|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 5:00 am
Det skriker Ruska-attityd om den biggrin Vi gillar Ruska för att hon är som hon är, och signaturen är som Ruska är ^^ Jag skrev igen för folk verkar ju dissa tråden *blåsa liv i* Kom igen då! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 10:04 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 11:21 am
Jag tycker faktiskt den är rätt så trist, men bannern för asexuality guild är söt ._.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 12:46 pm
Het bild, men texten är jobbig för man ser bara halva. dramallama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 5:41 am
Dyrka. Även om jag tror det skulle vara lite mer estetiskt tilltalande med bara en bild.
Men som sagt: domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 6:48 am
Den är väl rätt häftig, men jag tror att man uppskattar den mer om man vet var bilden kommer ifrån sweatdrop Jag känner nämligen inte igen det.
Heh, värsta spännande att se vad folk säger om min eftersom ena bilden är random, så man vet ju inte vad nästa person kommer se! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 9:48 am
Den bilden jag fick upp var rätt tråkig, för det var en vanlig bild på Din avatar. Men eftersom det var Miku's avatar, så var den bra. whee
Den andra är het, har också läst den flera gånger :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 1:23 pm
Åsiktssignatur ftw. Fast jag fattar inte aidsgrejerna och jag orkar inte trycka på länkar. Länkar suger. Men det är lagom Erica-skumt liksom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 3:41 am
uhm well emo. :3 men alla bilder med såna gula emogubbar har han som ritat dom tagit bort sist jag kollade upp honom för att alla stjäl dom utan att fråga och att han var jättelessen för det .-. fin avi art också. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 12:49 pm
Mm, jag vet. Men så är det... alla stjäl hit och dit <_>
Rätt tråkig, faktiskt... eller alltså, den är inte direkt en sådan man stannar och kollar på, så jag hade nog inte sett den. Typ.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 3:32 pm
lol? 50-tals reklam? härligt razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 07, 2006 12:47 am
Den skrämmer mig, jag tycker att den är obehaglig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 07, 2006 10:22 pm
Mikusagi's signatur är intressant eftersom det alltid är en ny bild som dyker upp. razz Och jag gillar Asexuel bilden också. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 08, 2006 10:46 am
Petsy, din avatar art är väldigt söt >w< (Vem har gjort den? ninja ) Texten är gullig. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 08, 2006 1:03 pm
Oh my, grymt het bild. Jag säger då det, synd och skam att brudar inte kan ha skägg -_-;;; <3 Still jobbigt med länkar, fast jag klickar aldrig på dem... hmm... kanske är det därför det är jobbigt? o.O xP Oh well, like it.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|