|
|
|
|
Posted: Sat Jul 22, 2006 4:33 am
[>]Jag håller också andan när jag går nån/nån går förbi mig som ser äcklig ut. [^] Om nån varit på toaletten, och jag måste också in, kan jag aldrig gå in direkt efter att nån kommit ut. Jag måste alltid vänta minst 5min. [<] Jag kan skämmas för mig själv i flera år efter att jag skämt ut mig eller gjort nåt pinsamt. [v] Jag är sämst på att ta kritik. [>] Jag blir hur grinig som hellst och muckar med alla när jag har mens.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 22, 2006 4:58 am
Jag går ofta på a-brunnar och säger albin eller apa. .____. jag samlar på svampbobsaker XD keften jag är inte tönt jag stavar fel med flit tillexempel: phåwp (=pop) ninja Jag är utseendefixerad T___T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 22, 2006 7:17 am
När jag gick i låg- och mellanstadiet var jag rätt populär men det var påfrestande så jag sökte mig till utanförskapet. domokun Mina släktingar ser mig som en lugn person. Jag KAN vara lugn, om det behövs. Ibland när jag skall sova tänder jag lampan flera gånger för att se att det inte finns några lockesspindlar i rummet (fast jag kollar väl mest vid/på sängen). När jag gick i mellanstadiet trodde mamma att jag var lesbisk. (Dude, mellanstadiet, då lekte jag fortfarande med mitt dockskåp, inte tänkte jag på läggningar heller) Min storebror blev bortadopterad för läääänge sedan. Pappa är inte säker på hur mitt IRL-namn stavas. Pappa ger mig rysningar. I mellanstadiet sminkade jag mig ifall det var klassfest (det visste ni i alla fall inte! Eller?) Jag hade geografifobi en gång i tiden. Inte längre. biggrin Det fanns planer på att operera bort mina polyper, men så åt jag pencilin och de krympte. IN YOUR FACE, DOCTORS! Jag var förtjust i gråsuggor när jag var liten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 22, 2006 7:34 am
* När jag blir rastlös så slår jag med händerna som massörer gör, fast på mitt ben istället. * Ibland börjar jag leta utan att veta vad jag letar efter, men jag hittar alltid något. razz * När jag är förvirrad viftar jag med armarna, som chibifigurer kan göra. * När jag var liten trodde jag seriöst att alla människor kunde läsa mina tankar, därför tog jag ofta stort avstånd från alla. * Jag har Klaustrofobi. (Rädsla för att trånga utrymmen, för att bli instängd) * Jag har även Nekrofobi. (Rädsla för döden)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 22, 2006 11:06 am
. Jag kan rodna när jag tänker på saker som inte alls är pinsamma [w00t?] . Jag är väldigt mkt tidspessemist [Måsta alltid vara i tid och s**t.] . Jag suger på att ta viss kritik [Ingen får kritisera mina kreationer!] . Jag är typ petitesttekniker [Vill ha ordning på allt och alla.] . Jag vill planera allt [Allt.. Typ även kärlek. ;___;] EDIT: . Jag tänker konstiga tankar om drömmar och elefanter ["Det gör inget om elefanterna på nattlinnet springer iväg, jag är ändå liten jag kan inte göra något åt det"] . Jag bryr mig inte om jag gör mig illa [EMOKNÄ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 22, 2006 12:11 pm
- Det ska sjukt mycket till för att jag ska bli stressad. Då snackar vi om väldigt mycket. - Jag kan puffa upp mina glassögon på nästan genom att röra grimaser. - Jag blir jättekramig när jag är trött. - Jag fryser aldrig. - Jag kan sprätta iväg saker med min tumme på ett väldigt konstigt sätt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 22, 2006 12:12 pm
Jag börjar gråta av ingenting, men det vet nog de flesta som träffat mig. Jag blir inte ledsen på riktigt... Jag bara... Är överdrivet känslosam? ;>_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 22, 2006 12:22 pm
Jag njuter av att plocka skräp Min vanligaste tvångstanke är att jag (i hjärnan) skriver ord eller meningar med fötterna på ett tangentbord, typ som DDR med bokstäver. Varje gång försöker jag få det till ett jämnt antal knapptryckningar. Det är ganska jobbigt. Jag kissar sittande. Urinoarer fungerar också. Jag tycker att jag är väldigt snygg. Jag trivs jävligt bra med att vara bäst. Jag har en medfödd rädsla för att göra fel (vilket ger olika konsekvenser) Jag har ofta svårt för att acceptera att andra inte tycker likadant som jag. På lika sätt ser jag väldigt gärna ner på rökare. Undantag finns bland vänner (för att de är mina vänner, duh). Jag kan (typ) inte gråta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 22, 2006 1:05 pm
Aranea: misa ha så också. .__.
