|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 9:29 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 9:51 am
Klickade på länk 0 - 40 och fick en Enchanted wooden trunk. I den fick jag Grunny Wall Tile. :3 "s**t" tänkte jag först, men sen kom jag på att jag inte kan komma in i mitt hus. NÅN SOM VILL KÖPA? ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 9:59 am
På länk 41-100 fick jag ingenting. :D Går bra för mig det här - 3-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 10:04 am
a-z fick jag heller inget på - 3- Hur många försök har man?~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 10:31 am
Dark Erica a-z fick jag heller inget på - 3- Hur många försök har man?~ Försök igen om några månader! ^^
LETA UPP MIG I EXCHANGE FORUM OCH KÖP RÄVÖRON!! :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 11:44 am
Jag fick ingenting. gonk
orättvist
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 12:21 pm
Jag fattar inte vad det är. Jag vill veta! Varför är det så här?
Förresten är det ju typ lättare att säga att man ska ändra på tecknena efter "event=" i URLen till 1--100 och a--z och vad det är.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 12:24 pm
En Pink Link är inte lika mycket värd nuförtiden som förut. Inflation.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 12:27 pm
Niddler Jag fattar inte vad det är. Jag vill veta! Varför är det så här? Förresten är det ju typ lättare att säga att man ska ändra på tecknena efter "event=" i URLen till 1--100 och a--z och vad det är. Orka. Miku tyckte att det var lättare att öppna 10-20st och sedan stänga alla flikarna utom den första, för genom den gick hon in i inventoriet.Niddler En Pink Link är inte lika mycket värd nuförtiden som förut. Inflation. Miku har alltid tyckt att Pink Link är den tråkigaste grejen man kan få som event. Det var t.o.m. roligare att få Dried Grass Skirt, på den tiden då de var värda typ 10g.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 12:32 pm
Mikusagi Niddler En Pink Link är inte lika mycket värd nuförtiden som förut. Inflation. Miku har alltid tyckt att Pink Link är den tråkigaste grejen man kan få som event. Det var t.o.m. roligare att få Dried Grass Skirt, på den tiden då de var värda typ 10g.Pink Link känns lite maffigare på ett sätt. Rent guld som kommer in och ändrar en siffra i ens saldo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 1:09 pm
fick golden trunk, men man kan bara få saker till sitt hus i den va?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 10:06 am
Angelic boots och hockey mask! smile Någon som vet hur ofta dessa länkar kan användas?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 11:22 am
Detta är länkar som man bara kan använda med aktiva accounts. Och om ni vill få fler events så är det rekommenderat att ni klickar på den första länken varje dag. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 11:24 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 12:29 pm
Haha körde igenom alla länkar förut, fick två saker. Körde igenom några nu igen, och fick en pinklink! :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|