|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 6:29 am
Hehe ja xD Maar ik heb het vermoeden dat het niet zo groot is... :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 8:56 am
Als de afstand maar te doen is dan kom ik!
Was de meeting van laatst helemaal vergeten sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 9:20 am
kiek Eigenlijk zouden we naar gaiapark moeten gaan :p Jaaah!!! Heeft niet echt een goede reputatie hier, maar goed dan kan ik er met de fiets gaan xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 10:31 am
   OKP, hadden we niet burgers bush ofzo afgesproken? ^_^ En mijn pa moet zo naar vergadering, maar zal het hem hopelijk vandaag nog vragen. Het enige wat we nog hebben is een kinderboerderij XD ja, en een park niet al te ver van waar het boekenfestijn is, (3 zelfs XD) maar goed, november en goed weer.......... Utrecht heeft restaurantjes, bioscoopjes (N'gein ook!!!) maar verder denk ik weinig....... I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 10:53 am
Parkjes + slecht weer kan ook leuk zijn.. xd Dunnow, ik had het voorgesteld, maar niks van gehoord ^_^ Zou leuk zijn!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 10:55 am
   Volgens mij was Horsie Anne 100% voor XD En een park met slecht weer is okay.... als je ergens k**t schuilen XD I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 12:03 pm
waar is dat boeken iets dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 12:04 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 12:04 pm
surprised als we daar heen gaan ben ik er zeker!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 12:08 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 12:14 pm
Nope, geen tweedehands boeken... nieuwe boeken D: Ze kopen partijen op van winkels die failliet gaan, etcetera en zo kun je goedkope boeken kopen daar, nieuw ^^ Veeeel keus, en meestal rond de prijs van 2/3 euro per boek 3nodding (Ligt er ook wel een beeetje aan wat natuurlijk) En ze hebben een grote selectie tokyopop manga ingekocht, en de laatste beurs was die nog niet op, dus de kans is zeker groot dat er nog manga ligt ^_^ Weet het bijna wel zeker :3 Misschien niet een super geweldig aanbod, maar voor 2 euro per stuk en 5 voor 4 kan je toch niet klagen? Ik heb er vorige beurs iig 36 pockets gekocht ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 12:16 pm
surprised Het klinkt steeds mooier!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 1:10 pm
Is er eigenlijk een entreeprijs?
Ik heb mijn pa het nog gevraagd: op een bioscoopje en restaurantje valt er verdraaid weinig te doen. Als het weer meezit zouden we wel in een parkje kunnen zitten, maar dat is gewoon niet te beslissen nu XD
Dit geldt btw voor utrecht en nieuwegein ^_^ Maar een bioscoopje kan ook leuk zijn! Weinig praten misschien, maar dat doe je dan maar op de boekenbeursfestijn geval en in de pauze ^_^. 2x 45 min fluisteren moet toch kunnen? XD
Weet iemand misschien waar je k**t kijken welke films er in november uitkomen? XD of stel ik gewoon iets idioots voor XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 1:12 pm
kittyocean Is er eigenlijk een entreeprijs? Ik heb mijn pa het nog gevraagd: op een bioscoopje en restaurantje valt er verdraaid weinig te doen. Als het weer meezit zouden we wel in een parkje kunnen zitten, maar dat is gewoon niet te beslissen nu XD Dit geldt btw voor utrecht en nieuwegein ^_^ Maar een bioscoopje kan ook leuk zijn! Weinig praten misschien, maar dat doe je dan maar op de boekenbeursfestijn geval en in de pauze ^_^. 2x 45 min fluisteren moet toch kunnen? XD Weet iemand misschien waar je k**t kijken welke films er in november uitkomen? XD of stel ik gewoon iets idioots voor XD nu lijkt het me lastig vor in november maar op de site van pathé zie je best veel films die nog uit moeten komen maar ook niet alle
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|