|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 2:39 pm
Jalkazar Mikusagi Jag röstade "Ja" bara för att jag tycker om ordet "Gay" biggrin heart Men... populärkulturfenomenet gay syftade jag ju på whee Jag struntar i det. "Gay" betyder för mig något jag själv har skrapat ihop från lite här och var. Ungefär... rosa, fluffigt, glatt, regnbågsfärgat, annorlunda... ja, typ.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 3:05 am
DET ÄR COOLT ATT DANSA O;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 3:10 am
Mikusagi Jalkazar Mikusagi Jag röstade "Ja" bara för att jag tycker om ordet "Gay" biggrin heart Men... populärkulturfenomenet gay syftade jag ju på whee Jag struntar i det. "Gay" betyder för mig något jag själv har skrapat ihop från lite här och var. Ungefär... rosa, fluffigt, glatt, regnbågsfärgat, annorlunda... ja, typ. Tror då inte att han är ute efter att defineras enligt din definition av vad "gay" innebär.
Gay som i "homo", är ett utbrett fenomen inom underhållningsbranschen (mode, sång, dans), så det finns ju en massa bögar som håller på med det, men de flesta är nog helt vanliga KILLAR som inte är det minsta gay för att de rör på kroppen och har skoj. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 3:50 am
Är det bara jag och miku som röstat ja eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 6:26 am
Sakana-sama Mikusagi Jalkazar Mikusagi Jag röstade "Ja" bara för att jag tycker om ordet "Gay" biggrin heart Men... populärkulturfenomenet gay syftade jag ju på whee Jag struntar i det. "Gay" betyder för mig något jag själv har skrapat ihop från lite här och var. Ungefär... rosa, fluffigt, glatt, regnbågsfärgat, annorlunda... ja, typ. Tror då inte att han är ute efter att defineras enligt din definition av vad "gay" innebär.
Gay som i "homo", är ett utbrett fenomen inom underhållningsbranschen (mode, sång, dans), så det finns ju en massa bögar som håller på med det, men de flesta är nog helt vanliga KILLAR som inte är det minsta gay för att de rör på kroppen och har skoj. smile "Gay är det som speglar en feminin sida eller en någonting feminint som man gör eller en antydan åt en alternativ sexualitet."
Jag gav honom ett svar utifrån det ovanstående citatet, men det svaret ligger på förra sidan. I polls röstar som jag vill, men nu ville jag ge en förklaring för varför jag hade röstat som jag gjorde.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 14, 2006 1:17 pm
det finns olika dans (alla är gay)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 14, 2006 1:26 pm
Jakt_747 det finns olika dans (alla är gay) 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 1:18 am
Jag tycker inte att streetdance är speciellt gay. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 3:49 am
prrnill Jag tycker inte att streetdance är speciellt gay. ^^ Det är det jag gör. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 7:14 am
Jalkazar prrnill Jag tycker inte att streetdance är speciellt gay. ^^ Det är det jag gör. whee Jag också, bland annat. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 12:42 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 1:04 pm
Men din mamma är gay. razz Är det streetdance?! Wtf... Det är ju inte det minsta gay! mad Streetdance = hip-hop = 50 cent = heteronormativt så in i baljan!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 10:53 pm
Balett/Jazz kan förövrigt vara rätt så gay. Det fick jag erfara av min fd danslärare, som vi kallade Alibaba. Han dansade i någon form av kroppsstrumpa och var gift med en man i Norge o.O sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 12:37 am
prrnill Balett/Jazz kan förövrigt vara rätt så gay. Det fick jag erfara av min fd danslärare, som vi kallade Alibaba. Han dansade i någon form av kroppsstrumpa och var gift med en man i Norge o.O sweatdrop xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 12:39 am
prrnill Balett/Jazz kan förövrigt vara rätt så gay. Det fick jag erfara av min fd danslärare, som vi kallade Alibaba. Han dansade i någon form av kroppsstrumpa och var gift med en man i Norge o.O sweatdrop Hans äktenskap hade väl inte så mycket med dansen att göra?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|