|
|
| Dit is..... |
| ...iets wat NIET mag |
|
33% |
[ 5 ] |
| ...iets van deze tijd |
|
26% |
[ 4 ] |
| ...iets waar ik niet van opkijk |
|
6% |
[ 1 ] |
| ...iets waarvan ik schrik |
|
6% |
[ 1 ] |
| ...iets waar ik geen woorden voor heb |
|
20% |
[ 3 ] |
| ...iets wat me totaaaaaal niets kan schelen |
|
6% |
[ 1 ] |
|
| Total Votes : 15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 10:08 am
Het klinkt stom, maar wen er maar aan. Het is niet de eerste keer en zeker niet de laatste. We leven niet in een sprookje waarin de slechterikken inzien dat ze fout bezig zijn en iedereen daarna nog lang en gelukkig leeft.
Ik weet ook zeker dat er wel een buitenlander tussen zit. 1 op de 3 buitenlanders is crimineel. Mijn generatie wordt het land uitgegooid als we volwassen zijn, de buitenlanders hebben dan alles overgenomen; onze kerken zijn moskeën geworden, onze scholen veranderen etc.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 10:10 am
Ben het met dat bovenste stuk van Button wel eens. Het is nu eenmaal zo, vervelend, natuurlijk, maar voordrest is er weinig aan te doen. Na hun zijn er weer andere koters die iets gelijks doen. Moeten misschien wat hardere straffen hebben?
En over dat onderste, de buitenlanders, daar hebben we Verdonk voor he biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 10:15 am
number_17 kassiopeia En het maakt de kans dat ze naar je luisteren denk ik, kleiner. ? kitty naar mij? waarschjnlijk niet nee..Dat de jongeren niet graag met je praten als je hun veel schrijfwerk geeft. Niet over jij en kitty, als ik je goed begrijp.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 11:08 am
The Forbidden Angel Ben het met dat bovenste stuk van Button wel eens. Het is nu eenmaal zo, vervelend, natuurlijk, maar voordrest is er weinig aan te doen. Na hun zijn er weer andere koters die iets gelijks doen. Moeten misschien wat hardere straffen hebben? En over dat onderste, de buitenlanders, daar hebben we Verdonk voor he biggrin ALS er dan iemand eindelijk iemand weg wordt gestuurd, gaat iedereen janken, zeuren, handtekeningen insturen, en dan mogen ze uiteindelijk toch blijven. NEDERLAND IS VOL! ROT OP!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 11:35 am
ButtonFly The Forbidden Angel Ben het met dat bovenste stuk van Button wel eens. Het is nu eenmaal zo, vervelend, natuurlijk, maar voordrest is er weinig aan te doen. Na hun zijn er weer andere koters die iets gelijks doen. Moeten misschien wat hardere straffen hebben? En over dat onderste, de buitenlanders, daar hebben we Verdonk voor he biggrin ALS er dan iemand eindelijk iemand weg wordt gestuurd, gaat iedereen janken, zeuren, handtekeningen insturen, en dan mogen ze uiteindelijk toch blijven. NEDERLAND IS VOL! ROT OP! Haha zo, ja je hebt deels gelijk. Er zijn mensen die we niet kunnen weigeren zoals vluchtelingen, maar die moeten na een bepaalde tijd als het veilig is weer gewoon terug. Maar voordrest is Verdonk misschien hard, maar wel goed, net als Wilders misschien wel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 12:09 pm
Ik vind dit niet kunnen. Er zijn zoveel kinderen die die man als held beschouwen, voor wie de kind even een soort van ontsnapping aan de realiteit is. Zoveel kinderen die gelukkig van hem worden. Hier moet je geen grapjes over maken.... ik bedoel BIJVOORBEELD ( ga dus niet lopen zeiken over dit voorbeeld) moslims worden kwaad als men over allah spot. en meteen is heel de wereld/nederland geshocked....... ik vind dit ook te ver gaan. Ik vind dit iets soort gelijks aangezien dit bij onze cultuur hoort en dit voor kinderen enorm belangrijk is(ook voor hun ontwikkeling) en dat dan een stel van die kut jongeren met eieren gaan gooien heb ik zoiets van gooi maar een baksteen terug. het liefste zou ik nog veel erger beschrijven maar dit soort mensen verdienen geen lichte straf.
