|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 23, 2005 1:26 am
Tnitti Wicked *halirutsii ihan palasiksi* heart crying heart *on palasina* crying heart Uuu! Palapeli!! <3 *keraa palaset ja kokoaa pikaliiman kanssa Tnitin entiseen kuosiinsa, ettei tartte murusina kissansa kanssa heilua ja ihteaan esitella. 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 23, 2005 2:44 am
Tnitti Ja mie sinnuuuu ;___;~~~~~~<33333 Uh, siun tyyli on muuttunut o.o misson vihrea tyyli? ;_; misson mian nainen! ;_; Min vaihtelen tyyliani tosi usein. x__X Mutta sama Uzu mina edelleen olen. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 23, 2005 12:19 pm
... scream domokun !!
whee *Hali.*
... heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 23, 2005 8:17 pm
Wicked Tnitti Wicked *halirutsii ihan palasiksi* heart crying heart *on palasina* crying heart Uuu! Palapeli!! <3 *keraa palaset ja kokoaa pikaliiman kanssa Tnitin entiseen kuosiinsa, ettei tartte murusina kissansa kanssa heilua ja ihteaan esitella. 4laugh *Repeaa ja antaa Wickedille lisaa puuhaa aikansa kuluksi.* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 24, 2005 4:48 am
Hey hey hey... tervetuloa takaisin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 8:43 am
Ty-chan Wicked Tnitti Wicked *halirutsii ihan palasiksi* heart crying heart *on palasina* crying heart Uuu! Palapeli!! <3 *keraa palaset ja kokoaa pikaliiman kanssa Tnitin entiseen kuosiinsa, ettei tartte murusina kissansa kanssa heilua ja ihteaan esitella. 4laugh *Repeaa ja antaa Wickedille lisaa puuhaa aikansa kuluksi.* xd *ottaa taskustaan teipin ja teippaa Ty-chanin takaisin ehjaksi*
Kauhee kun te sotkette taalla... razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 11:43 am
Joo, en ole koskaan nahnytkaan, mutta Grimmuli toivottelee tervetulloot sinnepain ^^
Upea avi siulla cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 30, 2005 12:26 am
Wicked Ty-chan Wicked Tnitti Wicked *halirutsii ihan palasiksi* heart crying heart *on palasina* crying heart Uuu! Palapeli!! <3 *keraa palaset ja kokoaa pikaliiman kanssa Tnitin entiseen kuosiinsa, ettei tartte murusina kissansa kanssa heilua ja ihteaan esitella. 4laugh *Repeaa ja antaa Wickedille lisaa puuhaa aikansa kuluksi.* xd *ottaa taskustaan teipin ja teippaa Ty-chanin takaisin ehjaksi*
Kauhee kun te sotkette taalla... razz Nii-in. Me ollaan kauheita sotkijoita. blaugh *Halaa Wicked-pomoa, koska se oli huomaavainen ja teippasi Ty-chanin.... Moni ei valttamatta siihen hommaan ryhtyisi. ninja stare *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 30, 2005 12:49 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 30, 2005 3:18 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 10:16 am
Tnittii!! heart Muistatko mua??? Pidin piiiiiiiiiiiiiiiiitkan tauon ja tulin takaisin Gaiaan! ^^ Toivottavasti et jaany heti taas pois, kun et oo enempaa postannu!!!! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 27, 2005 4:53 am
heiputi.. jos minua viela muistat.. olin se stalkkari galleriassa silloin joskus smile )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|