|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 11:41 am
Mikusagi När Agnes fixar så har vi picknick inomhus >.< JAG VET! I deras vardagsrum! whee Petsy skall komma också! Sådetså!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 12:53 pm
Kan vi inte ta och göra en till picknick till som jag kan vara med på hela tiden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 1:00 pm
Petsy kom inte crying Dålig stil. Hon värsta sa i feletån att hon skulle komma och så. stare Men det var jättemycket roligt ändå! VI KAN HA KUL UTAN DEJ, PETSY *sur*
Vem var Avery, btw? sweatdrop
Agnes (Arla lillasyster) kan ju kallas Chibi-chibi-chan xd Edit: eftersom hon tydligen liknar Chibi-chan fast är mindre, och "chibi" betyder "liten".
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 1:18 pm
Grim, Daenis och Avery var med också. De står inte på listan i första posten.
Oh, btw... surprised VALGARV BLEV JU ÄGD IGEN på mjölkdrickning xd :
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 1:39 pm
JAG VAR OCKSÅ DÄR! VISA UPPSKATTNING!! XDD
:rape:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 1:45 pm
Niddler Oh, btw... surprised VALGARV BLEV JU ÄGD IGEN på mjölkdrickning xd : mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 2:08 pm
GreenEyed JAG VAR OCKSÅ DÄR! VISA UPPSKATTNING!! XDD :rape: Jag var aldrig med när du var med crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 2:09 pm
Niddler Grim, Daenis och Avery var med också. De står inte på listan i första posten. Oh, btw... surprised VALGARV BLEV JU ÄGD IGEN på mjölkdrickning xd : DE ANMÄLDE SIG INTE! Just därför står de inte med. Man kan inte anmäla sig EFTER träffen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 2:10 pm
Vart har Valgarv tagit vägen crying , jag vill säga hej till honom biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 2:55 pm
Niddler Petsy kom inte crying Dålig stil. Hon värsta sa i feletån att hon skulle komma och så. stare Men det var jättemycket roligt ändå! VI KAN HA KUL UTAN DEJ, PETSY *sur* Ja, ni kan ha jättekul utan mej! biggrin
Men.. lite bortförklaringar: Jag var trött, hungrig, grinig, orka komma på picnic då? :'D Dessutom var det alldeles för mycket folk, mycket folk är, som sagt, skrämmande.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 3:35 pm
Petsy Niddler Petsy kom inte crying Dålig stil. Hon värsta sa i feletån att hon skulle komma och så. stare Men det var jättemycket roligt ändå! VI KAN HA KUL UTAN DEJ, PETSY *sur* Ja, ni kan ha jättekul utan mej! biggrin
Men.. lite bortförklaringar: Jag var trött, hungrig, grinig, orka komma på picnic då? :'D Dessutom var det alldeles för mycket folk, mycket folk är, som sagt, skrämmande.Såhär åtgärdar man sånt: Trött - Sov på buss/tunnelbana blabla Hungrig - Hallå? Picnic! Det enda man gör är att äta! Grinig - Krim sjunger "köp varmkorv köp varmkorv" 4819 gånger. xd Försök att inte le en smula efter det whee Mycket folk - Ta på solglasögon eller ninjakläder ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 3:42 pm
.. Jag ska tänka på det nästa gång. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 3:44 pm
Petsy .. Jag ska tänka på det nästa gång. xd Gör det xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 3:46 pm
Just det! Lyssna på Lingon och kom nästa gång.
GreenEyed: 1. Men du typ värsta improvisations-kom. 2. Du är liten och märks inte - då förstår du väl mig? 3. Förlåt då xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 11:58 pm
Petsy .. Jag ska tänka på det nästa gång. xd du skulle kommit petsy ;w;!!! jag tror inte jag har träffat dig nångång :O.. och btw avery kände jag igen från nått konvent O_O!! fast vet inte ivlket :3 men det va jävligt kul på picniken ^^ och s**t va arla är duktig på att dricka mjölk O_O! ninja vad va din reklam, reklam för? (arla)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|