| Omdat je lid van mijn Guild bent: |
|
|
| Total Votes : 37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 28, 2006 6:00 am
True, ik ben heel snel met vergeven en een tweede kans gunnen... maar scammers vallen hier snel door de mand XD Dus die hebben geen poot om op te staan!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 28, 2006 6:15 am
Het ging hier toch meer om dode accounts en zo?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 28, 2006 6:34 am
Darlaa Het ging hier toch meer om dode accounts en zo? Wanneer is een account dood? Ik ban om dezelfde reden niet als dat Gaia Admins geen accounts verwijderen. Ik ken iemand die 2 jaar weg is voor studie. Stel je voor dat die lid was (en ik zou het niet weten).... Dan zou ze terugkomen, en gebanned zijn vanwege niet posten. Daar zal ze blij mee zijn... Maar het 'PM de leden terug de Guild in' Project gaat binnenkort ook van start!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 28, 2006 7:07 am
kittyocean Darlaa Het ging hier toch meer om dode accounts en zo? Wanneer is een account dood? Ik ban om dezelfde reden niet als dat Gaia Admins geen accounts verwijderen. Ik ken iemand die 2 jaar weg is voor studie. Stel je voor dat die lid was (en ik zou het niet weten).... Dan zou ze terugkomen, en gebanned zijn vanwege niet posten. Daar zal ze blij mee zijn... Maar het 'PM de leden terug de Guild in' Project gaat binnenkort ook van start!! oke twee opmerkingen 1 ik had het meer over mensen dienooit gepost hebben of maar een keer ofzo 2 en als ze best veel gepost heeft had ze dat dan best tegen iemand kunnen zeggen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 28, 2006 7:58 am
True, maar sinds ik zelf zonder waarschuwing gebanned ben, wil ik dat een ander nooit aandoen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 31, 2006 4:01 am
XD Wat staat dat zielig in het activity log XDmaster BANNED, whee reminds me; er is hier idd noog nooit iemand gebanned, beetje scheef hoor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 31, 2006 5:28 am
Klopt, ik hou niet van bannen Y_T Vind het zo vreselijk om te doen!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 31, 2006 5:37 am
kittyocean True, maar sinds ik zelf zonder waarschuwing gebanned ben, wil ik dat een ander nooit aandoen dan waarschuw je even
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 31, 2006 5:43 am
XDmaster4 kittyocean True, maar sinds ik zelf zonder waarschuwing gebanned ben, wil ik dat een ander nooit aandoen dan waarschuw je even Klopt, als ik morgen op tijd thuis ben, wil ik Project PM de leden terug de Guild in starten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 31, 2006 6:56 am
Nou niets aan kritiek of complimentjes hier toe te voegen ^_^
maar ik me wel nog even in de discussie over het bannen mengen. ik heb goed nagedacht en heb een paar punten gevonden die nog niet genoemd zijn... geloof ik... ten eerste, hoe meer leden er op de lijst staan, hoe hoger we in de lijst van foreign language guilds staan. en dus hoe makkelijker mensen ons kunne vinden. Dan ook nog, wat trekt meer mensen aan? een guild met weinig leden of een guild met meerdere leden. ook al zijn ze niet actief? ik heb geen idee, maar het is een argumentje xD
Ow en kitty, sailor moon is dus jou genre? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 31, 2006 12:00 pm
Zakou Nenharma Nou niets aan kritiek of complimentjes hier toe te voegen ^_^
maar ik me wel nog even in de discussie over het bannen mengen. ik heb goed nagedacht en heb een paar punten gevonden die nog niet genoemd zijn... geloof ik... ten eerste, hoe meer leden er op de lijst staan, hoe hoger we in de lijst van foreign language guilds staan. en dus hoe makkelijker mensen ons kunne vinden. Dan ook nog, wat trekt meer mensen aan? een guild met weinig leden of een guild met meerdere leden. ook al zijn ze niet actief? ik heb geen idee, maar het is een argumentje xDOw en kitty, sailor moon is dus jou genre? ninja En het zijn allebei goede argumentjes, eigenlijk slaat het idd nergens op om ook maar iemand te bannen (tenzij ze de guild op stelten zetten) Alleen als je er als crew totale controle over wil houden en mensen will berichten of zoiets kan ik me voorstellen, maar dat is niet onze opzet. Als je bij het pm alle leden de guild in project start (geen idee verder wat dat is) mensen erbij verteld Gaya aan hun pmlijst toetevoegen dat dat al een stuk help bij events en wedstrijden enzo. (maar wanneer haal je mensen daar dan weer van af sweatdrop )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 31, 2006 1:00 pm
Dat laatste vind ik een briljant idee! En als de lijst vol is, dan kun je ook Pillow gebruiken...that is, als jullie dat goed vinden!
BRILJANT DARLAA! Zo kunnen we een soort van Nieuwsbrief maken =D
BRILJANT!
BRILJANT!
*dit moet ik onthouden*
En ja, Zakou, Sailor Moon Extravaganza!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 31, 2006 1:41 pm
redface nou zo'n origineel idee is het niet. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 31, 2006 2:11 pm
Darlaa redface nou zo'n origineel idee is het niet. sweatdrop Maar wel briljant!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|