Oletko hullu? |
En, olen vain omalaatuinen! |
|
32% |
[ 18 ] |
|
|
16% |
[ 9 ] |
|
|
32% |
[ 18 ] |
o_O!? |
|
18% |
[ 10 ] |
|
Total Votes : 55 |
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 22, 2005 9:04 am
Jos kiistan asia, laumoittain ihmisia ryntaa paikalle ja esittaa todisteita sanomaani vastaan, ja passittaa manki poloisen pehmeaan huoneeseen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 22, 2005 9:12 am
Normaalius on aika outoa... eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 22, 2005 3:44 pm
Riparilla meilla oli sellaiset hassut laput joihin piti kirjoittaa toisesta jotain positiivista. Minun lapussani n. 90% kommenteista oli "outo".
Omasta mielestani en ole sen oudompi kuin muutkaan. Mina olen vain mina.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 23, 2005 2:24 am
Liftrasir Riparilla meilla oli sellaiset hassut laput joihin piti kirjoittaa toisesta jotain positiivista. Minun lapussani n. 90% kommenteista oli "outo". Omasta mielestani en ole sen oudompi kuin muutkaan. Mina olen vain mina. Hei, sina olet tytto ja sinulla on parta. stare ... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 23, 2005 3:05 am
Olen ja ylpea siita. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 23, 2005 3:15 am
*katselee ymparilleen* Apua, missa mina olen? Ymparillani nakyy vain valkoiset pehmustetut seinat.. *menee paniikkiin*
>.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 23, 2005 7:12 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 23, 2005 7:59 am
Wicked Hei, sina olet tytto ja sinulla on parta. stare ... xd Mutta vain silloin kun teen sen ^^ Mut miun kaverilla on viikset... ihan oikeasti. Ja se on tytto.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 23, 2005 8:02 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 23, 2005 8:43 am
Pikku-Timppa Liftrasir Wicked Hei, sina olet tytto ja sinulla on parta. stare ... xd Mutta vain silloin kun teen sen ^^ Mut miun kaverilla on viikset... ihan oikeasti. Ja se on tytto. Onko edes ven�j�lt�? Ei, ihan supisuomalainen. Tosin joku sen isoisoisoisoisa on kai kreikasta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 23, 2005 8:49 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 23, 2005 8:54 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 23, 2005 9:13 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 8:23 am
No, ottaen huomioon, etta minua suorastaan pilkattiin oudoksi ylaasteen alussa...
Jos taas menee teinixeille sanomaan, etta ne on outoja ne luulee olevansa erilaisia, vaikka kaikki ovat vaan yhta massa. (Anteeksi, olen hyvin anti-teinix paalla tanaan, mutta he todella raastavat hermojani ruosteisella juustohoylalla.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|