eieren gooien kan best een humorischtisch effect hebben en ik zie er normaal de humor wel van in. Maar niet bij zoiets van mij mogen ze de zaak behandelen en zien als terroristme.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 1:39 pm
number_17 kittyocean mijn vader wilde me niet vertellen wie het in mijn stad had gedaan; en zij lopen nog vrij rond. In de krant hadden ze er eentje opgepakt. Te weinig; veel te weinig! Geef ze maar een taakstraf!! neutral
denk je dat een taakstraf ook maar 1 ding verandert aan het gedrag van zo een persoon? zo ja dan neem ik je de komende maanden niet meer serieus rofl
van mij mogen ze er ook 1 hebben hoor, laat maar werken, maar echt nodig is dat niet..ik weet wel wat leuke taakstraffen. Als ze daar niet van veranderen, dan is er echt wat mis met ze!!!! en Buttonfly, ik begrijp je mening, maar ik vind niet dat je kan zeggen dat er vast en zeker een buitenlander bij zat. Ik weet het niet en heb er ook geen uitspraak over gedaan. Je hebt gewoon een stel eikelige buitenlanders die het voor de goede buitenlanders verknalt! En we hebben meer goede dan slechte, maar goed, de slechten worden enkel genoemd en de goeden lijden er onder.... Oh, en ik ben ook voorstander van wat minder immigratie vanwege armoede en vrouw uit het buitenland halen. Gezinshereniging is tot daar aan toe, maar de taal leren vind ik echt een vereiste! Maar goed, daar gaat het nu niet over. Dit gaat over een stel jongeren die het in hun blote kop haalden om een goedheiligman te bekogelen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 2:32 pm
The Forbidden Angel Ben het met dat bovenste stuk van Button wel eens. Het is nu eenmaal zo, vervelend, natuurlijk, maar voordrest is er weinig aan te doen. Na hun zijn er weer andere koters die iets gelijks doen. Moeten misschien wat hardere straffen hebben? En over dat onderste, de buitenlanders, daar hebben we Verdonk voor he biggrin verdonk heeft persoonlijk niets tegen allochtonen (ja ik weet dat het woord allochtoon niet meer mag omdat het discriminerent zou zijn, de enige die het discriminerent heeft gemaakt zijn allochtonen zelf maargoed..) hoor. het is gewoon een taak van een minister van vreemdelingen dienst soms knopen door te hakken. als er iemand anders die taak had gebeurde er hetzelfde..
@kitty, nee taakstraffen doen niets, ze zijn vervelent voor zo lang ze duren maar daarna zijn ze het weer vergeten. je k**t ze beter een schade vergoeding laten betalen en hun excuus laten aanbieden, en famillie inligten. dan heb je ze pas te pakken want dat krenkt hun eer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 2:35 pm
over iedereen die het heeft over cultuur verschillen enzo:
ze staken ook een kerk deur in de fik. het excuus van in van de ouders: "ja de kinderen komen uit een andere cultuur"
vraag van een journalist aan de ouders: "wat gebeurd er in marokko als een jongen een moskee in de fik zet"
ouders: "euhm...*zwijgt even* hiermee ga ik niet in discussie"
met andere woorden, niets andere cultuur, gewoon slechte opvoeding 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 2:37 pm
number_17 The Forbidden Angel Ben het met dat bovenste stuk van Button wel eens. Het is nu eenmaal zo, vervelend, natuurlijk, maar voordrest is er weinig aan te doen. Na hun zijn er weer andere koters die iets gelijks doen. Moeten misschien wat hardere straffen hebben? En over dat onderste, de buitenlanders, daar hebben we Verdonk voor he biggrin verdonk heeft persoonlijk niets tegen allochtonen (ja ik weet dat het woord allochtoon niet meer mag omdat het discriminerent zou zijn, de enige die het discriminerent heeft gemaakt zijn allochtonen zelf maargoed..) hoor. het is gewoon een taak van een minister van vreemdelingen dienst soms knopen door te hakken. als er iemand anders die taak had gebeurde er hetzelfde..
