Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
ADPE MEETING FOTOTOPIC, VERSLAG EN EVALUATIE Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 ... 8 9 10 11 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Sun Sep 10, 2006 12:50 pm

Hij is 46x + 75x verkleint dus als je een grote foto wil van jezelf blaugh
PostPosted: Sun Sep 10, 2006 1:01 pm

User Image
User ImageUser Image
Kiek en ik hadden een weddenschap wie het eerste thuis zou zijn ^_^ Als ze me iets langer aan de praat had gehouden had ik mijn tram gemist, en had ze zeker gewonnen XD Ik was 21.45 thuis XD

Enniewee, ik zal morgen een verslag bla bla... en ik heb enkel dierenfoto's XD Sorry XD Ik fotografeer nooit mensen dus komt het nooit in mij op. MAAR! Ik heb wel het gastenboekje, wat ik morgen ook in elkaar draai en scan ^_^

En XD Master, ja ik ben echt een ukkie XD kleinste (maar oudste XD) van de groep!

OKP meldde wel dat er een boekenfestijn misschien in Nieuwegein komt, met goedkope manga.... en Nieuwegein is MIJN hometurf en zeer goed bereikbaar met openbaar vervoer ^_^ Een soort submeetinkje?

En Anne, ik had het juist voorspeld! Jij zou een topic maken ^_^ Dat dacht ik al =D De andere topic wordt spoedig gesloten en in het archief OF de Event Hall gedaan (het was immers een soort van event, en wordt die ook nog eens gebruikt XD). En voor de volgende meeting wordt dan een nieuwe topic gemaakt ^_^

We hebben wel de voordelen en nadelen van een pretpark als meetingplek bekeken; tot nu toe is een Dierentuin het gezelligst.

Oh ja, Anne, ik heb wel een foto van onze 'GuildHouse' XD Alleen hadden we wel last van een kraker =P

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image

kittyocean
Captain

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Sun Sep 10, 2006 1:20 pm

kittyocean
User Image
User ImageUser Image
Kiek en ik hadden een weddenschap wie het eerste thuis zou zijn ^_^ Als ze me iets langer aan de praat had gehouden had ik mijn tram gemist, en had ze zeker gewonnen XD Ik was 21.45 thuis XD

Enniewee, ik zal morgen een verslag bla bla... en ik heb enkel dierenfoto's XD Sorry XD Ik fotografeer nooit mensen dus komt het nooit in mij op. MAAR! Ik heb wel het gastenboekje, wat ik morgen ook in elkaar draai en scan ^_^

En XD Master, ja ik ben echt een ukkie XD kleinste (maar oudste XD) van de groep!

OKP meldde wel dat er een boekenfestijn misschien in Nieuwegein komt, met goedkope manga.... en Nieuwegein is MIJN hometurf en zeer goed bereikbaar met openbaar vervoer ^_^ Een soort submeetinkje?

En Anne, ik had het juist voorspeld! Jij zou een topic maken ^_^ Dat dacht ik al =D De andere topic wordt spoedig gesloten en in het archief OF de Event Hall gedaan (het was immers een soort van event, en wordt die ook nog eens gebruikt XD). En voor de volgende meeting wordt dan een nieuwe topic gemaakt ^_^

We hebben wel de voordelen en nadelen van een pretpark als meetingplek bekeken; tot nu toe is een Dierentuin het gezelligst.

Oh ja, Anne, ik heb wel een foto van onze 'GuildHouse' XD Alleen hadden we wel last van een kraker =P

User Image

Dat kan je best doen kitty, voor de niet wetende (iedereen behalve de 5die er warenXD) We vonden een soort van onderdakje met 2bankjes, en dat hebben we gewoon het guildhouse genoemt =P.
En idd een nieuw meeting is gezellig! Maar dan hoop ik wel opw at meer mensjes wink
Edit: goh kitty en voorspellen, meschien heb je gelijk dat je magische krachten hebt! blaugh
PostPosted: Sun Sep 10, 2006 1:22 pm

16 • 17 • 18 • 19 NOVEMBER HOME BOXX NIEUWEGEIN 2006
Ik zou het wel leuk vinden om met wat mensen te gaan ja smile

@ Anne: Als jem zou kunnen doorsturen, de grote versie, graag ^^

Oranjekorfbalpizza!

