|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 10:55 pm
 Name: Chandra Nickname: Type: Angelic Pride: Amazon Beauties Mate: Shangri La Rank: none Gender: Female Stage: Adult Acquired: Auction giftie.
Likes: Flying, sun bathing, exploring, conversations Dislikes:
Children: Sorrow, Gihhlea
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 10:58 pm
Name: Noka Nickname Type: normal Pride: None Mate: Lacavii Rank: none Gender: Female Stage:Adult Acquired: Flatsale
Children: Jonathon, Deash
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 10:59 pm
 Name: Miya Nickname: Type: Hyena Clan: unknown Mate: None Rank: None Gender: Female Stage: Adult Acquired: Bought from Angel
Children:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 11:03 pm
Name: Byrony Nick name: Pumpkin, Brisket.. Type: Avvie lion Pride: None. Mate: Tolli Rank: None. Gender: Female Stage: Adult Acquired: Custom
Likes: Death, Torture, Rain, Blood, Biting, Clawing, Fighting..Nighttime Dislikes: Sun, life, goodiegoodies, show offs, posers, liars, theifs...
Children: Astarte and Juvart (2nd litter)Natalia,???,Mastema
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 11:05 pm
 Name: Rakastaa Nickname: Raka Type: Normal Pride: Wild Magic Mate: Inishiro Rank: Princess Gender: Female Stage: Adult Acquired: Breeding
Children: None.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 11:12 pm
Name: Peitho Nickname: Pei Type: Angelic Pride: Wild Magic Mate: None Rank: Princess Gender: Female Stage: Adult Acquired: Breeding
Children: Kishi Xenon, Minjonet, Leith
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 11:13 pm
Name: Aingeal Nickname: Type: Normal Pride: Dragon Lands Mate: None Rank: None. Gender: Female Stage: Adult Acquired: Breeding
Children:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 11:15 pm
 Name: Adaeze Nickname: Dae Type: Normal Pride: Le Roi de Sorrow Mate: Wii Rank: Princess/ Temp Queen Gender: Female Stage: Adult Acquired: Breeding
Children:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 08, 2007 1:44 pm
Name: Nautra Nickname: none Type: Normale Pride: None Mate: Yiska Rank: None Gender: Female Stage: Adult Acquired: Giftie from Twisted
Children:Nisha, Kishi
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 08, 2007 1:46 pm
 Name: Nokomis Nickname: Noko Type: Normale Pride:None Mate:None Rank:None Gender:Female Stage:Teen Acquired: Bought from Alex
Children:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 08, 2007 1:47 pm
Name: Philip Nickname: None yet. Type: Normal Pride: None. Mate: Jigsaw? Rank: None Gender: Female Stage: Adult Acquired: Pet-trade
Likes: Her children, Giraffes, lounging in the sun, the memory of her tribe Dislikes: Death, Murder, disresepct, liars..
Children: Layan, Adonis , Phyre (Father is Adrastos) Braxley, ???(sister) - (Jigsaw)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 08, 2007 1:49 pm
Name:Nyoka Nickname: Ny Type: Normal Pride: Le Roi de Sorrow Mate: Rank: Prince Gender: Male Stage: Adult Acquired: Breeding
Children: Daedalus , Belle année
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 08, 2007 1:50 pm
 Name: DarkDayDream Nickname: Dream Type: Normal Pride: unknown Mate: Chevy Rank: None. Gender: Female Stage: Adult Acquired: Breeding
Children:None..pervert
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 08, 2007 1:51 pm
Name: Arien Nickname: Type: Normal Pride: Mate: None Rank: Prince Gender: Male Stage: Adult Acquired: Breeding
Children: None..pervert.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 08, 2007 1:53 pm
 Name: Kishi Xenon Nickname: Xenon Type: Solar Pride: None Mate: None Rank: None Gender: Male Stage: Adult Acquired: Breeding
Children: None..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|