|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 12:58 pm
namakin vaihtelee koko ajan.. hmm
A: Animaatio, (kun kasvan isoksi haluan animaattoriksi.) B: Bjork, (Elamani nainen) C: Corgit, (sopoimmat koirulit mita maa paalla kantaa.) D: Downtempo, (musiikkigenre johon olen taysin hurahtanut) E: Elohiiri, (koko ajan oikeassa silmassa) F: Fazer, (nams) G: Gaia, (tietenkin) H: Hardcore, (ohm) I: IRC & Internet, (koukussa olen) J: Jazz, (Jalleen musiikkilaj johon olen addiktoitunut) K: Karkki, (sokeri on hyvaa) L: Lawson, Nigella, (Maailman kaunein ja ihanin TV-kokki) M: Moulin Rouge, (ah niin ihana elokuva) N: Nemi, (Oma goottityttoni) O: Osteri, (Hyvia) P: Portishead, (Lempibandini<3) Q: Q, (siis se mika taivaallakin loistaa oisin) R: Rocky horror picture show, (Let's do the time warp again) S: Salaliitto, (Eras IRC-kanava) T: Taide, (lahella sydanta) U: Unet, (Naen unia joka yo, tarkeita) V: Vege, (tai no ei ihan vege, muttei punaista lihaa) W: Wunderbaum, (ei tullut muutakaan mieleen) X: Xena, (Se nainen on hot) Y: Yaoi, (keta ei pitaisi) Z: Zero 7, (jalleen hyva bandi)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 1:06 pm
Stri_X X: Xena, (Se nainen on hot) xd Totta!!(fani)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 31, 2005 2:51 am
A: anime (joka viikonloppu jotain edes) B: bounty hunter (mina oisin..jos oisin joku hahmo Star Warsissa..mikas sen nimi taas olikaan sen muijan...hm...) C: Carmen LaVihta (no T:n kohalle tulee jo miun koira, joten pitaahan mun jotenkin saada siskoni mukaan tungettua xd ) D: Dee( Fakesta) E: e-paate (minun korvissa ei kuulosta hyvalta jos joku sanoo: Se nayttaa hyvalle) F: fantasia G: gaia (sehan on sanomattakin selvaa!) H: haava (no ei niinkaan haavoja enaa mutta arpia kylla loytyy) I: Iruka-sensei (Narutosta) J: "jos ei tohi olla syomatta" (eraiden mielesta hauska juttu jonka joskus oon paastany suustani...ma en kyll kasita mita hauskaa siina on sweatdrop ) K: Keiju (minun toinen netti nimi) L: lohikaarme(kiinalainen horoskooppimerkkini) M: Milla (siis miun koira) N: Nanne ( pikku skidina mina kannoin joka paikkaan mukana suosikki nallea jonka nimi on Nanne.Nykyisin se on aika nukkainen..) O: oih! (tulee kaytettya kirjotuksissa paljon) P: Pokemon (eka animesarja jonka nain) Q: Question question R: Ritarin tarina (yksi suosikki elokuvistani) S: Sen (Henkien katkemasta sen tyton nimi kun han oli tehny sen sopimuksen) T: Tossu Ludvid Beedhoven II (miun toinen koira) U: uusinta (vihaan telkusta tulevia uusintoja!kuka jaksaa kattoa esim.Salattuja elukoita uudestaan..en mina ainakaan...) V: virheet (heh! Yhessa( tai aika monessakin)eraista tarinoista oli aika paljon kirjotusvirheita..vai mita Carmen? twisted ) W: We will rock you! (hyva biisi) X: X-men (ei tule muutakaan mieleen..ei tosin ole minun mieleeni se leffa) Y: ylimaarainen (joskus tuntuu etta mina olen ylimaarainen jossain asiassa ja minun pitaisi olla tekemassa jotain muuta) Z: Zero poeing (tai miten se ny kirjotetaankaan..se oli se Tatun ja Eekan hauska "euroviisulaulu" Far Outissa.Muistaako kukaan? sweatdrop ) 'A': aiti....(ei tuu muutakaan mieleen) 'O': Otsi(sehan on se muumio tyyppi..kovasti mielenkiintoinen 3nodding )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 31, 2005 6:46 am
miraakkeli_88 C: Carmen LaVihta (no T:n kohalle tulee jo miun koira, joten pitaahan mun jotenkin saada siskoni mukaan tungettua xd ) ... stare Hei,ma tungin sut ja Star Warsin samalle riville. miraakkeli_88 V: virheet (heh! Yhessa( tai aika monessakin)eraista tarinoista oli aika paljon kirjotusvirheita..vai mita Carmen? twisted ) WTF?! : scream Ei luovalla nerolla ole aikaa tarkistaa oikeinkirjoitusta kun inspiraatio puskee paalle!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 12:51 pm
Stri_X C: Corgit, (sopoimmat koirulit mita maa paalla kantaa.) Jep jep, totta totta! 3nodding Welsh Corgi Pembroke on minulla tahtaimessa. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 1:14 pm
A=Armored Core 2 domokun (Ehka paras peli ikina!^^) B=Banaanishamaani (Keksin mokoman henkilon uskonnon tunnilla... sweatdrop ) C=Corgit (Jeps, hienoimmat koirat mita on olioiden tiedossa.) D=Dundunduun... ninja E=Epaenergisyys (Se olen mina itse!) F=Flash. G=Umm... Gaia! sweatdrop H=Heiluminen. I=Nimeni alkaa silla kirjaimella... ninja J=Jippii? K=Kaasunaamarit! L=Lalalaa. M=Mexikon mafia... Tai sit ei! sweatdrop N=Naa*at (Osaako kukaan arvata? ninja ) O=Olennot. P=PERKELE! (KAUNEIN SANA MITA SUOMENKIELI SISALTAA!) Q=Kuu. R=Ruoka... ninja S=Space Orks! T=**TTU! U=Unelmointi. V=Vamppyyrit. W=Warcraft III X=Xenos Threat... domokun Y=Yllatykseton elama. Z=Zombies. domokun
Siina elamani. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 1:19 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 8:29 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 1:40 pm
Doloroso B - Battle Royale, yksi parhaista leffoista, kirjoista, mangoista ikuna heart Elokuva oli mahtava, kirjaa en oo viela lukenu, mutta manga oli minusta aika onneton. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|