|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 11:34 am
Mr_RPG Sostrate Mr_RPG 1.Vi sitter i gillet för att folk inte spammar här... <.<;; Varför finns det redan sjukt många spamtrådar då? som folk faktiskt skriver i också. O_ó Syftade inte Wunju på mig och Jalk? Nej, det gjorde jag verkligen inte. Hej Sos-raring, kul att du joinat ;D *squeee* Har du läst Paradise Kiss btw o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 11:34 am
Wunju Simon_93 Btw, Wunju, Jag diggar verkligen din sig. ^^ Berry... Oh, tack! biggrin Berry är skitbra. Ja. En av mina favorit låtar. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 11:35 am
Simon_93 Wunju Simon_93 Btw, Wunju, Jag diggar verkligen din sig. ^^ Berry... Oh, tack! biggrin Berry är skitbra. Ja. En av mina favorit låtar. <3 Ah, inte min dock... Jag tycker nog att Diru har gjort bättre låtar än Berry, men den är schysst och jag diggar verkligen introt ;P Därav sigen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 11:38 am
Wunju Jalkazar Gaiaonline handlar allt mer om guld och spamming är nu utbrett. Svenska gillet har som motreaktion blivit lite mer "pretto" om du vill lägga det så... Kan det inte få handla om det då? Varför sitter ni ens här om det är så hemskt att folk spammar och får guld? Varför inte sitta på ett annat forum eller en annan community. *hänvisar mycket sarkastiskt till Lunarstorm* men upp till 13 då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 11:38 am
Wunju Mr_RPG Sostrate Mr_RPG 1.Vi sitter i gillet för att folk inte spammar här... <.<;; Varför finns det redan sjukt många spamtrådar då? som folk faktiskt skriver i också. O_ó Syftade inte Wunju på mig och Jalk? Nej, det gjorde jag verkligen inte. Hej Sos-raring, kul att du joinat ;D *squeee* Har du läst Paradise Kiss btw o.o Okej... My fault... Men det är väl onödigt att posta om t.ex. Neverwinter nights i ett forum som t.ex. Vad lyssnar du på just nu?, right?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 11:39 am
Wunju Mr_RPG Sostrate Mr_RPG 1.Vi sitter i gillet för att folk inte spammar här... <.<;; Varför finns det redan sjukt många spamtrådar då? som folk faktiskt skriver i också. O_ó Syftade inte Wunju på mig och Jalk? Nej, det gjorde jag verkligen inte. Hej Sos-raring, kul att du joinat ;D *squeee* Har du läst Paradise Kiss btw o.o Yeay, jag har faktiskt läst en del av parakiss!x3 Och jag vet inte hur jag skulle tolka det, men jag får väl ändå lägga till/säga nåt ang diskussionen?:0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 11:39 am
Humorn finns onekligen. Men om det finns regler att följa följer man dom. Eran högtryckstvätt-tråd skulle passa skitbra i Chatterbox, där ingen skulle bry sig eller faktiskt hänga med och tycka det var en rolig omväxling, som många verkade tycka här i Gillet också.
Men tänk lite på dom andra också. Dom som vill ha ordning och reda och allt sånt där tjafs.
Och angående konsthörnan, om man inte får någon kommentar på sin bild får man väl leva med det. Ens verk kanske inte uppskattas lika mycket som personen gjorde den gör, och om man inte kan ta en sådan kritik så borde man helt enkelt inte posta sina bilder. Att folk som oftast får kommentarer på sina bilder av många och sådant blir ju antaligen då glada över att deras verk uppskattas och tycker det bara är kul att posta mer för att få mer kritik, kommentarer eller uppskattning. Bara för dom får mer uppmärksamhet än andra så betyder ju det inte att dom ska sluta posta bilder eller liknande för att lämna rum åt andra. :/ Om en person så gärna vill ha kritik eller någon kommentar till sin bild, så finns det säkert något forum som uppskattar konsten mer, så varför inte söka sig dit?
