|
|
|
|
Posted: Tue Aug 22, 2006 11:49 pm
okay, men när man väl fått en server kan man inte byta. Det är hur dåligt som hälst egentligen gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 23, 2006 5:11 am
snelhest okay, men när man väl fått en server kan man inte byta. Det är hur dåligt som hälst egentligen gonk Lägg till mig på Xbox LIVE eller tella mig någongång på FF
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 23, 2006 9:11 am
Jag tror inte man kan tella mellan olika servrar, men jag addar dig på LIVE blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 23, 2006 10:09 am
snelhest Jag tror inte man kan tella mellan olika servrar, men jag addar dig på LIVE blaugh Gör så. Vet vi ens om vi är på olika servrar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 23, 2006 12:04 pm
Det ska gå att använda tells mellan servrarna... men det var massor av grejer man behövde skriva in... det är lättare att bara använda Playonline viewer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 26, 2006 10:30 am
Ingen har då lagt till mig än rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 26, 2006 10:36 am
Hatar LIVE nu... varför ska det vara så CP säkert. Har glömmt det lösenordet jag hade när jag gjorde kontot (det hotmailkontot LIVE är kopplat till). Så nu kan jag inte adda folk. Hur skitet som hälst scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 26, 2006 11:00 am
snelhest Hatar LIVE nu... varför ska det vara så CP säkert. Har glömmt det lösenordet jag hade när jag gjorde kontot (det hotmailkontot LIVE är kopplat till). Så nu kan jag inte adda folk. Hur skitet som hälst scream Öhm? Du kan ju lägga till folk direkt i dashboarden. Du borde även kunne ändra passportkonto.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 26, 2006 11:54 am
Ja, det kan man säkert, fast då måste jag först logga in på det kontot som jag inte kan lösenet till..... FAN det suger scream Men vad har du för handle i playonline? Där tror jag att jag kan lägga till dig, jag heter Darksylt i playonline
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 26, 2006 1:08 pm
snelhest Ja, det kan man säkert, fast då måste jag först logga in på det kontot som jag inte kan lösenet till..... FAN det suger scream Men vad har du för handle i playonline? Där tror jag att jag kan lägga till dig, jag heter Darksylt i playonline Heter Kupo SE på playonline också xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 26, 2006 1:22 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 26, 2006 3:28 pm
JAAA jag är snart lvl 15 nu *stålt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 27, 2006 12:07 am
snelhest JAAA jag är snart lvl 15 nu *stålt* Jag är bara 5 sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 27, 2006 7:54 am
Jag var lvl 18 cool tror jag...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 27, 2006 12:02 pm
Mr_RPG Jag var lvl 18 cool tror jag... HAXXOR!!! wahmbulance då har du fått ditt sub-job än? P.S jah spelar på Shiva
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|