|
|
|
|
Posted: Wed Jun 21, 2006 3:06 am
JAG HATAR DET NYA UTSEENDET!!! D:< Jag tyckte om den förförra. ;_;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 21, 2006 3:07 am
Om de byter ut loggan skulle jag nog kunna tänka mig att gilla den mer. Det och förstorar upp avataren lite, den ser bara liten och pixlig ut för mig nu /: Gillar länkarna längst ner på sidan också, men menyn längst upp är inte så het ._.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 21, 2006 3:20 am
och jag vill ha gratis saker! var finns the walkthrough s**t? xDD
oh nvm jag hittade det.... går ******** new gaia.... det var bättre förr.... *knarrknarr* *hämtar gratis saker*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 21, 2006 3:48 am
halcyon. revolver och jag vill ha gratis saker! var finns the walkthrough s**t? xDD
oh nvm jag hittade det.... går ******** new gaia.... det var bättre förr.... *knarrknarr* *hämtar gratis saker* Huh? o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 21, 2006 3:59 am
Aranea halcyon. revolver och jag vill ha gratis saker! var finns the walkthrough s**t? xDD
oh nvm jag hittade det.... går ******** new gaia.... det var bättre förr.... *knarrknarr* *hämtar gratis saker* Huh? o.O huh? walkthrough grejen där man får saker som finns på framsidan hittade jag inte höhöhöhöh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 21, 2006 4:06 am
me not likes D:
Jag gillade förra mer än den här...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 21, 2006 4:25 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 21, 2006 6:03 am
Tycker det känns jefla rörigt. Skönt att dom tagit bort alla .gif bilder och skit dock. q:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 21, 2006 6:29 am
Jag hatar det jag hatar det jag hatar det!!1! Det är fan skit tomt överallt. Mer färg ffs!
Vadå gratis grejer? o__O :0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 21, 2006 6:32 am
Dark Erica Jag hatar det jag hatar det jag hatar det!!1! Det är fan skit tomt överallt. Mer färg ffs! Vadå gratis grejer? o__O :0 Första sidan, leta efter där det står "free items" eller nåt. Man får ett newbie-kit :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 21, 2006 7:53 am
Jag tycker inte att avataren i hörnet är något problem. Jag märker den ändå inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 21, 2006 7:56 am
Hopey Niddler Hopey Och vad är det med dom glada typ IRL:arna? <_> Är inte det här en hemsida? Eeh? o.O Jag fattar inte vad du menar. Men dom där semester-snubbarna! Kanske uttryckte mig fel. Men jag menade, men wtf. Gaia har väl ingenting att göra med solsemester? .. Okej, jag stör mig mest bara på dom. För jag känner att dom inte har något att göra med Gaia, dom som var där uppe förut var ju mer relaterade till Gaia pga att dom hade på sig items och så.De kanske är hawaiianer? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 21, 2006 7:58 am
Jag tycker Gaia ser riktigt bra ut nu, kanske lite rörigt nu i början eftersom man inte hunnit vänja sig. Usch på alla konservativa människor som vill att allt ska vara som det alltid varit, ni beter er som gamlingar. ;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 21, 2006 8:01 am
Btw, angående det där med menyerna där uppe och loggan som tar upp "1/4 av skärmen"... Hur var det förut då? Om man inte hade klickat bort den där biten med bilder och hover-texter tog det upp halva skärmen, typ <.< Och dessutom var den ful.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 21, 2006 8:17 am
jag är en pensionär. klart att det var bättre förr. även om jag inte kommer ihåg det! vadå för bit med bilder och hovertext? den översta? den var iaf något mer conspicuos. this is too ******** bright for my emo eyes Dx
jag tyckte inte om den förra layouten heller, men a**å streck som avbryts tvärt? massa vitt och non-avatarer som är skitglada ute i solen? (eller är det alla admins? o.o )
jag tror att dom försöker skrämma bort eller iallafall hårdirritera alla emokids med allt vitt. o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|