:] |
:} |
|
60% |
[ 15 ] |
(: |
|
40% |
[ 10 ] |
|
Total Votes : 25 |
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 12, 2005 7:37 am
Aww. Mina rakastan alkuperaisia muumeja. Niita suipponenaisia ja hassuja. Mutta ne, jotka tulevat TV'sta, on outoja. Nipsu on kaikkein ihanin, alkuperaisista. Hassu, musta koira <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 12, 2005 7:41 am
Juusto-chan Aww. Mina rakastan alkuperaisia muumeja. Niita suipponenaisia ja hassuja. Mutta ne, jotka tulevat TV'sta, on outoja. Nipsu on kaikkein ihanin, alkuperaisista. Hassu, musta koira <3 Pitaa paikkansa. ._. Oikea Niiskuneitihan on mm. vihrea eika keltainen, tv-sarja muuttelee...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 12, 2005 7:57 am
Niimpä. Ne tv-sarjan muumit ovat lapsellisia ja rumia. Alkuperäiset on paljon hienompia.
Ai onko Niiskuneiti alkuperäisesti vihreä? O__O Sitä en tiennytkään.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 5:42 am
Yay. Tanaan alkaa Muumit ihan alusta!!! ^___^ Jos olen kasittanyt oikein, niin Muumit tulis nyt joka arkipaiva.. Eli on ainakin jotain katsottavaa tollosta jos ei muuta ^___^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 6:10 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 6:25 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 6:57 am
Ja eikos tuossa jaksossa Muumipeikko ollut noiden sienten vaikutuksen alaisenakin biggrin Jotain sellaista muistelisin...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 7:29 am
Liftrasir Ja eikos tuossa jaksossa Muumipeikko ollut noiden sienten vaikutuksen alaisenakin biggrin Jotain sellaista muistelisin... xd sweatdrop surprised lol eek 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 8:00 am
Katoin just asken ne muumijaksot... ehheee vahanko ihania! Tahtoo heti lisaa! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 8:02 am
Mulla on hirmuinen maara muumijaksoja nauhalla! Lahemmas 100! Niita kattelen aina kipeena ja krapulassa! Eli olen kylla muumifani, sillon tallon taytyy kayda muumimuseossa taalla tampereella, ne luomukset on niin upeita!!! 3nodding Omaa suosikkia en osaa nimeta, mut poikakamuni tykkaa Haisulista! Pienena mulla oli muumiseinakello, mut se on mennyt rikki... crying
Edit/ Niiskuneiti on vihrea??? Ei se niissa muumimuseon toissa oo, ja ne on kai aika vanhoja... ninja Ainakin vanhempia kun japsi sarja...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 8:04 am
Minun lempihahmoni on aina ollut Nuuskamuikkunen blaugh Nipsu, Myy ja Haisuli kuuluu myos karkipaahan. Thehee~!
Ei hemmetti, olisi pitanyt nauhoittaa nuokin jaksot... tuskin niita enaa nauhallakaan on...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 8:25 am
Kaikista paras on nuuskis tosiaan 3nodding Mie aina pienenä luin sen ääninäyttelijän nimen timo torakaks, ja sepäs äitiä ja iskää nauratti whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 2:18 pm
Pakko saada muumeja jostain... eek Lisaa muumeja...
muumi muumi muumi muumi...
Wikipediasta: Moominmamma never denies anything from her child and his friends, not even smoking (she says it's good for the stomach).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 31, 2005 1:41 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 25, 2005 7:54 am
Muumithan rulettaa...
Niiskuneiti vihrea? Ja mina kun muistin etta kaikki muumit olivat alunperin ihan valkoisia vain, ja Tove Jansson oli hiukan nareissaan kun siina piiretyssa muumit oli eri savyisia eika kokonaan valkoisia... voin kylla muistaa vaarinkin...
Itse haluaisin nahda ne 1969 tehdyt Muumi animaatiot... Tietaakseni niita ei koskaan julkaistu Japanin ulkopuolella silla se oli liian raskasta tai jotain eika Tove pitanyt siita versiosta... Itsellani loytyy sen version intro-video ja naytti ihan mielenkiintoiselta. Niinkuin nahda etta minkalaisia ne siihne aikaan oli.
Ja niin, ei kylla tuossa suomessa tulleessaa Muumit animaatiossakaan noi Muumit niin puhtoisia ole... Just noi sienet, ja muutamat melko torkeatkin lausahdukset... Niita katsoessa ei koskaan voi olla aivan varman mita ne seuraavaksi sanovat tai tekevat... niita omituisimpia jaksoja onkin kaikkein hauskin katsoakkin... 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|