Det är väl ändå en del av vad Gaia är? Det är min åsikt iallafall.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 11:40 am
Jalkazar Wunju Jalkazar Gaiaonline handlar allt mer om guld och spamming är nu utbrett. Svenska gillet har som motreaktion blivit lite mer "pretto" om du vill lägga det så... Kan det inte få handla om det då? Varför sitter ni ens här om det är så hemskt att folk spammar och får guld? Varför inte sitta på ett annat forum eller en annan community. *hänvisar mycket sarkastiskt till Lunarstorm* men upp till 13 då? Ja, what about it? Jag förstår inte vad du menar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 11:40 am
Wunju Simon_93 Wunju Simon_93 Btw, Wunju, Jag diggar verkligen din sig. ^^ Berry... Oh, tack! biggrin Berry är skitbra. Ja. En av mina favorit låtar. <3 Ah, inte min dock... Jag tycker nog att Diru har gjort bättre låtar än Berry, men den är schysst och jag diggar verkligen introt ;P Därav sigen. Jag gillar nog bäst.. Beautiful dirt, gekka keraido milk, [Red] Och berry. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 11:41 am
Mr_RPG Sostrate Mr_RPG 1.Vi sitter i gillet för att folk inte spammar här... <.<;; Varför finns det redan sjukt många spamtrådar då? som folk faktiskt skriver i också. O_ó Syftade inte Wunju på mig och Jalk? Klart hon gör! Vad sa hon? emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 11:41 am
Mr_RPG Wunju Mr_RPG Sostrate Mr_RPG 1.Vi sitter i gillet för att folk inte spammar här... <.<;; Varför finns det redan sjukt många spamtrådar då? som folk faktiskt skriver i också. O_ó Syftade inte Wunju på mig och Jalk? Nej, det gjorde jag verkligen inte. Hej Sos-raring, kul att du joinat ;D *squeee* Har du läst Paradise Kiss btw o.o Okej... My fault... Men det är väl onödigt att posta om t.ex. Neverwinter nights i ett forum som t.ex. Vad lyssnar du på just nu?, right? Varför kan man inte få flika in någonting om NWN i musikforumet om en viss låt påminner dig om spelet? Hade någon nämnt Within Temptations Mother Earth hade jag LÄTT gjort en association till just NWN och sagt: "Oooohh, värsta minnet! NWN säger jag bara *ni vet vilak ni är*" eller liknande. Då hade jag fått überbannor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 11:42 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 11:43 am
Wunju Mr_RPG Wunju Mr_RPG Sostrate Mr_RPG 1.Vi sitter i gillet för att folk inte spammar här... <.<;; Varför finns det redan sjukt många spamtrådar då? som folk faktiskt skriver i också. O_ó Syftade inte Wunju på mig och Jalk? Nej, det gjorde jag verkligen inte. Hej Sos-raring, kul att du joinat ;D *squeee* Har du läst Paradise Kiss btw o.o Okej... My fault... Men det är väl onödigt att posta om t.ex. Neverwinter nights i ett forum som t.ex. Vad lyssnar du på just nu?, right? Varför kan man inte få flika in någonting om NWN i musikforumet om en viss låt påminner dig om spelet? Hade någon nämnt Within Temptations Mother Earth hade jag LÄTT gjort en association till just NWN och sagt: "Oooohh, värsta minnet! NWN säger jag bara *ni vet vilak ni är*" eller liknande. Då hade jag fått überbannor. Skapa ett citat i spel forumet kanske?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 11:44 am
Wunju Jalkazar Wunju Jalkazar Gaiaonline handlar allt mer om guld och spamming är nu utbrett. Svenska gillet har som motreaktion blivit lite mer "pretto" om du vill lägga det så... Kan det inte få handla om det då? Varför sitter ni ens här om det är så hemskt att folk spammar och får guld? Varför inte sitta på ett annat forum eller en annan community. *hänvisar mycket sarkastiskt till Lunarstorm* men upp till 13 då? Ja, what about it? Jag förstår inte vad du menar. Spamma där?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 11:44 am
Valgarv Humorn finns onekligen. Men om det finns regler att följa följer man dom. Eran högtryckstvätt-tråd skulle passa skitbra i Chatterbox, där ingen skulle bry sig eller faktiskt hänga med och tycka det var en rolig omväxling, som många verkade tycka här i Gillet också. Men tänk lite på dom andra också. Dom som vill ha ordning och reda och allt sånt där tjafs. Och angående konsthörnan, om man inte får någon kommentar på sin bild får man väl leva med det. Ens verk kanske inte uppskattas lika mycket som personen gjorde den gör, och om man inte kan ta en sådan kritik så borde man helt enkelt inte posta sina bilder. Att folk som oftast får kommentarer på sina bilder av många och sådant blir ju antaligen då glada över att deras verk uppskattas och tycker det bara är kul att posta mer för att få mer kritik, kommentarer eller uppskattning. Bara för dom får mer uppmärksamhet än andra så betyder ju det inte att dom ska sluta posta bilder eller liknande för att lämna rum åt andra. :/ Om en person så gärna vill ha kritik eller någon kommentar till sin bild, så finns det säkert något forum som uppskattar konsten mer, så varför inte söka sig dit? Det är väl ändå en del av vad Gaia är? Det är min åsikt iallafall. Jag hänvisar allra ödmjukast till mina andra kommentarer eftersom du i princip upprepat det de andra sagt och jag redan har lagt fram mina argument. Kul att se dig förresten. Det var längesedan. ((Ta det som en pik))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|