/det händer att jag biter på mina naglar. /Jag kan plötsligt spärra upp ögonen och stirra rakt ut i tomma intet utan anledning. /Jag river på min underläpp. /Jag avskyr fjortisar som pratar i telefoner. /Jag kan prata om något som ingen förstår och ändå fortsätta. >.> /Jag gillar att kurra ihop mig i stolar, soffor, människors armar och hörn. Bara att jag inte vågar visa det. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 22, 2006 2:29 pm
Dark Erica [>]Jag håller också andan när jag går nån/nån går förbi mig som ser äcklig ut. [^] Om nån varit på toaletten, och jag måste också in, kan jag aldrig gå in direkt efter att nån kommit ut. Jag måste alltid vänta minst 5min. [<] Jag kan skämmas för mig själv i flera år efter att jag skämt ut mig eller gjort nåt pinsamt. [v] Jag är sämst på att ta kritik. [>] Jag blir hur grinig som hellst och muckar med alla när jag har mens.
[^] Jag går absolut inte på A-brunnar, eller några andra brunnar. Jag försöker också få andra jag umgås med för tillfället att inte trampa på dem (Kommer speciellt ihåg att jag buttade Valgarv bort från en, så han ramlade in i en gammal gubbe >.> )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 3:51 am
* Jag är väldigt fixerad vid hur mitt hår ser ut.
* Jag får klaustrofobiska tankar o känner mig otroligt obekväm när jag bär handskar som täcker fingrarna o.O
* Jag har en viss fobi för djupt vatten då jag nästan drunknat som yngre.
* Jag har nästan dödat en kille under ett slagsmål >_>
* Jag har aldrig provat knark, snus eller rökt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 10:06 am
Angelo * Jag har en viss fobi för djupt vatten då jag nästan drunknat som yngre. Samma här, jag blir helt skräckslagen när jag inte ser mina egna fötter när jag badar. Dark Erica [>] Jag blir hur grinig som hellst och muckar med alla när jag har mens.
Det är nog inget ovanligt egentligen. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 11:11 am
Sakana-sama Dark Erica [>] Jag blir hur grinig som hellst och muckar med alla när jag har mens.
Det är nog inget ovanligt egentligen. razz Det är för mig, för när jag inte har mens är jag hur trevlig som hellst. ;3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 3:08 am
~ mitt hår bakom löshåret har blivit en platt dread O: ~ jag lyssnar konstant på The Liar i hopp om att the wonderful Stephen Fry shall improve my english with that silly public school accent heart ~ när jag är mycket nervös så tror jag att jag är törstig och tvingar i mig massa vatten ~ starka lukter av t.ex dålig andedräkt och svett får mig att svimma ~ jag har otrolig bacillskräck när det gäller vissa saker. ganska många saker faktiskt. ~ när jag tänker på saker jag inte vill tänka på gör jag konstiga ljud för mig själv, mest "stupid stupid stupid".
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 6:48 am
Sakana-sama Angelo * Jag har en viss fobi för djupt vatten då jag nästan drunknat som yngre. Samma här, jag blir helt skräckslagen när jag inte ser mina egna fötter när jag badar. Jag gillar inte hellre att inte se botten/fötterna när jag badar. Ändå tog jag dykcert. Jag är korkad. Niddler Min vanligaste tvångstanke är att jag (i hjärnan) skriver ord eller meningar med fötterna på ett tangentbord, typ som DDR med bokstäver. Varje gång försöker jag få det till ett jämnt antal knapptryckningar. Det är ganska jobbigt. Wtf, sånt har jag också o.O Eller så gnisslar jag med tänderna istället för grejsa med fötterna i hjärnan (det där lär skumt xD) xDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|