Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Animecon/Finncon 2k6 Goto Page: [] [<] 1 2 3 4 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Kenet voi tavata Animeconissa/Finnconissa elokuussa?
  Minut!!!!xD
  Ei ainakaan minua...pyh!xP

View Results

Yocchan

PostPosted: Sun Jun 04, 2006 1:20 pm

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Mon Jun 05, 2006 4:09 am

Shinrin Minto

Eathlinn
Crew

PostPosted: Tue Jun 06, 2006 1:55 pm

PostPosted: Tue Jun 27, 2006 2:54 am

Minä olen tulossa Animeconiin, cosplay-puku on tekeillä.

EasyAsHacked

Shycake

PostPosted: Tue Jun 27, 2006 7:09 am

Shycake ja Shypie myyvät Animeconissa printtejä ja muuta kivaa taidekujalla, tulkaa sanomaan moi smile .
PostPosted: Wed Jun 28, 2006 4:26 pm

Saas nahda. Ropecon on edellisena viikonloppuna (right?), joten jos paasen jonkun Hesassa/Hesan lahella asuvan luo viikoksi, niin sitten voisin tullakin mukaan. Muuten varmaan ei paase. Ei sita viitti taalta pohjoisesta edestakasin tata matkaa tehda kuiteskaan.

Mutta Tragoniin mita luultavimmin/todennakoisimmin tulen. 3nodding

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

Eathlinn
Crew

PostPosted: Thu Jun 29, 2006 10:49 am

Nyt olen ehkä päättänyt cosplay asuni... ninja
PostPosted: Thu Jun 29, 2006 11:49 am

Eathlinn
Nyt olen ehkä päättänyt cosplay asuni... ninja

...ja se on...mikä,ninjako? surprised Mie varmaan kääräisen ninja headbandin päähän,mutta siihen se mun pukeutumiseni taitaa jäädä...tai noh,onhan mulla valmistumassa noi kissakorvat...

Carmen LaVihta

Wicked
Captain

PostPosted: Fri Jun 30, 2006 1:42 am

Jos mie cosplayaan, ni mie todnäk vaan fanitan Deathnoten ihQpoikaa 'Ryuzakia' asiaan sopivalla asuvalinnalla omasta vaatekaapistani ja hyvin paksuilla alarajauksilla. 4laugh
PostPosted: Sat Jul 01, 2006 8:02 am

Wicked
Jos mie cosplayaan, ni mie todnäk vaan fanitan Deathnoten ihQpoikaa 'Ryuzakia' asiaan sopivalla asuvalinnalla omasta vaatekaapistani ja hyvin paksuilla alarajauksilla. 4laugh

heart heart L heart heart
Jos joku sekopäinen ninja/kissatyttö hyökkää yhtäkkiä halitrutistamaan...niin se on sitten Carmen.*pahoittelee jo näin etukäteen* sweatdrop

Carmen LaVihta

Wicked
Captain

PostPosted: Sat Jul 01, 2006 10:01 am

Carmen LaVihta
Wicked

heart heart L heart heart
Jos joku sekopäinen ninja/kissatyttö hyökkää yhtäkkiä halitrutistamaan...niin se on sitten Carmen.*pahoittelee jo näin etukäteen* sweatdrop
Hehee siitä vaan.

Vasta tajusin, että sillähän on farkut jalassa - tai siis yhessä kuvassa on ainakin. No... Pääsempähän sitten vielä vähän helpommalla asun kanssa... ^_~ Pittee vaan sitten muistaa istua mitä omituisimmissa asennoissa joka puolella ja syödä koko ajan jotain makeaa, (tai omia sormia) koska puku ei muuten tule olemaan 'tehty' vaan ihan omasta vaatekaapista nykäisty.
PostPosted: Sun Jul 02, 2006 3:52 am

Kurapica.

Kun ostin semmoisen kettinkihässäkän Pariisista...

Tosin pitää hommata peruukki, kankaat ja... gonk

Eathlinn
Crew

Carmen LaVihta

PostPosted: Mon Aug 07, 2006 10:41 am

Animeconkin on ihan pian.Minä päivinä aiotte olla paikalla? Työvuorolistani lupaa mulle ainoastaan sunnuntain vapaata,joten silloin se on paikalle väännyttävä.
PostPosted: Mon Aug 07, 2006 11:08 am

Serkkuni (gaiassa nimellä wic, jos joku muistaa) kanssa olemme kait koko ajan... ainakin joka päivä käymme paikalla. Saa nähdä sunnuntain tilanteen, kun takaisinkin olisi ehdittävä. ninja (ja hyvällä tuurilla seurassamme pyörii myös eräs pitkälettinen poika, jonka ilme sanoo kait jotain tyyliin "Miksi helvetissä minä olen täällä!? ÄÄÄ!")

Saa tulla moikkaamaan, jos joku pärstäni tunnistaa. Emme cosplayaa mitään, mutta ajattelimme sen sijaan pukea vauvanuken joksikin... joksikin... no, joksikin. Hahmoa ei olla vielä päätetty.

Eli kaksi tyttöä vauvanukella varustettuna, tuskin kovin vaikea tunnistustehtävä. Ajattelin ottaa FMA-aiheisen reppuni mukaan (missä Ed-pehmolelu), kun kerta tuli se Blippokin ryöstettyä...

Liffy Glitter

Taalen

PostPosted: Wed Aug 09, 2006 11:00 am

Eiköhän miuhun voi sielläkin törmätä
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 4 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items