Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Sairasta. Tautit ja hoitotukset. Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 ... 9 10 11 12 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Joudutko napsimaan mitaan laakkeita? Kuin paljon (paivassa)?
Juu, aika monta tablettia/litkua/tms. paivassa(5-?)
6%
 6%  [ 2 ]
Joo, jonkin verran per paeva (2-5)
20%
 20%  [ 6 ]
Hmm, ehka yksi paivittain tai harvemmin, mutta kuitenkin
6%
 6%  [ 2 ]
Vain tarvittaessa(melko usein - joskus?)
13%
 13%  [ 4 ]
Never tai todella harvoin mitaan.
51%
 51%  [ 15 ]
Total Votes : 29

Zeggo

PostPosted: Sun Jun 26, 2005 1:23 pm

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Sun Jun 26, 2005 1:29 pm

Zeggo
Pikku-Timppa
On yksi aine tosin jota tarttee joka p�iv�... ja jota ilman on kohtalona varma kuolema... need I say more? ei se l��ke ole mutta se on hyv��... v�h� niiku ysk�n l��ke, mutta eri makusta 3nodding

hmmm... mutta et kai vain vihjaa kuolemaa jollekulle muulle razz

hmm... sen on oltava... suklaa!! kaurakeksit!!!

...et kai sie jotain epailyttavia aineita ota eek ninja

MAITOA! eek eek domokun

...se on fiini, kofeiini... *hoilauttaa* kahavi on elin ehto... KAHVI TAI KUOLEMA! KAHVI TAI KUOLEMA!

Taxet
Crew

Zeggo

PostPosted: Sun Jun 26, 2005 2:30 pm

Pikku-Timppa

...se on fiini, kofeiini... *hoilauttaa* kahavi on elin ehto... KAHVI TAI KUOLEMA! KAHVI TAI KUOLEMA!

AARRRRHH!!! gonk eek *ottaa vakavan iskun rintakehaan, larppileirilta opittu taito kuule eek , hoippuu taaksepain* mika minuun on mennyt, olen kaantanyt paani kahvista, vaikka sita tanaankin join!

...oijoi. harmittaa, olisihan miun pitanyt tietaa.
PostPosted: Sun Jun 26, 2005 2:50 pm

Liffy Glitter

YamiEiji

PostPosted: Mon Jun 27, 2005 9:58 am

masennuksen takia napsin laakkeita ja monen muun takia crying
kyll kai mie joskus paranen sweatdrop
PostPosted: Wed Jun 29, 2005 7:47 am

Boikotoin sarkylaakkeita, joten niita en kayta. Tosin kipukynnykseni onkin ollut aina korkea.

Vierastan jotenkin oikeastaan kaikkia laakkeita. Oli kauheaa kamppailua olla antibioottikuurilla tuossa joulun alla keuhkoputkentulehduksen takia.

Enta mitenkas taalla muut kokevat kuumetilansa? Meikalainen hoksaa vasta, kun asteet nousee yli 39:n, kun otsalla voi jo paistaa suuremmanluokan munakkaan, etta jotain ehka voisi olla vialla...

Shiroi Ookami- chan

sa-mi-ra

PostPosted: Thu Jun 30, 2005 11:35 am

Jippii. Laakkeet.
Vetelin Seronilia ja Zoloftia sunmuuta, mutta sitten lopetin psykiatrilla kaynnin koska oli vaan turhauttavaa. En vuoden hoidosta saanut muuta irti kuin sen, etta tiedan 'sairastavani' keskivaikeaa, pitka-aikaista (kielioppivirhe!!11sqasd) masennusta ja jonkinasteinen rajatapaus taidan olla. Muttajuu.
Sitten vetelen vauvanestolaakkeita (lue: e-pillerit), kalkkitabletit ja vitamiinitabletit (no okei en syo) ja satunnaiset sarkylaakkeet.
Pyortyilyihin tarttis varmaan rautaa mutta ei oo halua tuhlata rahoja.
Saattaa olla migreeni mutta en jaksa ottaa selvaa.

hurraa!
PostPosted: Thu Jun 30, 2005 12:51 pm

Taxet
Crew

sa-mi-ra

PostPosted: Thu Jun 30, 2005 12:59 pm

PostPosted: Thu Jun 30, 2005 1:38 pm

Taxet
Crew

sa-mi-ra

PostPosted: Thu Jun 30, 2005 1:59 pm

Pikku-Timppa
samira_kerokero
Pikku-Timppa
en nyt tied䠯nko se jotenkin herkk䠡ihe vai ei, mutta minua oikeasti kiinnostaa tiet䤠ett䠶oiko muka masennuksiin ton tommosiin muihin mielen juttuihin tosiaan olla l䤫e joka oikeasti kans toimii? confused jotenkin n䩮 minun n䫶kulmasta se vaan kuullostaa huijjaukselta :/

Mutta jos ne oikeasti toimii niin olen toki valmis ottamaan sanani takaisin

Masennuslaakkeet auttaa todella monia, minua ei kuitenkaan.
Serotoniinin takaisinestajat vahentaa itsetuhoisuutta ja henkista ahdistusta ja sita rataa. Eli kylla auttaa, kun niita otetaan oikein.

oulrait... eli siis, jos nyt ihan oikein ymm䲳in: Ne auttaa joitakin, mutta ei v䬴t䭤tt䠫aikkia?

Jep. Uskon kuitenkin, että jos on tarve tallaiselle laakityselle, oikea laake loytyy etsimalla. Itse en jaksanut laakekokeilua joten lopetin psykalla kaymisen.
PostPosted: Thu Jun 30, 2005 11:59 pm

Serial Number

Yocchan

PostPosted: Mon Jul 04, 2005 5:06 am

Molemmat vanhempani ovat laakareita, joten olen tottunut napsimaan jos jonkinmoisia pillereita elamani aikana. Nyt kesalla tulee syotya allergialaakkeita ja ympari vuoden e-pillereita (joita tosin syon vain vatsakipujeni takia, tyttojuttuja razz ).

Olen tassa tosin juuri ollut flunssassa (yskaa, nuhaa, kuumetta) ja parhaimmillaan napsin kolmenlaisia pillereita, otin nestemaista yskanlaaketta ja sellaista henkeenvedettavaa jauhetta tms. joka avaa hengitysteita. Miun yskat ovat usein tavallista pahempia. Onneksi tuo alkaa menna ohi vahitellen. Niin ja ei saa unohtaa nenasuihkeita. sweatdrop
PostPosted: Tue Jul 12, 2005 12:44 am

Nyt kylla tekisi mieli joitain tabuja kun olen alkanut vainoharhaiseksi.
Oikeasti.
Voisihan sita sanoa emolle etta mennaan laakariin niin tyttaresi saa laakkeita etta han hiukan rauhoittuu, joohan.

thoughtless`

Liffy Glitter

PostPosted: Wed Jul 13, 2005 4:53 am

Yocchan
e-pillereita (joita tosin syon vain vatsakipujeni takia, tyttojuttuja razz ).

Samoin oli minulla, mutta lompakkoni oli sita mielta etta paljon mieluummin harrastetaan buranaa ja lampotyynyja kuin niita.

Masennuslaakkeita tunnutaan nykyaan antavan aika helpolla, vai onko kaikki (omgyleistys) oikeasti niin masentuneita? confused
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 ... 9 10 11 12 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces