|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 12:18 pm
Petsy Mikusagi Så här var det... På den gamla goda tiden kunde man, som medlem i Club Nintendo, logga in på www.nintendo-se.com, och skapa sig en egen sida. Det var ett community för Nintendofreaks. Min sida var jättefin med söta bilder och rosa bakgrund... Hur som helst surfade jag en dag in på någons sida, där det fanns en länk till Gaia. Tjejen som hade sidan uppmanade en att säga att det var hon som hade värvat en, för hon samlade guld till en klänning. Jag ville vara snäll så jag blev såklart medlem. Sailor Moon-nörd som jag är stannade jag kvar och pratade med folk om Sailor Moon och tadaaa!!! Här är jag idag. Och den tjejen var jag. ^^ MIKU FINNS HÄR TACK VARE MIG! biggrin OMG VAR DET? eek *kramar Petsy* heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 12:21 pm
Vad jag kommer ihåg så har hon redan berättat det.
Men jag kom hit tack vare Valgarv. heart C:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 12:06 pm
Petsy Mikusagi Så här var det... På den gamla goda tiden kunde man, som medlem i Club Nintendo, logga in på www.nintendo-se.com, och skapa sig en egen sida. Det var ett community för Nintendofreaks. Min sida var jättefin med söta bilder och rosa bakgrund... Hur som helst surfade jag en dag in på någons sida, där det fanns en länk till Gaia. Tjejen som hade sidan uppmanade en att säga att det var hon som hade värvat en, för hon samlade guld till en klänning. Jag ville vara snäll så jag blev såklart medlem. Sailor Moon-nörd som jag är stannade jag kvar och pratade med folk om Sailor Moon och tadaaa!!! Här är jag idag. Och den tjejen var jag. ^^ MIKU FINNS HÄR TACK VARE MIG! biggrin Nu tackar vi alla Petsy heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 12:08 pm
Annat prat är självklart också tillåtet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 7:39 am
Några kompisar var inne på Gaia flera gånger så jag ville också vara me =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 7:54 am
Shinobi gav mig hemsidan då jag hade frågat efter en sida med någorlunda bra textbaserade rollspel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 10:19 am
min kompis bror tipsade mig (se jalkazar)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 07, 2006 2:07 am
Jag använde mina avancerade google skills och använde nyckelorden: Anime community, minns ej säkert, men jag tror jag använde ordet "dress-up" också. Sedan rekryterade jag Miradjii som i sin tur rekryterade Filthy. n_n
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 07, 2006 5:56 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 07, 2006 6:14 am
Sakana-sama Jag använde mina avancerade google skills och använde nyckelorden: Anime community, minns ej säkert, men jag tror jag använde ordet "dress-up" också. Sedan rekryterade jag Miradjii som i sin tur rekryterade Filthy. n_n
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 07, 2006 10:47 am
Min bror Thomas hade skaffat gaia. Då hade han skapat ett gille "The Chocobo Knights".
Jag ville vara med i gillet och så ville jag ha en avatar. Thomas hjälpte mig med det, sedan har jag varit på gaia i stort sätt varje dag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 12:51 am
På någon lektion i typ åttan eller nian så satt Valgarv och jag och slösurfade. Jag hittade inga roliga sidor så jag satte mig och kollade på honom istället. Så upptäckte jag gaia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 2:03 am
En som kallar sig Zauros tipsade mig, jag blev medlem men sen loggade jag inte in på över ett år... men sen fick jag tips av en som heter Linda (Mitubati), då kom jag att tänka på min gamla användare här och började logga in mer ofta, och så. Sen fick jag två av mina systrar (bevino och U.D.D.A) att bli medlemmar också smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 7:50 am
pappiliot tipsade sin kusin som e min kusin som tipsade min bror som tipsade mig X-x
bara ja o micke som e kvar surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|