|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 6:13 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 6:19 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 09, 2006 12:40 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 09, 2006 5:29 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 09, 2006 11:43 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 09, 2006 11:46 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 12, 2006 1:30 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 17, 2006 7:22 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 5:02 am
niin aikai täs muuta kuin: mun faijan serkku olu yksi niistä tansii tähtien tuomari biggrin Nimi ei nyt tuu mieleen... :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 9:45 am
Hummm..
~Ollessani n. 4-vuotias, lauloin Kari Salmelaisen sylissä Kaitsun säestämänä "Maijal oli karitsa" ~Olen meinannut törmätä pyörällä Ville Laihialaan useaan otteeseen koulumatkalla ~Janne Niinimaa seurusteli papan serkun pojan tyttären kanssa ~Olen nähnyt kun Matti Nykänen harjoitteli mäkihyppyä ~Tunnen kaikki Dark Floodin jäsenet ~Eräänä syksynä törmäsin Remu Aaltoseen pariin kertaan. Ensin Tampereen juna-asemalla ja noin pari viikkoa myöhemmin junassa matkalla Oulusta Hell's Inkiin. ~Olen jutellut Elina Karjalaisen kanssa Uppo-Nallesta ~Join viskiä YUP:n basistin viskipullosta
Siinä nyt kaikki mitä tällä kertaa muistan..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 10:01 am
*Olen jutellut useampaankin otteeseen kirjailija Marita Hauhian kanssa *Enoni olivat Pelle Miljoonan hyviä kavereita lapsina *Olen meinannut ajaa Pellen päälle useaan otteeseen polkupyörällä (melkein joka kesä, vähintään kerran) *Perheelläni on ollut SEN Nestori Miikkulaisen asuntovaunu josta Junnu Vainio lauloi laulussaan (kyseisellä Miikkulaisella tosin on perhe ja lapsiakin) *Ressu Redford on tallonut mun varpaita *Donnie Wahlberg meinasi varastaa kenkäni *Olen jutellut Sami Aaltosen kanssa Aku Ankan kaksimielisistä lauseista kahvikupillisen ääressä *Nerdeen rumpalin kanssa olen jutellut useaan kertaan *Olen saanut viulisti Pekka Kuusiston nauramaan todella tyhmälle vitsille *Maikkarin chatin Tiia "Tiipero" on soittanut minulle *Kissamme on ristitty Tiiperoksi yllämainitun henkilön mukaan *Tunnen 'Lupaus' -elokuvassa näytelleen Hanna Lekanderin *Olen jutellut Jaana Saarisen kanssa *Aki Wahlman meinasi kävellä ylitseni *Näin kun Ruokalan kokki Henry Alen tuli ulos kaapista rofl
Ja paljon muuta jännää..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 13, 2006 2:53 am
-Olen kävellyt Tarja Halosen vierestä, niin että hän oli autossa ja vilkutin hänelle, vilkutti takaisin -Isäni on ollut jonkun nykyään suositun bändin jäseneenä [enkä enää edes muista minkä], tosin vain kaksi viikkoa -Ted Curson asuu kesäisin naapurissani, se äijä on hullu -Olen kyllä nähnyt muitakin julkkiksia, en varmaan muista kaikkia
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 3:56 am
bestikseni mutsin kaveri on asunu samassa kerrostalossa ns. Jammu sedän kanssa stare ei kyl mikään kamalan ihana yhteys mut tuli vaan mieleen ku kaverin mutsi mainitsi joskus...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 09, 2006 5:55 am
Tepä tunnette paljon julkkiksia. Minulla on vain se, että äitini koulukaveri on Jasmin Mäntylän äiti. sweatdrop Ja kerran näin sen Miljonääri Jussin Funin kun se oli töissä Helsingin Onlyssa... Hitsi mitä yhteyksiä.
Ainiin. Joku isäni pikkuserkku on joku kuuluisa tanssija. Semmonen mies.. Todella omituinen. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 10, 2006 2:20 am
Minun lista on aika vaatimaton.. -isani ajoi melkein yhteen Esko Ahon kanssa -nojailin johonkin seinään ja Linda Lampenius käveli ohitseni ja suunnisti Summer in the City- minifestarin terassialueelle -kaverini on kaukaista sukua Kimi Raikkoselle -hyva ystavani on kaukaista sukua Viiltaja-Jackille -Tommy Lindgren vilisti ohitseni Provinssissa
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|