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Sep 10, 2006 1:23 pm

User Image
User ImageUser Image
Zei het toch =P? Had je al door moeten hebben toen ik Kiek per ongeluk had weggetoverd, en ze dankzij mijn magie weer terugkwam =D

Mocht 1 van de meeters nog dit lezen voor morgen; wat vond je heel goed gaan, en wat zou de volgende keer iets anders mogen? En natuurlijk JOUW verslag van de dag!!..... Als je wilt. Of course. Geen verplichtingen ^_^

User Image
PostPosted: Sun Sep 10, 2006 1:26 pm

Oranjekorfbalpizza!
16 • 17 • 18 • 19 NOVEMBER HOME BOXX NIEUWEGEIN 2006
Ik zou het wel leuk vinden om met wat mensen te gaan ja smile

@ Anne: Als jem zou kunnen doorsturen, de grote versie, graag ^^

User Image
User ImageUser Image
IK BEN ER IK BEN ER IK BEN ER XD

Iemand anders nog meer? Zeer goed bereikbaar met openbaar vervoer; vanuit Utrecht CS 15-20 minuten met de tram (buskaart dan wel nodig XD). Ik ben dan wel contactpersoon; lijkt me het makkelijkste in dit geval ^_^

Als er ergens Manga kunnen liggen, dan ben ik van de partij! Een Donderdag tot een Zondag.... Zondag lijkt me dan het makkelijkste, niet ^_^. En misschien daarna nog iets doen.... maar laten we daar maar een aparte topic voor maken ^_^

User Image

kittyocean
Captain

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Sun Sep 10, 2006 1:36 pm

Sorry kitty, maar ik kan niet tolereren dat je hebt vals gespeelt : Het was een oneerlijke strijd!!
Helaas voor jou ben ik nu wel thuis en dood moe en m'n armen zijn zo ongeveer afgestorven.. wink

EDIT!! Maar de meeting was wel super gezellig : ondanks dat er vanalles tegenzat razz
PostPosted: Sun Sep 10, 2006 1:40 pm

kiek
Sorry kitty, maar ik kan niet tolereren dat je hebt vals gespeelt : Het was een oneerlijke strijd!!
Helaas voor jou ben ik nu wel thuis en dood moe en m'n armen zijn zo ongeveer afgestorven.. wink

EDIT!! Maar de meeting was wel super gezellig : ondanks dat er vanalles tegenzat razz

Heb je me excuses nog gelezen? ik zat zo naar dat schermpje te kijken tot iej verzonden zei, en ik dacht opeens 's**t kiek vergeten, laat ze het alsjeblieft niet merken! sweatdrop '

LeannaAnne
Vice Captain

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Sun Sep 10, 2006 1:44 pm

.~Horsie~Anne~.
kiek

Heb je me excuses nog gelezen? ik zat zo naar dat schermpje te kijken tot iej verzonden zei, en ik dacht opeens 's**t kiek vergeten, laat ze het alsjeblieft niet merken! sweatdrop '

Zo makkelijk kom je er niet van af hoor razz *denkt na..* naja misschien toch, excuses aanvaart hoor wink
*ik maak wel een volgende post met m'n verhaal erin*

klinkt gezellig smile ben benieuwd naar de foto's.