@kitty, nee taakstraffen doen niets, ze zijn vervelent voor zo lang ze duren maar daarna zijn ze het weer vergeten. je k**t ze beter een schade vergoeding laten betalen en hun excuus laten aanbieden, en famillie inligten. dan heb je ze pas te pakken want dat krenkt hun eer.euhm, heb ik gezegd dat Verdonk iets persoonlijks tegen allochtonen had? :S En niet alle ministers van de vreemdelingen dienst doen hetzelfde lol zit zeker wel verschil in. By the way het was maar even een uitdrukking wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 2:54 pm
Sorry hoor maar dat het woord allochtoon niet meer mag worden gebruikt vind ik @#$@$@@#$. Ze komen niet uit nederland dus zijn het alochtonen, dat bepaalde mensen daar meteen zich mee op de teentjes getrapt voelen of daar rare gedachtes bij krijgen is hun probleem. Maar wij zijn toch ook gewoon nederlanders.... omdat we vroeger veel kaas aten en klompen droegen waar we ons nu dood vor schamen ( ik in ieder geval wel) noem ik mezelf toch ook nog steeds nederlander oftewel autochtoon....
sorry, ik heb niks tegen allochtonen... infeiten het overgrote gedeelte v.d wereld is allochtoon ( duitsers zijn ook allochtonen hoor)
ennuh taakstraffen helpen niet cellstraf, minderjarig of niet. je maakt hier andere mensen mee kapot. nederland mag best wat strenger !!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 10:42 pm
Dames en heren, het gaat hier niet over allochtonen in NL XD Het gaat hier over sint die bekogelt is XD Graag on topic blijven (zeker omdat allochtonen in NL een zeer gevoelig onderwerp is) Maak er anders een andere topic voor aan.
Oh, en mensen, het is niet bekend of allochtonen de sint hebben bekogelt, dus trek aub niet die conclusie! Het kunnen net zo goed een stel kaaskoppen zijn geweest (wat ik eigenlijk nog waarschijnlijker vind ook).
Dus graag back on topic, zoals ik al eerder vroeg.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 29, 2006 1:21 am
kittyocean Dames en heren, het gaat hier niet over allochtonen in NL XD Het gaat hier over sint die bekogelt is XD Graag on topic blijven (zeker omdat allochtonen in NL een zeer gevoelig onderwerp is) Maak er anders een andere topic voor aan. Oh, en mensen, het is niet bekend of allochtonen de sint hebben bekogelt, dus trek aub niet die conclusie! Het kunnen net zo goed een stel kaaskoppen zijn geweest (wat ik eigenlijk nog waarschijnlijker vind ook). Dus graag back on topic, zoals ik al eerder vroeg. lijkt me bijna zeker dat er wel allochtonen bij zaten. die halen het namelijk eerder in hun hoofd sinterklaas te bekogelen omdat ze de betekenis van sinterklaas niet kennen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 29, 2006 9:20 am
number_17 kittyocean Dames en heren, het gaat hier niet over allochtonen in NL XD Het gaat hier over sint die bekogelt is XD Graag on topic blijven (zeker omdat allochtonen in NL een zeer gevoelig onderwerp is) Maak er anders een andere topic voor aan. Oh, en mensen, het is niet bekend of allochtonen de sint hebben bekogelt, dus trek aub niet die conclusie! Het kunnen net zo goed een stel kaaskoppen zijn geweest (wat ik eigenlijk nog waarschijnlijker vind ook). Dus graag back on topic, zoals ik al eerder vroeg. lijkt me bijna zeker dat er wel allochtonen bij zaten. die halen het namelijk eerder in hun hoofd sinterklaas te bekogelen omdat ze de betekenis van sinterklaas niet kennen. Daar ben ik het niet helemaal mee eens, er zijn namenlijk een heleboel stomme, vervelende, arogante of boeven van Nederlanders. Zo goed zijn wij Nederlanders niet. Ik vind dat we bij het onderwerp moeten blijven, het is namenlijk helemaal niet zeker of het allochtonen zijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 29, 2006 11:13 am
number_17 kittyocean Dames en heren, het gaat hier niet over allochtonen in NL XD Het gaat hier over sint die bekogelt is XD Graag on topic blijven (zeker omdat allochtonen in NL een zeer gevoelig onderwerp is) Maak er anders een andere topic voor aan. Oh, en mensen, het is niet bekend of allochtonen de sint hebben bekogelt, dus trek aub niet die conclusie! Het kunnen net zo goed een stel kaaskoppen zijn geweest (wat ik eigenlijk nog waarschijnlijker vind ook). Dus graag back on topic, zoals ik al eerder vroeg. lijkt me bijna zeker dat er wel allochtonen bij zaten. die halen het namelijk eerder in hun hoofd sinterklaas te bekogelen omdat ze de betekenis van sinterklaas niet kennen. Het waren ook allochtonen die tijdens Doodenherdenking het ´lollig vonden´ bloemetjes op gedenktekens plat te trappen en om te schoppen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |