Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Virallinen AvatarAreena Keskustelu Goto Page: [] [<] 1 2

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Oletko kokeillut?
  En, mutta aion
  En ja tuskin aionkaan
  Kyllä, mutta yksikerta riitti
  Kyllä, ja menen uudestaankin
  Kyllä, ja voitinkin jotain
  Huorausvaihtoehto
View Results

Taxet
Crew

PostPosted: Sun Mar 04, 2007 6:45 am

HellSing_ Angel[SM]
Pikku-Timppa
Kokeilen onneani taasen. Tällä kertaa ehkä rahtusen paremmalla menestyksellä... tosin se ei minulle siinä edes ole se tärkein vaan se että saa lukea mitä kaikkea ihmiset on sanonu. surprised

meen äänestää sua

Ihan vaan jos siltä tuntuu ni siitä vaan. 3nodding

Tosin sehän on äänestettävissä vasta maanantain puolella joskus, jotta ei mitään kiirettä toki.
PostPosted: Sun Mar 04, 2007 6:47 am

Mitä muuten on kun sinne on tullut monet ihmiset itsellenikin viimeviikolla hokemaan tätä yhtä ja samaa lausetta...

Quote:
Thats a pretty cool avatar. But imo it clashes a
little too much and you should definalty get
yourself an OMG

Jokin uusin villitys jota en ole sattunut huomaamaan? surprised Oon meinaan nähny ton saman lauseen sanottavan monille monille muillekki... neutral

Taxet
Crew

merjae

PostPosted: Sun Mar 04, 2007 6:59 am

En ole mennyt kokeilemaan, ja luulen, etten mene kokeilemaan. On sen verran omalaatuinen tyyli ja eikä se ole edes niin kauhean "kallis"kaan, että varmasti suurin osa sanoisi "far too simple". Ehkä sitten joskus harmaassa tulevaisuudessa, kun on tullut kerättyä tarpeeksi roinaa ukkelin ylle niin ehkä sitten.

Olen samaa mieltä Illnes_illusion in kanssa, siitä, että on rasittavaa kuunnella niitä heppuleita ketkä ruinaavat starter-kuteet yllä kymppiä. Eli tekisi mieli vaan sanoa niille, jotain sellasta, että painuisivat kasvamaan ulos niistä vaatteista, kun ei niillä kauheen pitkälle pötkitä.
PostPosted: Mon Mar 05, 2007 9:39 am

Minä nyt kovasti mietin että jotta uskaltaako vai ei. ninja Ehkä joskus, kun on enemmän krääsää ympärillä, jos ne siitä kerta tykkäävät.

Olen muutenkin ollut hirveän laiska tuon areenan suhteen. Tänään ensimmäisen kerran kävin äänestämässä porukkaa sweatdrop

Liffy Glitter

Taxet
Crew

PostPosted: Tue Mar 06, 2007 2:00 pm

MINÄ!

No siinä se on... Ajattelin jopa tukea tota kirjottamalla oikeasti sen kirjan mistä siinä puhutaan, mutta en ole vielä kerennyt ajattelemaan niin pitkälle... ja se pitääs tän viikon sisään tehdä että se ehtis oikeassa kohtaa ulos. surprised

Ois kyl melkosen kiva jos sen jaksasin tehä. 3nodding
PostPosted: Tue Mar 06, 2007 2:17 pm

Amitie

Tekis mieli vetää virtuaalisesti turpiin.

Se ois kiva nähä. =D
Onko kukaan kärsinyt niistä hyypiöistä, jotka tulee laittamaan sut kaveriksi ja sitten, jos hyväksyy, niin ne ensimmäisenä tekee, et lähettää sulle "äänestä mua tuolla, tai pistän sut pois kaverilistalta"? Iha hirvee uhkaus oikeesti. :3

iTsombie

Amitia

Adventuring Dragon

17,325 Points
  • Megathread 100
  • Lapin Patrol Kastra: Victory! 250
  • Spirit of the Smackdown! 100
PostPosted: Wed Mar 07, 2007 4:54 am

Kriitikko
Se ois kiva nähä. =D
Onko kukaan kärsinyt niistä hyypiöistä, jotka tulee laittamaan sut kaveriksi ja sitten, jos hyväksyy, niin ne ensimmäisenä tekee, et lähettää sulle "äänestä mua tuolla, tai pistän sut pois kaverilistalta"? Iha hirvee uhkaus oikeesti. :3
En ole törmännyt mutta en kyllä hyväksykään ihan tuntemattomilta kaveripyyntöjä, koska yleensähän siinä on loppujen lopuksi kuitenkin jotain taka-ajatuksia. XD Hyväksyn vain jos olen jutellut tai jos huomaan profilen tarkistettua että kyseessä on suomalainen. Koska tähän mennessä en ole tavannut yhtäkään kerjäävää suomalaista. Hyvä me! ;]
PostPosted: Wed Mar 07, 2007 12:58 pm

Amitie
Koska tähän mennessä en ole tavannut yhtäkään kerjäävää suomalaista. Hyvä me! ;]

Laatu korvaa määrän. wink

Itsekkään en tosin ole moisiin törmännyt... Tosin olen kyllä parisen kertaa saanut PM joiltakin hyypiöiltä... Tosin niitä nyt saa kaikki joten ei siinä mitään erikoista. neutral

Ja mitä nyt tohon minun areenan tän hetkiseen asusteeseen tulee, niin kommenteista päätellen kyllä osa niistä ainakin on ihan tykännytkin. Tosin se ei näy sitten siinä arvosanoissa, mutta meh... En mie voittamaa sinne mennykkää sweatdrop

Taxet
Crew

lookafterme

PostPosted: Wed Mar 14, 2007 3:44 am

Hei ma oon areenalla, voisitteko aanestaa ^.^ linkki on tuos mun sigissa
PostPosted: Thu Mar 15, 2007 9:51 am

lookafterme
Hei ma oon areenalla, voisitteko aanestaa ^.^ linkki on tuos mun sigissa
Niin nätisti matchattu, että! <3

Amitia

Adventuring Dragon

17,325 Points
  • Megathread 100
  • Lapin Patrol Kastra: Victory! 250
  • Spirit of the Smackdown! 100

Lilygwen

Aged Explorer

7,450 Points
  • Nerd 50
  • Bookworm 100
  • Conversationalist 100
PostPosted: Mon Mar 26, 2007 5:54 am

User Image

Siellä olisi sitten tämä minun oma avatarini. whee Käykääs äänestämässä ja jättämässä hauskoja kommentteja. Pakko ei tietenkään ole, jossei tahdo. xp
PostPosted: Tue May 15, 2007 11:51 pm

Moro!

Olen nyt Avatar Areenalla, ja yllätys yllätys, menee ehkä liiankin hyvin, olen nyt 8:s sijalla! Jos joku, joka ei vielä äänestänyt minua, olisin kiitollinen jos äänestäisitte minua! ^^
Linkki löytyy täältä.

Kiitän etukäteen! wink

Dimnarion Sirfalas

Married Gaian

2,650 Points
  • Married 100
  • First step to fame 200
  • Elocutionist 200
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2

Manage Your Items