Digipyro

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Oranjekorfbalpizza!
.~Horsie~Anne~.
XDmaster4
het is wel vreemd om jullie zo op een foto te zien jullie lijken helemaal niet op je avatar XD ik zou geheel verdwaalt zijn geweest als ik gekomen was XD

ow en dan was ikl pas over 2 uur ongeveer n thuis geweest (half tien)

Ik vond neit zo moeilijk, Darlaa had dezelfde stijl als der avatar, Kiek was het grote meisje, Kitty was degene met de grote rugzak en eht gele shirt, OKP was de enige jongen blaugh

Wat ik helemaal niet erg vond hoor xd

One of the girls rofl

oeh kiek ik hoop niet dat j extra hard heb gefietst om kitty te verslaan. o.o

((wat kijk ik vaag op die foto sweatdrop maar me haar ziet er wel cool uit whee ))
PostPosted: Sun Sep 10, 2006 1:46 pm

Zo zie je maar weer, je weet eigenlijk nooit hoe iemand eruit ziet xd , behalve OKP want die had in al een keer van de zijkant gezien ( xd ). Wel leuk. Had er graag bij geweest. Maar aangezien ik niet zo goed weet hoe het openbaar vervoer in elkaar steekt en m'n moeder er niet zo blij mee was dat m'n broer met een vriendin (!!!) vanavond naar de film ging zie ik het nog niet zo snel gebeuren.

ButtonFly

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Sun Sep 10, 2006 1:51 pm

Nou ik was dus in de trein met Darlaa, afscheid nemen, zij blijven zitten en ik liep de trein uit *ik stond aan de andere kant dan ik eruit moest dus ik had al zoiet van jaaaah Kiek.... Okee, dus ik aandie knteruit stappen en fietsenstalling omlopen en ik van... ik zou zweren dat daar een opening zat... of toch niet... ik naar m'n fiets zoeken.. heej geen fiets : dus ik m'n pa bellen.. ik kan m'n fiets niet vinden, kan je ff komen? ik ophangen... en ik er dus achterkomen dat ik aan het verkeerde kant van het peron aan't zoeken was *tis aan de ene kant 180 graden ge draaid als aan de andere kant* dus ik ships... en gauw pa weer bellen... van "Ik zit op de verkeerde plek te kijken.. w8 nog ff.. " dus ik lopen lopen naar andere kant van de straat, en werd nog bijna aangereden ook! Dus hardkloppingen maar ging goed... en ik kijken... "Heeeej, hier ook geen fiets en ik weet zeker dat ik het hier gestalt heb pap,... kom toch maar" dus ik weer hangen... een minuut later zie ik, net buiten de stallen, mijn fiets staan.. maar helaas voor mij had ik hem daar echt niet neergezet!!

En hij zal op dit moment geen lichtje kunnen branden want daar heb je toch echt een voorwiel voor nodig.. dus ik dat ding naar de straat verslepen en komt m'n pa net aanfietsen. "okee laten we dan maar ff ijken, misschien is je fietsband nog in de buurt," helaas natuurlijk niet!
Dus nu heb ik een half uur gelopen met dat ding aan de hand getilt en m'n armen zijn dood, echt... : goed voor m'n spieren.. jajah!

Dit was dus een oneerlijke strijd, maar je hebt wel gewonnen wink
PostPosted: Sun Sep 10, 2006 1:53 pm

accept your defeat razz

Digipyro

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Sun Sep 10, 2006 1:53 pm

Darlaa
Oranjekorfbalpizza!
.~Horsie~Anne~.
XDmaster4
het is wel vreemd om jullie zo op een foto te zien jullie lijken helemaal niet op je avatar XD ik zou geheel verdwaalt zijn geweest als ik gekomen was XD

ow en dan was ikl pas over 2 uur ongeveer n thuis geweest (half tien)

Ik vond neit zo moeilijk, Darlaa had dezelfde stijl als der avatar, Kiek was het grote meisje, Kitty was degene met de grote rugzak en eht gele shirt, OKP was de enige jongen blaugh

Wat ik helemaal niet erg vond hoor xd

One of the girls rofl

oeh kiek ik hoop niet dat j extra hard heb gefietst om kitty te verslaan. o.o

((wat kijk ik vaag op die foto sweatdrop maar me haar ziet er wel cool uit whee ))

Helaas heb ik dus helemaal niet gefietst :p

@anne: Jah het grote meisje dat je over het hoofd ag in je sms :p
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 ... 8 9 10 11 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out