Joko sinulta loytyy? |
Tatuointi |
|
7% |
[ 3 ] |
Lavistys |
|
25% |
[ 10 ] |
Molemmat |
|
2% |
[ 1 ] |
Ei viela, mutta ehka jonain paivana |
|
35% |
[ 14 ] |
Ei oo, ei tuu |
|
30% |
[ 12 ] |
|
Total Votes : 40 |
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 01, 2005 10:29 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 6:16 am
Nainko unta, vai mainitsiko joku tosiaan viivakoodin tatuointina? En jaksa lukea mutta silti... Satuin innostumaan tuosta ajatuksesta aika lailla. ^^ Eilen selitin kamulle, kuinka hieno se olisi, ja sitten ajoin pyoralla suoraan syvaan latakkoon (kilttina ihmisena kastelin myos bestikseni jota satuin silloin kyytsaamaan...) ja siina sitten. confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 12, 2005 7:21 am
korvikset ovat cool heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 12, 2005 8:42 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 13, 2005 11:21 pm
Miulla on kaksi lavistysta oikeassa korvassani ja kolme vasemmassa. Mutta siihen se sitten jaakin. Tatuoinnin ottamista en ole koskaan kovin vakavasti harkinnut... sellainen olisi kylla cool, mutta... *paattamaton*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 4:47 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 4:50 am
yea. mulla on kaksi tatuointia. mutta ei niista enempaa ^^ ne on mun!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 4:57 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 11:39 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 11:49 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 15, 2005 6:34 am
Miulla ei ole tatuointia tai lavistysta, ei edes korvarenkaita. En tieda tuleeko ikina. Tosin, laitoin vastaukseni tuohon polliin "Ei viela, mutta ehka joskus"- kohtaan, silla olen suunnitellut ostavani joskus tatuoinnin. Toinen idea olisi serkun (joka on miun tosi hyva ystava lapsuudesta, voisi hanta bestikseksikin kutsua) ja minun kanssa yhdessa ostetut, jotenkin ikuista ystavyytta symboloivat tatuoinnit. Ja toinen olisi..... Esim. kuva Jeesuksesta ristilla, kultainen risti pilvien seassa, joku jae (esim. 1.Kor: 13:13) tai jotain muuta kristinuskoon vahvasti liittyvaa. Tunnustuksena uskostani.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 17, 2005 4:58 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 17, 2005 5:05 am
Minulle riittaa ihan yhdet korvanreiat... milloinkahan viimeksi korviksia pidin, hmm...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 17, 2005 9:18 pm
Näin ihan ohimennen kyselen vaan teiltä kaikilta, jotka tykkää ottaa noita riimuja, kanjeja ja muuta shaibaa, jotka kuulemma tarkoittavat jotain. Onkos teillä koskaan kiemurrellut mieleen sellainen inha pikku ajatus, että teille on käynyt vähän samalla tavalla, kuin siinä entisessä (olikos se nyt Pepsin)mainoksessa? Luulet että siinä lukee "Tiikeri", tai "lohikäärme", tai jotain suojaloitsuja, mutta oikeasti siinä lukeekin jotain tyyliin "makkarasoppa", "finni", tai joku blondivitsi?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 17, 2005 10:50 pm
Mina en ole moista suunnitellut ottaa, mutta kieltamatta kaynyt mielessa se hassu juttu... Ai etta se olisi niin loistavaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|