| :O Een nieuwe poll! |
| Jeah:D |
|
76% |
[ 36 ] |
| Moest dat? |
|
23% |
[ 11 ] |
|
| Total Votes : 47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 11:52 am
ButtonFly Darlaa Het is inderdaad te moeilijk. Maar misschien kun je mensen iets geven wat geen gold kost, zoals simpele avatar edit of art, dat is nog waardevoller dan goedkope items die je kan geven. <>Agreesh goed idee. maa wie maakt al die tekeningen? xd biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 11:59 am
number_17 ButtonFly Darlaa Het is inderdaad te moeilijk. Maar misschien kun je mensen iets geven wat geen gold kost, zoals simpele avatar edit of art, dat is nog waardevoller dan goedkope items die je kan geven. <>Agreesh goed idee. maa wie maakt al die tekeningen? xd biggrin euhm...iemand die goed kan tekenen??? en tijd heeft
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 12:00 pm
Cassidy92 number_17 ButtonFly Darlaa Het is inderdaad te moeilijk. Maar misschien kun je mensen iets geven wat geen gold kost, zoals simpele avatar edit of art, dat is nog waardevoller dan goedkope items die je kan geven. <>Agreesh goed idee. maa wie maakt al die tekeningen? xd biggrin euhm...iemand die goed kan tekenen??? en tijd heeft tekenaren genoeg hier ^^ alleen mensen die tijd hebben sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 12:02 pm
number_17 Cassidy92 number_17 ButtonFly Darlaa Het is inderdaad te moeilijk. Maar misschien kun je mensen iets geven wat geen gold kost, zoals simpele avatar edit of art, dat is nog waardevoller dan goedkope items die je kan geven. <>Agreesh goed idee. maa wie maakt al die tekeningen? xd biggrin euhm...iemand die goed kan tekenen??? en tijd heeft tekenaren genoeg hier ^^ alleen mensen die tijd hebben sweatdrop tja dat word dan wat moeilijker...ik kan wel tekenen maar ik heb dan weer geen scaner xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 12:06 pm
Cassidy92 number_17 Cassidy92 number_17 ButtonFly Darlaa Het is inderdaad te moeilijk. Maar misschien kun je mensen iets geven wat geen gold kost, zoals simpele avatar edit of art, dat is nog waardevoller dan goedkope items die je kan geven. <>Agreesh goed idee. maa wie maakt al die tekeningen? xd biggrin euhm...iemand die goed kan tekenen??? en tijd heeft tekenaren genoeg hier ^^ alleen mensen die tijd hebben sweatdrop tja dat word dan wat moeilijker...ik kan wel tekenen maar ik heb dan weer geen scaner xp ja dat schiet ook niet op he blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 12:06 pm
Cassidy92 number_17 Cassidy92 number_17 ButtonFly Darlaa Het is inderdaad te moeilijk. Maar misschien kun je mensen iets geven wat geen gold kost, zoals simpele avatar edit of art, dat is nog waardevoller dan goedkope items die je kan geven. <>Agreesh goed idee. maa wie maakt al die tekeningen? xd biggrin euhm...iemand die goed kan tekenen??? en tijd heeft tekenaren genoeg hier ^^ alleen mensen die tijd hebben sweatdrop tja dat word dan wat moeilijker...ik kan wel tekenen maar ik heb dan weer geen scaner xp ik kan een beetje tekenen maar ik heb pas na volgende week echt tijd voor die dingen (waarschijnlijk... kan natuurlijk altij tijd zat hebben ><)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 12:08 pm
number_17 Cassidy92 number_17 Cassidy92 number_17 ButtonFly Darlaa Het is inderdaad te moeilijk. Maar misschien kun je mensen iets geven wat geen gold kost, zoals simpele avatar edit of art, dat is nog waardevoller dan goedkope items die je kan geven. <>Agreesh goed idee. maa wie maakt al die tekeningen? xd biggrin euhm...iemand die goed kan tekenen??? en tijd heeft tekenaren genoeg hier ^^ alleen mensen die tijd hebben sweatdrop tja dat word dan wat moeilijker...ik kan wel tekenen maar ik heb dan weer geen scaner xp ja dat schiet ook niet op he blaugh hehe neej niet egt dus...dan moeten anderen maar tekenen blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 12:16 pm
Als je nou een paar mensen laat tekenen, dan kiest de jarige de leukste uit ofzo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 12:20 pm
ButtonFly Als je nou een paar mensen laat tekenen, dan kiest de jarige de leukste uit ofzo. wel goed alleen niet leuk voor degene die nooit gekozen word sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 12:21 pm
Of iemand ontwerpt een soort standaard verjaardags gif ofzo, met vallend confetti en balonnen (en een dutch enter taart) waar iemand dan telkens de avi van de jarige en zijn leeftijd inzet en die als een soort gefeliciteerd pm stuurd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 12:21 pm
number_17 ButtonFly Als je nou een paar mensen laat tekenen, dan kiest de jarige de leukste uit ofzo. wel goed alleen niet leuk voor degene die nooit gekozen word sweatdrop Dat wel, natuurlijk...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 1:02 pm
Darlaa Of iemand ontwerpt een soort standaard verjaardags gif ofzo, met vallend confetti en balonnen (en een dutch enter taart) waar iemand dan telkens de avi van de jarige en zijn leeftijd inzet en die als een soort gefeliciteerd pm stuurd. ook een goed idee ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 1:05 pm
number_17 Darlaa Of iemand ontwerpt een soort standaard verjaardags gif ofzo, met vallend confetti en balonnen (en een dutch enter taart) waar iemand dan telkens de avi van de jarige en zijn leeftijd inzet en die als een soort gefeliciteerd pm stuurd. ook een goed idee ^^ Dito
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 1:10 pm
ButtonFly number_17 Darlaa Of iemand ontwerpt een soort standaard verjaardags gif ofzo, met vallend confetti en balonnen (en een dutch enter taart) waar iemand dan telkens de avi van de jarige en zijn leeftijd inzet en die als een soort gefeliciteerd pm stuurd. ook een goed idee ^^ Dito idd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 8:02 am
Cassidy92 ButtonFly number_17 Darlaa Of iemand ontwerpt een soort standaard verjaardags gif ofzo, met vallend confetti en balonnen (en een dutch enter taart) waar iemand dan telkens de avi van de jarige en zijn leeftijd inzet en die als een soort gefeliciteerd pm stuurd. ook een goed idee ^^ Dito idd ME 3 lol lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |