|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 11:35 am
kittyocean Wordt deze lijst nog eens afgemaakt? En worden de Sponsors niet vergeten? =D ja en nee hoor biggrin ik heb ff de tijd nodig, tis een behoorlijk werk, weetje... sweatdrop De laatste tijd had ik er niet super veel tijd meer voor... cry wel stom eig... confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 11:37 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 11:40 am
waar is de oude FAQ gebleven??? neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 11:42 am
Lil^_^Kitty waar is de oude FAQ gebleven??? neutral Somewhere on this page.....I'll bump it up for ya!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 12:22 pm
hoe ziet het er tot nu toe uit???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 12:26 pm
Hoe spel je PRACHTIG?
Alleen jammer dat de link naar de sponsors weinig zin heeft XD Alle messages zijn temporairy offline; daarom staan de sponsors ook in de oude FAQ =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 12:32 pm
kittyocean Hoe spel je PRACHTIG? Alleen jammer dat de link naar de sponsors weinig zin heeft XD Alle messages zijn temporairy offline; daarom staan de sponsors ook in de oude FAQ =D oh okay...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 16, 2005 7:32 am
Wat is er met Gaia aan de hand O.o alleen de Guilds lijken nog voluit te werken; de andere fora niet!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 16, 2005 7:39 am
kittyocean Wat is er met Gaia aan de hand O.o alleen de Guilds lijken nog voluit te werken; de andere fora niet! er was een announcement ze zijn nu de forums aan het overzetten het blijft nog tot 6 uur na 3en gesloten (ja ik ben te lui om de tijd te bereken xp )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 16, 2005 7:44 am
Darlaa kittyocean Wat is er met Gaia aan de hand O.o alleen de Guilds lijken nog voluit te werken; de andere fora niet! er was een announcement ze zijn nu de forums aan het overzetten het blijft nog tot 6 uur na 3en gesloten (ja ik ben te lui om de tijd te bereken xp ) ooooh, ging dat daarover XD dacht dat ze dat al gedaan hadden. Question answered =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 16, 2005 8:47 am
bedankt, Darlaa. FAQ Updated 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 12:49 am
ik kan niet inloggen op mijn eigen acount crying ik krijg hele tijd een fout melding. helpie
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 12:53 am
save_ferris ik kan niet inloggen op mijn eigen acount crying ik krijg hele tijd een fout melding. helpie ` is dit een mule van je dan? wie zijn mule? blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 1:01 am
Anne Heersma save_ferris ik kan niet inloggen op mijn eigen acount crying ik krijg hele tijd een fout melding. helpie ` is dit een mule van je dan? wie zijn mule? blaugh een tweede of derde of vierde (en ga zo maar door) acount van een persoon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 1:18 am
save_ferris ik kan niet inloggen op mijn eigen acount crying ik krijg hele tijd een fout melding. helpie ah mensen laat maar na weet ik hoe veel keer proberen ben ik ingelogd gekomen. ^.^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |