Nin.. Lempielaimesi? |
Kissa <3 |
|
60% |
[ 21 ] |
Koira <3 |
|
20% |
[ 7 ] |
Hakissa asuva/t (linnut, jyrsijat) <3 |
|
5% |
[ 2 ] |
Terraariossa asuva/t (matelijat, sammakkoelaimet) <3 |
|
14% |
[ 5 ] |
|
Total Votes : 35 |
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 14, 2005 9:14 am
Mina muuten koskaan en ole pitanyt hevosista xd Tai siis, onhan ne ihan kivoja silleensa, mutta heppahullu en koskaan ole ollut... toisin kuin suurin osa kavereistani, jotka tuli hakkaamaan minua aina kun mainitsin jotain kavelevista makkaroista... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 14, 2005 9:16 am
Liftrasir Mina muuten koskaan en ole pitanyt hevosista xd Tai siis, onhan ne ihan kivoja silleensa, mutta heppahullu en koskaan ole ollut... toisin kuin suurin osa kavereistani, jotka tuli hakkaamaan minua aina kun mainitsin jotain kavelevista makkaroista... stare Mulla oli ala-asteella heppahulluusvaihe.Nykyaan en niista enaa perusta,vaikka olisi kiva oppia ratsastamaan ihan kunnolla.Nyt mie naytan vain ohrasakilta siella kaakin selassa.Vanhan kunnon karry-/rekiajelut kunniaan. heart domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 14, 2005 9:28 am
Mutta kamelit ne on kivoja. Ne vaan haisee pahalle, mutta sellaiset pikkukamelit on ihan ihkuleita heart
Israelissa ollessa kavin jossain ihme kylassa missa oli sairaana kameleita... ja sitten sellanen mielettoman kokoinen jarkale seurasi minua koko ajan eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 14, 2005 9:43 am
Liftrasir Mutta kamelit ne on kivoja. Ne vaan haisee pahalle, mutta sellaiset pikkukamelit on ihan ihkuleita heart Israelissa ollessa kavin jossain ihme kylassa missa oli sairaana kameleita... ja sitten sellanen mielettoman kokoinen jarkale seurasi minua koko ajan eek xd Eras sheikki lupasi maksaa kaveristani 20 kamelia,jos saisi hanet vaimokkeekseen. whee Oiskohan se ollut hyva vaihtokauppa?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 14, 2005 10:18 am
Toki. Ajattele nyt, yhdesta ihmisesta kaksikymmenta kamelia xd Ja se ihminen ois voinut aina paeta jos ei avioliitto innosta whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 14, 2005 10:20 am
Liftrasir Toki. Ajattele nyt, yhdesta ihmisesta kaksikymmenta kamelia xd Ja se ihminen ois voinut aina paeta jos ei avioliitto innosta whee Niin,mulla ois nyt sit 20 kamelia kerrostalon takapihalla. 3nodding Aika vekkuli mielikuva.Mitakohan vuokraisanta sanoisi?Hanesta tulisi vain entista pahempi stalkkeri... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 14, 2005 10:34 am
hm, meilla on ikiwanha tyhja navetta tuossa... tuossa. Kenetkohan mina kauppaisin kameleita vastaan.. xD
Kamelit on siinakin mielessa kivoja, etta ne kostaa jos niille tekoo jotain pahaa. Tai niin ne oppaat siella kertoi. Potkase sellaista otusta nii voi tulla seuraavana paivana ja talloa kuoliaaksi xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 15, 2005 5:31 am
gepardi on miun lemppari..haaveilin tass joskus lahtevani hoitamaan niiden pentuja jonneki Afrikan elaintarha/kuntoutus keskuksista...oli joskus jotain juttua siita telkusta..... vihaan hamahakkeja.. stressed jos joku tuo yhdenkin lahelle niin ma liiskaan sen mun enkunsanakirjan valiin scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 5:21 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 5:07 am
Kissat on ihqui.<3 Koirat on tyhmia... twisted Anteeksi koira fanit!! rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 5:20 am
Liftrasir Mina muuten koskaan en ole pitanyt hevosista xd Tai siis, onhan ne ihan kivoja silleensa, mutta heppahullu en koskaan ole ollut... toisin kuin suurin osa kavereistani, jotka tuli hakkaamaan minua aina kun mainitsin jotain kavelevista makkaroista... stare Tuota noin... Itsekkin nuita metwursti nimikkeita jakelin, kunnes kamu pakotti ratsaille ja en ole sen jalkeen kylla hepotihoita nahnyt. Ja makkara puheet vahenneet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 3:25 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 6:47 am
Wakastan susia!!! heart
...Ja pupuja 4laugh
(Ei kovin hyva yhdistelma...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 24, 2005 11:25 am
No ei ole vaihtoehtona hevosia tai susia, ei domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 24, 2005 11:46 am
Oon kissaihminen. Oma kissani Samara on viime kevaan pentuja, toin sen Oulusta mukanani Keski-Suomeen. Hassu pieni otus, kovin "puhelias" ja aikamoinen hoseltaja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|