|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 19, 2006 3:48 am
Jag kommer ;D Fast det visste du väl redan. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 19, 2006 6:24 am
Niddler Jag är rätt så säker på att jag kommer att närvara alla dagarna, inklusive Gävleträffen dagen innan. whee Finns det möjlighet till int0rnet i närheten question Om jag hade en router och ch lång jävla nätverks kabel skulle det gå.. sådära en 50m lång kabel.... jag bor på 5 vånigen och har 25mbit/s upkopling....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 19, 2006 6:27 am
Daenis Lito jag kommer biggrin !! .. men jag jobbar på fredag XD.. från 1600 till 2000 så jag kan väl komma efter det va ? razz det är lungt det är ju drop in.... du Daenis snaka med alla dina polare som är intreserade att dom kan komma....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 19, 2006 6:30 am
prrnill Jag kommer ;D Fast det visste du väl redan. ^^ JO^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 19, 2006 3:47 pm
Little_Angel86 Daenis Lito jag kommer biggrin !! .. men jag jobbar på fredag XD.. från 1600 till 2000 så jag kan väl komma efter det va ? razz det är lungt det är ju drop in.... du Daenis snaka med alla dina polare som är intreserade att dom kan komma.... jag har snackat med dom flesta jag känner redan så XD.. (btw jag hitta värsta gay kepsen idag jag ska lätt ha på gaiaträffen) XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 20, 2006 10:29 am
Okäj, Kurenai's mor vara dum, inte låta Kurenai komma. ; 3; Döda mig eller vafan ni vill, men Kurenai måste lyda sin mamma. XDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 22, 2006 12:35 pm
Jag tycker att det var en riktigt härlig "kväll" whee Klad Arla.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 12:57 pm
Jag måste hålla med arla razz .. det va massa bra ^w^!!!
det va som jcult fast mindre och mysigare biggrin och man fick sova vart man ville xd !!
roligt att du kunde komma arla biggrin !!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 06, 2006 6:24 am
jo det var jävligt nice faktiskt... det öste på som fan... jag tackar alla som hjälpte till med städnigen biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 06, 2006 8:00 am
Haha, lite sent att påpeka, men jo. Det var en grymt skön kväll! Hoppas det blir fler, Angelito! Och jag skulle lätt ha hjälpt till att städa om inte mitt tåg gick så jäkla tidigt..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|