|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 7:40 am
Een hoop ellende momenteel gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 1:46 pm
Euhm zomarvakantie ?? *hides*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 9:46 am
[KH]Sasuke Euhm zomarvakantie ?? *hides* Hehe same here!! Wat ga je doen? smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 9:47 am
nou ik bne wel benieuwd naar jullie gedachte hierover
EEN WIJZE LES
Een secretaresse, een verkoper en hun manager vinden tijdens de lunchwandeling een oude olielamp. De manager wrijft de lamp op en er verschijnt een geest, die zegt: "Jullie mogen alledrie een wens doen." De secretaresse gilt meteen: "Ik wil naar de Malediven, heerlijk in de zon op het strand liggen." Floep, weg is ze. De verkoper roept: "En ik wil naar New York, met een portefeuille vol geld om te winkelen." En hup, ook hij is ervandoor. "Jij bent aan de beurt." zegt de geest tegen de manager. Die zegt: "Ik wil die twee terug op kantoor na de lunch!"
Tip: Geef altijd voorrang aan je baas.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 1:09 pm
Ice-kit nou ik bne wel benieuwd naar jullie gedachte hierover EEN WIJZE LES Een secretaresse, een verkoper en hun manager vinden tijdens de lunchwandeling een oude olielamp. De manager wrijft de lamp op en er verschijnt een geest, die zegt: "Jullie mogen alledrie een wens doen." De secretaresse gilt meteen: "Ik wil naar de Malediven, heerlijk in de zon op het strand liggen." Floep, weg is ze. De verkoper roept: "En ik wil naar New York, met een portefeuille vol geld om te winkelen." En hup, ook hij is ervandoor. "Jij bent aan de beurt." zegt de geest tegen de manager. Die zegt: "Ik wil die twee terug op kantoor na de lunch!" Tip: Geef altijd voorrang aan je baas. Die is HAAAAAAAAAARD!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 1:10 pm
Ice-kit nou ik bne wel benieuwd naar jullie gedachte hierover EEN WIJZE LES Een secretaresse, een verkoper en hun manager vinden tijdens de lunchwandeling een oude olielamp. De manager wrijft de lamp op en er verschijnt een geest, die zegt: "Jullie mogen alledrie een wens doen." De secretaresse gilt meteen: "Ik wil naar de Malediven, heerlijk in de zon op het strand liggen." Floep, weg is ze. De verkoper roept: "En ik wil naar New York, met een portefeuille vol geld om te winkelen." En hup, ook hij is ervandoor. "Jij bent aan de beurt." zegt de geest tegen de manager. Die zegt: "Ik wil die twee terug op kantoor na de lunch!" Tip: Geef altijd voorrang aan je baas. .... Die baas is SLIM!!!! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 8:17 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 9:48 am
Op dit moment twijfel ik zeer aan mijzelf, en met name mijn capabiliteit als leerkracht, al was vandaag niet helemaal mijn schuld, en lag het ook aan de kinderen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 11:19 am
slapen ><"
oi..je moet niet twijfelen..je kan nu wel een "klote"dag hebben...maar dat betekent niet dat je gelijk incapabel bent smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 11:21 am
Kitt, ik weet zeker dat het goedkomt. Ik WEET dat je een goede lerares bent, je houdt mij zelfs onder controle xd En dat lukt maar heel weinig mensen. Dus twijfel niet zo aan jezelf, een klotedag is op zich heel normaal, ook al is het... nou ja, klote. Het komt goed!
Waar ik aan denk... morgen moet ik 2 proefwerken inhalen, maatschappijleer en Nederlands. En ik heb geen zin om 3 uur extra te blijven vanwege die stomme proefwerken xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 12:00 pm
Ik moet morgen ook een proefwerk inhalen: Economie. Ik heb vandaag trouwens gesprek gehad met studiebegeleider. Er vielen nogal wat stiltes, waardoor ik me wat minder op mijn gemak voelde...
Echt, ik moest al twee weken geleden mijn spreekbeurt houden, eerst was m'n maatje er niet, toen viel de leraar twee keer uit, toen werd ik ziek, toen viel hij weer uit, en vandaag weer, is echt vaag...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 12:06 pm
euh aan wat ik net heb gedaan..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 22, 2005 7:55 am
Bedankt voor de steun peeps XD En Uum, ik weet niet of ik je onder controle hou XD Ik ben zelf erg geflipt; jij houdt eerder MIJ onder controle!!!
Succes met alle tentames, toetsen, examens ENZOVOORTS!!!! Allemaal!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 22, 2005 9:56 am
[KH]Sasuke Diablo 2 spelen ... Ik wil level 50 worden.. Wachten op een speciale post van een meisje >_< Welke char heb je? Ik speel HC met Pala lvl 71 xD Denk ik.. heel weinig gespeeld laatste tijd..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 29, 2005 10:34 pm
Koninginnedag ('t is lelijk weer!) en err had per ongeluk me vriendje vals beschuldigt ergens van sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|