ihan hauska... Mitas mutta nyt onkaan enkuksi olemassa...
Scanslationeina sitten... Taidan luntata nimia poytaan tassa joskus paremmalla ajalla... Jos kerron, että boylove kansioni on pian 10 gigaa... enka ole edes hirvean ahkearasti keraillyt niita viime aikoina... Ehka se kertoo jotain. Ja ei... en ma niita kaikkia ole lukenut. Olen kerailija 3nodding

Eathlinn
Crew

YamiEiji

PostPosted: Tue Jun 28, 2005 3:07 am

miraakkeli_88
hm...mangaa suomeksi?no mika ettei! Ranma ja Conan ovat ihan jees...
toista sanoisin One Piecesta.. lainaten Yukia voisin sanoa nain:
It's awful.I try to forget it, but then my memory wakes up screaming!
stare etta sellaista...englannin kielinen manga rulez!
lopuksi->
1.InuYasha
2.Gravitation
3.Ranma 1/2
4.Legal drug/Fake
5.Angel Sanctuary

taytyy kyll sanoa etta jarjestys aina vaihtelee..mika millonki innostaa..tanaan talla tavalla..huomenna ehka jotenkin muuten
mika se tama on Legal drug?? sweatdrop meika BAKA mrgreen
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 ... 50 51 52 53 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas