|
|
|
|
Posted: Thu Aug 10, 2006 9:18 am
Mikusagi Mr_RPG Mikusagi Mr_RPG http://www.smogon.com/nb/ <--- Pokemon online Konstig URL *rädd för*vad är konstigt med den? o.O Det står inte "Pokémon" i den... varför skulle den då leda till en PKMN-sida?Dem har valt Koffing (av någon konstig anledning) som maskot, och därför heter den smogon. Petsy: Av någon anledning kan man inte länka direkt till netbattle sidan så pröva "www.smogon.com" istället.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 10, 2006 12:24 pm
Herr Rolleksspel: Så det är ingen officiell grej? Vad gör man på sidan?
Finns det några billiga PKMN-guider? Jag har till Röd, blå och gul redan... SÄLJER NÅGON BEGAGNAT? Något som vill byta kort med Miku? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 10, 2006 12:31 pm
jag fastnade i nåt pokémon spel, så jag orkade inte köra mer. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 11, 2006 2:13 am
Mikusagi Herr Rolleksspel: Så det är ingen officiell grej? Vad gör man på sidan? 1. Nej 2. Laddar ner netbattle/kollar info om pokemon (tror jag)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 19, 2006 12:58 pm
Jag har pokemon blå och gul domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 19, 2006 1:36 pm
w00t! Jag har sett en film om Pokemon till Wii! F*n vad snyggt det är!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 1:00 pm
jag har pokemon leavegreen och firered. jag har ett problem där. vad maste jag gör i tanibo-ruins?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 2:12 pm
Är det före eller efter elite four?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 12:12 pm
Mr_RPG Är det före eller efter elite four? det är l°angt efter elite four. det är 7 (ruins) i vatten. där har mycket ma°nga Icognito pokemon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 12:25 pm
Då kan jag inte hjälpa dig :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 1:54 pm
Min kompis har pokemon låten som ringsignal!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 23, 2006 2:16 pm
Mr_RPG Då kan jag inte hjälpa dig :/ tack i alla fall blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 23, 2006 2:26 pm
Någon som vet var man kan se vilka PKMNs som är med i Pearl respektive Diamond? Alltså, jag har sett sidor där det står vilka som är med i BÅDA men jag vill se skillnaden så kan jag och Lingon diskutera vem som skall köpa vilken version razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 8:34 am
Mikusagi Någon som vet var man kan se vilka PKMNs som är med i Pearl respektive Diamond? Alltså, jag har sett sidor där det står vilka som är med i BÅDA men jag vill se skillnaden så kan jag och Lingon diskutera vem som skall köpa vilken version razz Send link plx! Webaserat pokemon rpg : www.pokemoncrater.com
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 2:45 am
För er Pokémons fans kan jag nämna att även ett annat Pokémon spel är påväg. Pokémon Myster Dungeon - Blue Rescue Team. Spelet handlar om du som tränare som blivit förvandlad till en Pokémon själv och ska tillsammans med dina vänner (som såklart är Pokémons) hjälpa andra Pokémons med problem.
Har spelat spelet (släppts i U.S.A) och spelet börjar med att du svarar på en del frågor, beroende på vad du svarar blir du en viss Pokémon (jag blev en Mudkip) och efter det får du också en lista på ca 7 Pokémons där du får välja EN som ska vara din startkompis som.
Systemet är lite udda och jag fann det tyvärr inte allt för skoj. Men ni andra kan ju ge det ett försök om ni får chansen. Vill dock säga att ni bör testa spelet innan ni köper det. Eftersom som sagt, nytt stridssystem som ni kanske inte tycker är lika kul.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|