|
|
|
|
Posted: Thu Oct 19, 2006 1:09 pm
Nooo den här tråden e sen. xD Så svårt att ha en aktuell bild på mig, förändrar mig lite hela tiden. xP
Får ta lite mer bilder o posta när ja moddat min kappa. x3
O ja de e en jättesnygg klänning Cassandra. =P Gillar det svarta ärret över ögat på den andra bilden med. Det är coolt. x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 4:20 am
saiyoucho Nooo den här tråden e sen. xD Så svårt att ha en aktuell bild på mig, förändrar mig lite hela tiden. xP Får ta lite mer bilder o posta när ja moddat min kappa. x3 O ja de e en jättesnygg klänning Cassandra. =P Gillar det svarta ärret över ögat på den andra bilden med. Det är coolt. x3 Tack så mycket biggrin Ärret är efter en yxa som jag blev skadad av för några år sen... Han skulle ha tänkt sig för, den var inte ens gjort av silver *flin* (Note: Lajvsnack....)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 6:01 am
örgh. har ingen bild på mig själv....e osynlig. *snyft* sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 6:18 am
P0ke_me örgh. har ingen bild på mig själv....e osynlig. *snyft* sad Kickass! picsplz!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 6:24 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 6:36 am
Det är inte sånna bilder jag vill ha här inne... Bara självporträtt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 8:24 am
ja har bara gigantiska bilder på mej gonk ..okej, inte gigantiska men väldigt stora...och det är typ värsta närbilderna xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 10:22 am
princess_nour ja har bara gigantiska bilder på mej gonk ..okej, inte gigantiska men väldigt stora...och det är typ värsta närbilderna xd Då får jag åtminstone veta ögonfärgen wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 10:48 am
Hej, alla! ^-^ Här är moi. razz 
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 10:54 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 12:32 pm
Cassandra_The_Nosferatu princess_nour ja har bara gigantiska bilder på mej gonk ..okej, inte gigantiska men väldigt stora...och det är typ värsta närbilderna xd Då får jag åtminstone veta ögonfärgen wink Ja har gröna ögon XD usch... ja hade inga bra bilder .__. http://i11.tinypic.com/2ymuo1i.jpghttp://i11.tinypic.com/491ks92.jpg xd
edit: om ni stänger ner den där lilla rosa rutan längst upp på bilden när ni trycker på länkarna så blir bilden mindre o.o (eller inte -.-)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 12:46 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 12:54 pm
xD <3 hittar ja nåra bättre bilder (som inte är närbilder) så kan ja lägga upp nån : P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 1:01 pm
Cassandra_The_Nosferatu Det är inte sånna bilder jag vill ha här inne... Bara självporträtt... Ummm ok, självporträtt va de... Slängde ihop denhär i paint: ICH HABE TEH PAINT SKILLS!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|