*suckar* Trodde jag hade redan nämnt det hära. Men en orsak tack!
Borde det inte vara trådskaparen som anger reglerna?
Posted: Mon Jul 03, 2006 12:19 am
Mikusagi
Drevlin
Lou-chan
SUPER NINTENDO. >:B
*suckar* Trodde jag hade redan nämnt det hära. Men en orsak tack!
Borde det inte vara trådskaparen som anger reglerna?
Förlåt men jag la till lite regler eftersom det inte ens fanns några. Jag vill inte ha en tråd där det är 20 sidor där folk skriver EN sak och sen utgör det hela deras post. Det är mera intressant att kunna få veta VARFÖR folk gillar konsolen. Men bryr man sig inte om det behöver man inte läsa allt. Men skulle detta bli ännu en tråd där folk bara skriver "PlayStation/PlayStation 2/Nintendo/Nintendo 64/Game Cube/ XBox/Nintendo DS" o.s.v så kommer jag att låsa den eftersom den blir väldigt onödig då. neutral
Drevlin Crew
Jalkazar
Posted: Mon Jul 03, 2006 7:42 am
Borde det inte heta "konsolfavoriter" då en konsoll är en möbel?
Posted: Mon Jul 03, 2006 8:03 am
Har en ny favorit; Nintendo game and watch: Zelda (räknas det som konsol?) Bästa game and watch spelet jag har spelat pga. så många nivåer eek
btw, lundgren orka märka ord.. stare
Mr_RPG
snelhest
Posted: Mon Jul 03, 2006 2:05 pm
snes rockar! Det är så många spel man hade till de innan man sålde det, ett av mina största misstagsad
Posted: Fri Dec 01, 2006 5:50 pm
Min favorit konsoler är Playsation 1 och 2.
För att dom har några av dom bästa skräck serie spel som jag giller väldigt mycket bland dom är det Resident Evil och Silent Hill
Final Fantasy är och en spelserie som jag har följt lite gran. Har dok inte klarat ut nån av dom men ni kan någ gissa vilken av mina 2 favoriter är och det andra favo FF spelet är Final Fantasy 9 för att den var mycket vacker och kul att köra 3nodding
Squall83
Drevlin Crew
Posted: Sat Dec 02, 2006 3:23 am
snelhest
snes rockar! Det är så många spel man hade till de innan man sålde det, ett av mina största misstagsad
Du SÅLDE den!? eek Jag har min kvar. razz Aldrig att jag tänker samla mina gamla godingar som SNes, Amiga 500, Commodore 64 och Oddeysey 2100. mrgreen
Squall83 - Du nämnde just 2 stora orsaker till varför jag gillar PS, nämligen Final Fantasy och Silent Hill. Mums! ^_^
Posted: Sat Dec 02, 2006 3:53 am
Min favoritkonsol är nog SNES. Jag har dock bara spelat på riktigt hos min vän ett fåtal gånger, och resten på en Emulator på min dator. Men jag gillar SNES starkt pågrund av alla spel som finns med. Grafiken är ju inte den bästa, men storyn och battlesystemet i RPG spelen är underbart. ^^ Nu syftar jag särkilt på Chrono Trigger och Final Fantasy III.
Fast det är ju klart att man gillar PS1 också, Final Fantasy IX for the win. heart