|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 9:26 am
ecchan några gränser för storleken på bilderna? (menar både upplösning och kB) Gärna inte så att det blir en scroll som går horisontelt. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 9:30 am
Yannah Drevlin ecchan Itachi-chan Nja jag vet inte sweatdrop kommer invänta drevlins svar... Vad ska jag svara på? x_x du har ju redan svarat! smile strax innan du skrev detta! OK...är trött så jag visste inte vad hon ville veta. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 9:32 am
Undrar fortfarande om det är okey att lägga upp mina fetish bilder här sen, när nu dom blir av...?
Och Nej, Inte sexuellt. Fetish är bara vackert till en "speciell" nivå xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 9:40 am
Mushi Drevlin Mushi Undrar fortfarande om det är okey att lägga upp mina fetish bilder här sen, när nu dom blir av...? Och Nej, Inte sexuellt. Fetish är bara vackert till en "speciell" nivå xp Jodå...lär säkert vara lugnt. Så länga man kommer ihåg att Gaia håller sig till PG-13. 3nodding Du får kolla igenom dom sen när dom väl är fixade och bedömma det då. Jag gillade ju sånt redan när jag var runt 11.... xp OK...if you say so. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 9:40 am
Drevlin Mushi Man ser knappt vad dina bilder föreställer, och det är ett stort minus.... sweatdrop Behöver det inte vara. Kan också vara ganska snyggt. wink Jag tyckte bilderna var sjysst. Dem var skarpa iaf. Dock har jag inte en aning vad det var på den ena bilden (blommar såg jag), men något iaf som jag aldrig kommer lista ut vad det är. blaugh =viskar= jo... dom sög... xp domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 9:41 am
Mushi Drevlin Behöver det inte vara. Kan också vara ganska snyggt. wink Jag tyckte bilderna var sjysst. Dem var skarpa iaf. Dock har jag inte en aning vad det var på den ena bilden (blommar såg jag), men något iaf som jag aldrig kommer lista ut vad det är. blaugh =viskar= jo... dom sög... xp domokun Det där var att ta i... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 9:51 am
Drevlin Mushi Drevlin Mushi Drevlin Behöver det inte vara. Kan också vara ganska snyggt. wink Jag tyckte bilderna var sjysst. Dem var skarpa iaf. Dock har jag inte en aning vad det var på den ena bilden (blommar såg jag), men något iaf som jag aldrig kommer lista ut vad det är. blaugh =viskar= jo... dom sög... xp domokun Det där var att ta i... stare Tycker jag absolut inte. xp I alla fall inte från min synvinkel, visst... Du kanske gillar dom. Men jag tyckte att dom var EXTREMT tråkiga, EXTREMT svåra att se vad det var (förutom blomman om man orkade bry sig) och EXTREMT ointressanta. domokun Och det är MIN åsikt. Jaja...alla har olika åsikter. Men sög...det tycker jag ändå var att ta i. Jag har sett MYCKET hemskare bilder. Samt så är det NÄRbilder...det betyder att dme är tagna på nära håll och kan vara lite små svårt att se vad det är. Sen om det är tråkigt är upp till var och en... Nope, den sög. Många bilder som gör, det vet jag. 3nodding Det är MIN åskit..fortfarande 3nodding Till och med Jag kan hitta intressantare grejer och ha dom som närbilder. stare Bara för att det är en närbild så BEHÖVER det inte vara oidentifierbart som maten i min skola... stare stressed xp domokun (Hatar att fler än jag är inloggad på gaia på min dator, Jag ska stänga av marcus snart... scream eek whee sweatdrop crying stare )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 10:09 am
Mushi Man ser knappt vad dina bilder föreställer, och det är ett stort minus.... sweatdrop Mmkej, kul att höra andras åsikter ^^ Det första är en lotusblomma, och det andra är en vägg. Jag gick runt och lekte med makrofunktionen, och då kan det bli lite mysko bilder ibland... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 10:53 am
Jag ska nog hålla käften från och med nu... v_v Jag säger ändå inget rätt. Allt bara är fel med mig, allt jag säger. Kanske lättast bara att nicka och le till allt alla säger.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 10:55 am
Drevlin Jag ska nog hålla käften från och med nu... v_v Jag säger ändå inget rätt. Allt bara är fel med mig, allt jag säger. Kanske lättast bara att nicka och le till allt alla säger. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 11:04 am
icedrop Drevlin Arachnaphobia Drevlin Jag ska nog hålla käften från och med nu... v_v Jag säger ändå inget rätt. Allt bara är fel med mig, allt jag säger. Kanske lättast bara att nicka och le till allt alla säger. sad Som om det inte är så då...? Allt jag säger sätter sig alla emot och trycker mig ner i skiten för det med huvudet före. Jag som går Media med inriktning Foto kan inte ens snacka om foto. Mina bilder blir aldrig bra, jag kanske borde lägga av med skolan också. sluta vara så negativ Pierre sad det är bara bra att säga vad man tycker. ...och sedan bli kallad idiot för det? Ja...JÄTTE bra. o_ô Fan...om *censur* vore här skulle han/hon säkert klanka ner på mig för att jag är negativ också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 11:07 am
Drevlin ...och sedan bli kallad idiot för det? Ja...JÄTTE bra. o_ô Fan...om *censur* vore här skulle han/hon säkert klanka ner på mig för att jag är negativ också. Tänk positivt... Eller nåt.. (: Förresten, skulle man kunna få se några fler bilder du tagit? Gillade den första ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 11:07 am
gah nu ska jag inte säga nåt jag heller då. sweatdrop tycker bara att du ska stå för det du tycker och inte låta andra trycka ner dig. Låt Mushi tycka att bilderna är dåliga/tråkiga whatever, det är hennes åsikt. Jag tycker däremot att Arachanobias bilder var intressanta, det är min åsikt.
well ska inte säga mer nu -_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 11:08 am
icedrop gah nu ska jag inte säga nåt jag heller då. sweatdrop tycker bara att du ska stå för det du tycker och inte låta andra trycka ner dig. Låt Mushi tycka att bilderna är dåliga/tråkiga whatever, det är hennes åsikt. Jag tycker däremot att Arachanobias bilder var intressanta, det är min åsikt. well ska inte säga mer nu -_- Intressanta? wink bra ord *skrattar lite för sig själv* ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2004 11:10 am
icedrop gah nu ska jag inte säga nåt jag heller då. sweatdrop tycker bara att du ska stå för det du tycker och inte låta andra trycka ner dig. Låt Mushi tycka att bilderna är dåliga/tråkiga whatever, det är hennes åsikt. Jag tycker däremot att Arachanobias bilder var intressanta, det är min åsikt. well ska inte säga mer nu -_- Jag höll med om att folk kan ha olika åsikter... Nåja...ska väl inte säga mera. Men det som vore kul iaf är om folk inte bara säger att "Nej, den sög". Utan på samma gång kan förklara VARFÖR man tycker så. Nåja...enough said from me. Innan någon mera börjar klaga... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|